Autor |
Wiadomość |
Skocz do forum Skocz do tematu |
derok |
Napisane: 2012-02-05, 16:41
|
|
|
Temperatura gazu -3, próg przejścia na benzyne ustawiony na 6 st. |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
derok |
Napisane: 2012-02-25, 21:12
|
|
|
Zapomniałeś zmienić typ wtryskiwaczy. Zmień i ponowna autokalibracja. Jeżeli mnożnik zacznie się w tym samym miejscu to zmniejsz cisnienie do 1.0 i znowu autokalibracja . |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
derok |
Napisane: 2012-03-22, 15:59
|
|
|
Raftik napisał(a): Kolego co to znaczy pionowo ? co to poprawia ?
Chodzi o grawitacje , przez którą tłoczek będzie przycierał się bardziej z jednej strony, syf będzie się zbierał też z jednej strony, ogólnie wtryski będą żyć krócej. |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
derok |
Napisane: 2012-04-21, 13:04
|
|
|
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
derok |
Napisane: 2012-05-02, 14:31
|
|
|
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
derok |
Napisane: 2012-05-02, 15:45
|
|
|
saqul napisał(a): Pomijając estetykę... gdzie najlepiej zrobić nawierty pod wtryski w tym silniku?
Kolektor masz dwuczęściowy , wtryski są w dolnej części więc i nawierty tam być powinny |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
derok |
Napisane: 2012-05-27, 16:40
|
|
|
jacek17 napisał(a): Nie bedzie negatywnych objawów?
Jeżeli zamieniłeś wtyczki i wężyki to nie będzie żdnych problemów. |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
derok |
Napisane: 2012-05-30, 13:59
|
|
|
Jedne terkoczą głośniej drugie ciszej. Jeżeli to Landi renzo to medy są bardzo glośne. |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
derok |
Napisane: 2012-05-30, 14:15
|
|
|
Dobre wtryski, tylko hałaśliwe |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
derok |
Napisane: 2012-07-01, 16:53
|
|
|
Lucass napisał(a): Dla mnie wszystkie te francuzy maja błąd konstrukcyjny i nie powinny być na rynku. Nie wiem co to za firma znalazłem ten film przypadkowo bo szukałem czegoś innego. No coż , komentuje właściciel fiata z bardzo udanym przednim wahaczem. chalski tylko Antałex, ma najlepszą renome. |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
derok |
Napisane: 2012-07-09, 18:56
|
|
|
Tu masz schemat wtyczki do pompy, gdy ją wypniesz widać poszczególne numery pinów |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
derok |
Napisane: 2012-07-10, 07:50
|
|
|
gharpula napisał(a): Pokazuje ostatnio znacznie wyższe zużycie paliwa niż w poprzednich okresach.
Tym to należy się raczej martwić. Możesz mieć zbyt ubogą mieszankę. Instalacja do regulacji. Wartości powinny być przybliżone do jazdy na benzynie w tych samych warunkach. |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
derok |
Napisane: 2012-08-12, 11:04
|
|
|
jackb39 napisał(a): czym jadę szybciej tym więcej benzyny ubywa!!!
Sprawdziłes to fizycznie, czy na wskaźniku ci ubywa ? Pamiętaj że w tym aucie komputer opuszcza wskazówkę ilości paliwa na podstawie czasów wtrysku a nie stanu faktycznego. |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
derok |
Napisane: 2012-08-12, 19:09
|
|
|
Dzisiaj nagle wrócił wskaźnik paliwa na swoje miejsce to znaczy że ten emulator tank fopper jest do wymiany? Nie. To znaczy że działa. Wskazówka mimo emulatora będzie opadała w trakcie jazdy. Po wyjęciu kluczyka i "uśpieniu " BSI , następne włożenie kluczyka i powinna wskazówka wrócić do stanu rzeczywistego. Różne emulatory jednak działaja z różną częstotliwością i nie za każdym razem "resetują" wskazanie. Podobno te kupione u uzytkownika tego forum Marek_spy działają całkiem dobrze. |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
derok |
Napisane: 2012-08-22, 20:57
|
|
|
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
derok |
Napisane: 2012-09-16, 11:50
|
|
|
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
derok |
Napisane: 2012-09-23, 19:51
|
|
|
cas923 napisał(a): Fachowcy z zakładu twierdzą też, że instalacja musi dopasować się do stylu jazdy.
To nie fachowcy. Nawet na tych gratach przy poprawnej regulacji powinno jeździć , a nie gasnąć. Męcz ich do czasu aż wyregulują, a jak nie to demontują.
Ps. reduktor troche za słaby , a wtryski raczej do wymiany |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
derok |
Napisane: 2012-09-23, 20:18
|
|
|
Co do za słabego reduktora, odnajdź na liście swój zestaw i zobacz do ilu jest koni: http://www.ac.com.pl/pl/doc/312/konfekcjonowanie-minikitow
Wtryski to najtańszy badziew na rynku , ale nowe i skalibrowane jakiś czas mogą pojeździć. Problem twój kryje się w złej regulacji i/ lub w złym montażu. Co do montażu , możesz wrzucić fotki z pod maski.
Uzupełnij w pełni swój profil. |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
derok |
Napisane: 2012-09-24, 14:14
|
|
|
I ten czujnik kilometr od wtrysków, to może być przyczyna gaśnięcia, a nie sądze żeby przy takim "montażu", bawił się w ręczne korekty. |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
derok |
Napisane: 2012-10-15, 21:13
|
|
|
Z ciśnieniem niżej nie zjedziesz ? |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
derok |
Napisane: 2012-10-15, 17:05
|
|
|
dyziu215 napisał(a): dodam jeszcze, że program bieg jałowy pokazuję jako 1,8k obrotów, gdy jest ok 800
Cewki masz pojedyncze ? Bo masz tak wybrane , a od tego jak wybierzesz zależy jak będzie pokazywać obroty |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
derok |
Napisane: 2012-10-22, 13:49
|
|
|
KGB napisał(a): I czy ustawienie w pozycji pionowej z poziomej wpłynie negatywnie na ich pracę?
Wręcz przeciwnie, wtryski maja być ustawione w pionie. Pozycja pozioma wpływa negatywnie na ich prace w dłuższym okresie. |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
derok |
Napisane: 2012-11-23, 12:05
|
|
|
Szymdi napisał(a): A sądząc po tym, że po ponownym odpaleniu poziom wraca do normy, to tankfopper został zamontowany.
dar_ekb napisał(a): Po odpaleniu ponownym auta, wskaźnik poziomu nie wraca do wyjściowego.
|
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
derok |
Napisane: 2012-12-22, 10:36
|
|
|
Nie masz wystarczających uprawnień, aby przeglądać ten dział. |
|
 |
Skocz do forum Skocz do tematu |
derok |
Napisane: 2013-01-05, 22:29
|
|
|
Zasada podstawowa uzupełnij profil. Masz dwa elektrozawory, jeden przy butli , drugi przed reduktorem. Bardzo mało prawdopodobne aby oby dwa uległy awari. Poprostu za krótko poczekałeś aż cały gaz się ulotni |
|
 |
|