Znalezione wyniki: 248

Autor Wiadomość

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-02-05, 16:41 

Temperatura gazu -3, próg przejścia na benzyne ustawiony na 6 st.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-02-25, 21:12 

Zapomniałeś zmienić typ wtryskiwaczy. Zmień i ponowna autokalibracja. Jeżeli mnożnik zacznie się w tym samym miejscu to zmniejsz cisnienie do 1.0 i znowu autokalibracja .

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-03-22, 15:59 

Raftik napisał(a):
Kolego co to znaczy pionowo ? co to poprawia ?

Chodzi o grawitacje :), przez którą tłoczek będzie przycierał się bardziej z jednej strony, syf będzie się zbierał też z jednej strony, ogólnie wtryski będą żyć krócej.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-04-21, 13:04 

Węzyki powinny pasować , a przejścia już nie potrzebujesz , teraz są z wtyczkami typ valtek. Np tu:
http://www.drypa.pl/produkt3967_WTRYSKIWACZE_-_4-cylindrowe_-__-_HANA_2000_(B-czerwony)-Super_Seal_Valtek_Europa__4_cylindry.html

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-05-02, 14:31 

Poszło

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-05-02, 15:45 

saqul napisał(a):
Pomijając estetykę... gdzie najlepiej zrobić nawierty pod wtryski w tym silniku?


Kolektor masz dwuczęściowy , wtryski są w dolnej części więc i nawierty tam być powinny

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-05-27, 16:40 

jacek17 napisał(a):
Nie bedzie negatywnych objawów?

Jeżeli zamieniłeś wtyczki i wężyki to nie będzie żdnych problemów.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-05-30, 13:59 

Jedne terkoczą głośniej drugie ciszej. Jeżeli to Landi renzo to medy są bardzo glośne.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-05-30, 14:15 

Dobre wtryski, tylko hałaśliwe

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-07-01, 16:53 

Lucass napisał(a):
Dla mnie wszystkie te francuzy maja błąd konstrukcyjny i nie powinny być na rynku. Nie wiem co to za firma znalazłem ten film przypadkowo bo szukałem czegoś innego.

No coż , komentuje właściciel fiata z bardzo udanym przednim wahaczem.
chalski tylko Antałex, ma najlepszą renome.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-07-09, 18:56 

Tu masz schemat wtyczki do pompy, gdy ją wypniesz widać poszczególne numery pinów

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-07-10, 07:50 

gharpula napisał(a):
Pokazuje ostatnio znacznie wyższe zużycie paliwa niż w poprzednich okresach.

Tym to należy się raczej martwić. Możesz mieć zbyt ubogą mieszankę. Instalacja do regulacji. Wartości powinny być przybliżone do jazdy na benzynie w tych samych warunkach.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-08-12, 11:04 

jackb39 napisał(a):
czym jadę szybciej tym więcej benzyny ubywa!!!

Sprawdziłes to fizycznie, czy na wskaźniku ci ubywa ? Pamiętaj że w tym aucie komputer opuszcza wskazówkę ilości paliwa na podstawie czasów wtrysku a nie stanu faktycznego.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-08-12, 19:09 

Dzisiaj nagle wrócił wskaźnik paliwa na swoje miejsce to znaczy że ten emulator tank fopper jest do wymiany?
Nie. To znaczy że działa. Wskazówka mimo emulatora będzie opadała w trakcie jazdy. Po wyjęciu kluczyka i "uśpieniu " BSI , następne włożenie kluczyka i powinna wskazówka wrócić do stanu rzeczywistego. Różne emulatory jednak działaja z różną częstotliwością i nie za każdym razem "resetują" wskazanie. Podobno te kupione u uzytkownika tego forum Marek_spy działają całkiem dobrze.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-08-22, 20:57 

Górna nakrętke ? A masz jakiś przyrząd do kalibracji ? Odkręca się od strony dyszy :http://www.youtube.com/watch?v=SDXnabtYOts
Ale czyszcenie raczej nie pomaga na stukanie, no ale próbuj.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-09-16, 11:50 

Napięciowa 0-1V

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-09-23, 19:51 

cas923 napisał(a):
Fachowcy z zakładu twierdzą też, że instalacja musi dopasować się do stylu jazdy.

To nie fachowcy. Nawet na tych gratach przy poprawnej regulacji powinno jeździć , a nie gasnąć. Męcz ich do czasu aż wyregulują, a jak nie to demontują.

Ps. reduktor troche za słaby , a wtryski raczej do wymiany

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-09-23, 20:18 

Co do za słabego reduktora, odnajdź na liście swój zestaw i zobacz do ilu jest koni:
http://www.ac.com.pl/pl/doc/312/konfekcjonowanie-minikitow

Wtryski to najtańszy badziew na rynku , ale nowe i skalibrowane jakiś czas mogą pojeździć. Problem twój kryje się w złej regulacji i/ lub w złym montażu. Co do montażu , możesz wrzucić fotki z pod maski.

Uzupełnij w pełni swój profil.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-09-24, 14:14 

I ten czujnik kilometr od wtrysków, to może być przyczyna gaśnięcia, a nie sądze żeby przy takim "montażu", bawił się w ręczne korekty.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-10-15, 21:13 

Z ciśnieniem niżej nie zjedziesz ?

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-10-15, 17:05 

dyziu215 napisał(a):
dodam jeszcze, że program bieg jałowy pokazuję jako 1,8k obrotów, gdy jest ok 800

Cewki masz pojedyncze ? Bo masz tak wybrane , a od tego jak wybierzesz zależy jak będzie pokazywać obroty

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-10-22, 13:49 

KGB napisał(a):
I czy ustawienie w pozycji pionowej z poziomej wpłynie negatywnie na ich pracę?

Wręcz przeciwnie, wtryski maja być ustawione w pionie. Pozycja pozioma wpływa negatywnie na ich prace w dłuższym okresie.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-11-23, 12:05 

Szymdi napisał(a):
A sądząc po tym, że po ponownym odpaleniu poziom wraca do normy, to tankfopper został zamontowany.



dar_ekb napisał(a):
Po odpaleniu ponownym auta, wskaźnik poziomu nie wraca do wyjściowego.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-12-22, 10:36 

Nie masz wystarczających uprawnień, aby przeglądać ten dział.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2013-01-05, 22:29 

Zasada podstawowa uzupełnij profil.
Masz dwa elektrozawory, jeden przy butli , drugi przed reduktorem. Bardzo mało prawdopodobne aby oby dwa uległy awari. Poprostu za krótko poczekałeś aż cały gaz się ulotni
Strona 1 z 10 [ Znalezione wyniki: 248 ]


Strefa czasowa: UTC + 1


Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO