Znalezione wyniki: 46

Autor Wiadomość

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-08-13, 15:49 

Mi jakby nie podeszły, to jeździłbym bez nich. Tam nie ma ciśnienia, choć fachowo opaski powinny być. Założysz przy okazji, jak będziesz miał dostęp.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-11-08, 23:30 

Adii_100 , szlifuj, a głowicę będziesz robił dopiero jak braknie regulacji, albo pójdzie uszczelka pod nią. Zrzucać głowicę tylko po to, żeby dać lepsze gniazda i zawory to się nie opłaca.
Sprawdź tylko jakie najniższe można kupić, żebyś za dużo nie zeszlifował. Chociaż tu na forum mamy przypadek zeszlifowania ich poniżej najniższej dostępnej i jeździ jak na razie bezproblemowo.
Ja u siebie mam podobną regulację i na pewno, jeżeli będzie taka potrzeba (nie mierzyłem jeszcze) to je dam do zeszlifowania.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-11-21, 23:43 

GOLF_EKIPA, mysle, ze motury 8V to juz wymarly gatunek. Nowych nikt nie projektuje, a te co sa to zabytki sprzed lat. Trzeba szukac prostych 16v, ewentualnie z turbo. Ja na razie uwazam, ze bron boze kupic bezposredni wtrysk, albo jakis multi air. Na to trzeba poczekac pare lat.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-11-23, 16:35 

Nie masz wystarczających uprawnień, aby przeglądać ten dział.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

 Tytuł: Re: Pytanie
Napisane: 2013-02-23, 19:56 

To zdechniecie to wlasnie koniec gazu. Na luzie silnik pali bardzo malo, ale jak ruszasz (dajesz gazu) to zapotrzebowanie na paliwo wzrasta i dlatego zdycha.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-03-02, 23:28 

przerobic na wiekszy gwint. gwintownikiem maszynowym do konca, a potem szlifierka i skracac gwintownik (po operacji do wyrzucenia), zeby naciac jak najwiecej. Szpilka na jakis epoksyd, albo czerwony klej do gwintow (ten najmocniejszy) i nie do ruszenia. Ja bym tak kombinowal.

Chyba, ze cokolwiek tego gwintu tam jest, to moze poxipol by wystarczyl.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-03-19, 00:27 

Ale gdzieś na forum caniggia pisał (to było dawno temu), że przy czasach LPG~=noPB na WOT, jest podobna moc, a gdy te czasy (LPG) są dłuższe to już nie jest tak dobrze. Za długo trwa wtrysk itp. Nie pamiętam już dokładnie, ale generalnie polecał dążyć z czasami LPG do czasów benzynowych.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

 Tytuł: Re: Śruba M3
Napisane: 2013-03-21, 15:59 

gucioo, zadzwoń do http://www.asmet.com.pl Mają mnóstwo tego typu pierdół, więc może będą mieli długie M3.
I miałbyś na miejscu. Siedziba przy Jerozolimskich zaraz za Ursusem.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-03-26, 10:00 

Ja bym eco nie bral, bo to zadnych korekt nie ma, a lepiej je miec w zanadrzu. Wtryski w zaleznosci jak dlugo i jak duzo bedzie jezdzone. Jak auto na dluzej to lepiej dolozyc do lepszych.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-04-04, 10:28 

Chyba nie powinni robić problemów.
Części samochodowe reklamowałem bez problemu, a nie jestem "warsztatem".
Choć z drugiej strony w naszym kraju trzeba mieć uprawnienia do gazu, a żeby nie musieć wymieniać wtrysków, mogą zastosować chwyt, o którym mówi Nikodem - i mają klienta w 4 literach...

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-04-08, 11:28 

W wewnętrznych zbiornikach jest zawsze ten sam - 30'. Patrz tylko czy to zbiornik wewnętrzny i czy ma taką samą wysokość i wtedy wielozawór bez problemów będzie pasował.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-04-09, 11:50 

A proszę: http://allegro.pl/filtr-matrix-z-wklade ... 86622.html

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-04-11, 10:26 

Struna napisał(a):
krzysiek82 napisał(a):
wygląd, że stabilizator siedzi w nich ciasno.

a potrafi stukać :)

Też się o tym przekonałem. Wyglądało wszystko super, a napierda***...

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-04-10, 11:37 

Nie masz wystarczających uprawnień, aby przeglądać ten dział.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-04-25, 18:06 

kkrzysi0, dysze w kolektor mają jedną średnicę i jej nie ruszasz. Regulujesz średnicą dysz przy wtryskach. Także kolektor możesz nawiercić, wkleić dyszę i potem tylko podmianka, choć wiercenie dużo czasu nie zajmuje, a w obu przypadkach kolektor trzeba zdjąć.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-05-02, 22:09 

Jak chcesz to podjedz do mnie i ci na chwilę pożyczę, żebyś sobie wpisał. U mnie kaseciak, ale klawisze z tego co kojarzę te same.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-05-09, 20:48 

Ja bym kupił auto z bezpośrednim wtryskiem tylko wtedy, kiedy da się do niego założyć wtrysk ciekłego gazu przez wtryski benzynowe.
Do VAGów niektórych już się da, ale z japońcami podejrzewam, że jeszcze się zejdzie...

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-05-23, 15:22 

A może to ciekły wtrysk?
Podaj tak jak napisał plecho co to za instalacja i może jakieś zdjęcie spod maski z elementami LPG.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-05-24, 22:25 

Nie masz wystarczających uprawnień, aby przeglądać ten dział.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-05-28, 11:16 

2500 PLN to za mało. Koło 3000 musisz liczyć. Nie sugeruj się tylko ceną, bo tanio to ci lipę odwalą i zapłacisz jeszcze raz za doprowadzenie tego do porządku.
Spójrz co jest w moim focusie. Nie mam z tym najmniejszych problemów. Ewentualnie rozważyłbym jeszcze wtryski barracuda.

Gniazdom nic nie będzie, trzeba tylko pilnować luzów zaworów (nie wiem jak są regulowane w 1.8)

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-07-01, 09:35 

Czy wlew na "wkrętkę" przy wlewie paliwa jest trwały?
Gazownik wspominał o padającej uszczelce.

Jest bardzo trwały, a nawet jak padnie uszczelka (mały oring), to podejrzewam, że moja żona wymieni go w 1 min i nawet nie będę musiał mówić jej jak to zrobić ;)
Gazownik mówi ci tak, bo mu się nie chce tego montować. Tak to wiertarka w dłoń, dziura w zderzaku i po 30 min jest zrobiony wlew.
Liczy na to, że postraszy cię słabą trwałością wlewu wkręcanego, a ty z niego zrezygnujesz ;)

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-07-10, 15:36 

Nie musisz odkręcać miedzi z tyłu wlewu. Wystarczy nakrętka zaznaczona na rysunku i dobierzesz się do kulki. Dostęp z tyłu musisz mieć, żeby przytrzymać wlew przed obracaniem.
Tylko zrób najpierw tak jak napisał pacark - wypuść gaz z przewodu.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-07-26, 10:11 

Śrubą regulujesz ciśnienie, a nie przepływ.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-08-07, 10:59 

asthor, u ciebie z cylindra jest 190/4=47,5KM, a w tym mondku 220/5=44KM. Teoretycznie jeżeli wtryski u ciebie sobie radzą, to i w tym mondku powinny.
Ale to tylko teoria. Nigdy nie tykałem tych silników, wiec....

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-08-14, 13:47 

Marek_07, dobrze kojarzysz to z meblami: http://www.akcesoria.meble.pl/akcesoria ... on-i-push/

Może coś ci podpasuje ;)
A jeszcze lepiej znajdź gdzieś niedaleko hurtownię z gratami do mebli, to "pomacasz" i dokładnie obejrzysz.
Strona 1 z 2 [ Znalezione wyniki: 46 ]


Strefa czasowa: UTC + 1


Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO