Znalezione wyniki: 64

Autor Wiadomość

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-02-14, 07:11 

Każdy silnik benzynowy nadaje się do przeróbki na gaz, o ile nie jest dwusuwem (pomijam jakieś prototypy), czy z wtryskiem bezpośrednim ze strategią mieszanki uwarstwionej itp.
Najważniejszy element -wtryskiwacz. Przy tego typu konstrukcjach musi charakteryzować się precyzyjnym dawkowaniem, szybkością działania (obsługiwać krótkie czasy otwarcia na biegu jałowym), a przy tym sporą wydajnością przy maksymalnych czasach otwarcia w tym silniku na poziomie 14 - 14,5 ms. Oprócz Hana2000 A+ blue nic rozsądniejszego nie znajdziesz. Pojedynczy montaż.
Z powodu charakterystyki Twojego motoru wymagania co do reduktora(ów) powinny przewyższać kryteria w/g Nikodema http://lpg-forum.pl/ranking-reduktorow-t1015.html :>
Z seryjnych "niegrzebanych" to chyba tylko PRINS lub LANDI RENZO SM (1 szt.),
ewentualnie po dwie szt. innych, które realnie wyrabiają 150 KM każdy.
No i oczywiście dobre zasilanie: wielozawór Tomasetto Extra (mody niepotrzebne), rurka Faro gruba.
O elektronice sterującej nie piszę, bo zaraz wątek zmieniłby się na "rozważania nad wyższością zimy nad latem". Powinna posiadać dobrze działające korekty.
Na koniec kalibracja w trasie z odczytem OBD i sondą szerokopasmową.
Te wskazówki na niewiele Ci się przydadzą, jak nie znajdziesz dobrego i uczciwego gazownika. 95 % spierdzieli temat. Warto czasami pojechać dalej niż 100 km.
Rezerwuj kwotę na poziomie inst. 6-cyl. I to nie najtańszej.
ps: myslałem, że K20Z4 pracuje tylko w Civic TypeR

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-03-10, 14:43 

Nie masz wystarczających uprawnień, aby przeglądać ten dział.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-03-10, 10:26 

Nie masz wystarczających uprawnień, aby przeglądać ten dział.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-03-12, 13:04 

Masz tak:
sterownik DiegoG3, można aktualizować firmware do 30I, zostawić.
reduktor Silver. Jak działa, to zostawić.
wtryskiwacze Rail IG5 Horizon. Hmm, KME twierdziło, że u nich na testach robiły spoko 100 tys. Z drugiej jednak strony ponoć wycofali się z nich z powodu dużej liczby reklamacji. Ja nie miałem ani jednego przypadku. Jak działają, to zostawić.
Kasę przeznaczyć na strojenie u kogoś, komu się chce i wie czym się to je. :P

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-03-15, 08:37 

...poza tym zasilony Cu6 z krótkim kawałkiem Cu8, jakby miało to coś zmienić... :>
Arktic do 240 KM ?
Naprawdę nie wiadomo jak wyglądają procedury homologacyjne reduktorów w ZSRE, skoro nawet w v6 2.4 5V 165 KM klęka jak posłanka Anna S.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-03-16, 17:40 

Żeby nie było niedomówień: otworki w zwężce mają być widoczne patrząc od strony przepływomierza.
Jak na takim mikserze nie zejdzie do 80-90 kroków, to wymiana reduktora.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-03-22, 08:52 

Jaki jest sens roztkliwiania się nad instalacją, w której producent zaleca czasy wtrysku gazu na biegu jałowym na poziomie 5.5 - 6.0 ms ?
To jak rozpisywanie się nad zestawem Czekram-owskim X-Fly z Rail IG1 Apache.
:cry: :oops:

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-03-22, 21:58 


ładniej tak pytaniem na pytanie ??

No to odpowiadam odpowiedzią na pytanie.
Wydawało mi się, że każdy, kto regulował trochę więcej instalacji niż swoją i ew. kolegi, widzi, że przy tym założeniu (Tg-idle 5.5 ms) w wielu pojazdach trudno będzie nie zapętlić. No, chyba że Pmax przy 5200 min^-1, czyli jakiś "grzeczny" ośmiozaworowiec. A może twórcy tego systemu z góry zakładają podparcie EU95 ?
Więc ten system dedykowany jest tylko dla pojazdów kilkunastoletnich i to oczywiście nie wszystkich. A nie lepiej REG + Zavalaska + stak200(czy tam inny SEC) ?
Przynajmniej na górze zostanie trochę miejsca na korekty od ciśnienia.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-06-01, 06:26 

Kolego seraph23ftw , allegrowicz z Katowic nabił Ciebie w butelkę (być może nieświadomie).
Ta instalacja to Fly Injection firmy BRC stosowana w końcówce lat 90-tych.
Jest to faktycznie III generacja niemożliwa do włożenia do Twojego pojazdu, gdyż jest instalacją dedykowaną pod konkretną markę/model z konkretnym silnikiem z dedykowanym programem w sterowniku bez możliwości przeregulowania. To tak, jakbyś kupił sterownik benzynowy z VW Passata 1.6 i chciał włożyć do Hondy.
Co do sekwencji - IV gen.
Jeżeli Twoja Honda nie posiada sondy lambda, to sam raczej nie poradzisz sobie z jej wyregulowaniem (trzy czwarte warsztatów w Polsce również...)
Poza tym ten silnik wymaga szybkich i precyzyjnych wtryskiwaczy, czyli nietanich. Na pewno nie Valtek30.
Radzę zastanowić się nad BLOS-em.
http://allegro.pl/listing.php/search?string=blos&category=18846&order=p
Reduktor polecam BRC AT90, Zavoli GES/GEX, Lovato RG92.
Do tego jakiś elektrozawór z filtrem - najtańszy chyba Lovato.
Przekaźnik na plus do wtrysków ("na wypasie" emulator ;) ), przełącznik STAG2W i jest FRONT KIT.
Przy prawidłowym założeniu i wyregulawaniu będzie zap.......ć.
ps: A tak na marginesie, jak możesz mieć II gen., jak piszesz w profilu, a nie masz lambdy ?

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-06-10, 09:36 

brązowy -plus 12V po zapłonie, najłatwiej zasilanie wtr. benzynowych, choć lepiej ze stacyjki
szary -obroty, chociaż w programie jest opcja "z cewki", rzeczywiście w seq24 lepiej pod czujnik poł. wału korbowego
żółty -dopinka do przewodu sygnałowego z sondy lambda, lepiej zastosować połączenie rozłączalne i odpinać po regulacji

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-06-16, 12:11 

http://www.autogaz-alex.pl/pl/warsztat/

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-06-22, 23:40 

Po pierwsze: reduktor Tomasetto Alaska, idealny do 1.4/75KM. I atrakcyjny cenowo.
Po drugie: pojazd ma sterowanie półsekwencyjne, krótkie czasy otwarcia wtryskiwaczy, więc wymaga precyzyjnych i szybkich wtryskiwaczy gazowych. Z wyżej wymienionych propozycji tylko i-plus. Również Hana2000, Barracuda, Matrix HS, Matrix HD 344.
Co do elektroniki: ja bym założył KME Nevo, ale równie dobrze spisze się Stag4, czy LpgTech214.
Można również rozważyć montaż kompletnego systemu BRC Sequent24 na niebieskich wtryskiwaczach.
Odpowiedni dobór podzespołów nie gwarantuje dobrej pracy instalacji. Równie ważny jest poprawny montaż, oraz przeprowadzona z należytą starannością (czytaj czasochłonna) kalibracja podzczas jazdy.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-06-23, 15:16 

mzloty napisał(a):
Ja pracuje sam w garażu...

I zdaje się nieoficjalny mistrz działu "galeria" z przeciwległego krańca Polski -również. :P

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-07-01, 22:44 

Wzbogacanie 10, zubażenie 5. Sonda j/w.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-06-29, 21:53 

Proszę. Ten z allegro to odpowiednik 12MX00230402. Od ...401 różni się tylko wejściem gazu. Robiłem takie hondy na BRC, paliły ok. 10 l. LPG

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-06-30, 19:40 

octan napisał(a):
Czy jeden prins na pewno wydoli, to znaczy czy ktoś miał go w samochodzie V8 300 KM

Jeżeli wydolił w starym paliwożernym silniku Vortec 6.0 330 KM (Hummer H2 -3 t.) -spadki ciśn. do 0.3 bar od idle, temp. gazu do 25 st., to w LS 430 na pewno da radę.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-07-01, 10:37 

Audi S8 340 KM, właściciel zapomniał o przeglądach, reduktor zasyfił się po 33 tys. Zestaw naprawczy i dalej heja.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-03-16, 18:25 

Arnin napisał(a):
Tak jak na zdjęciu nr 1 czy wg zdjęcia nr 2 (patrząc od strony wlotu powietrza do filtra)?

Jak na zdj. 2. Stroną zaokrągloną do filtra. Możesz go przecież też wypróbować. Pasji i chęci do pracy, jak widzę Ci nie brakuje :)

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-08-24, 19:52 


jednocześnie muszę tankowac benzyne po przejechaniu 290-300 km ok5litrów


Opcje pracy na benzynie na niskich jak i na wysokich obrotach są wyłączone.

Ale pewnie masz zaznaczonego "ptaszka" przy: "Zasilenie benzyną przy niedostatecznym zasilaniu gazowym". Po tym, co widać zapętla już przy ok. 4 tys. obr/min.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-08-29, 06:15 

Jakby działania operacyjne zalecane post wyżej mimo wszystko nie odniosły skutku, to podmień na próbę czujnik wskazania LPG na wielozaworze. Kiedyś po wielogodzinnych poszukiwaniach przyczyny świecenia pomarańczowej diody i niemożności przełączenia na gaz właśnie uszkodzenie tegoż okazało się przyczyną usterki.
...sam się zdziwiłem...

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-09-07, 13:19 

Według programu LECHO: ( impuls pełnego napięcia[ms]/ograniczenie napięcia[%] ) wg progr. AGIS:
REG 4,0ms/40% ________________________________3,5ms/40%
ZAVOLI 4,5ms/40% _____________________________4,0ms/50%
MATRIX 4,2ms/38% _____________________________3,5ms/40%

Wydaje się że bliżej jest MATRIX.
Wtryskiwaczy PAN EVO obie powyższe firmy nie przewidują (?) :/

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-09-29, 10:53 

Br0k3R, ciśnienie zmniejsz od razu na 1.0 bar (0.9 robocze).

 Skocz do forum   Skocz do tematu

 Tytuł: Re: Korekty po RPM
Napisane: 2012-10-16, 11:50 


Model mam generalnie ustawiony w zakresie 2250 - 2750

Więc cała kolumna 2500 i 3000 na "0". (kolumna np. 2500 to zakres od 2000 do 2500)


czy ustawienie korekt polega na tym ze zmieniam zakres obrotow przy zbieraniu map po czym zbieram mape benzynowa i gazowa np w zakresie 2750 -3250 i wprowadzam takie korekty (bez ruszania modelu) aby mapy sie pokrywaly itd dla nastepnych zakresow

Tak. Można w ten sposób. Następne zakresy zbierania map u Ciebie to 3500 i 4500. I analogicznie procentowe korekty w kolumny 3500 i 4000 oraz 4500 i 5000.
Kolumny 5500 i 6000 trudno "wypunktować", najlepiej przepisać wartości z kol. 5000 (ew.+1do2%)


Czy dla biegu jalowego korekty po RPM wprowadza sie dla obrotow 500 tak aby czasy benzyny na gazie byly takie jak benzyny na benzynie czy moze tez cos dla obrotów 800 sie wprowadza?

Jałowe w kolumnie drugiej 1000 (od 500 do 1000).

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-10-16, 08:11 

Z wykresów wynika, że reduktor nie wydala. Albo w wyniku słabego zasilania fazą ciekłą, albo coś z nim nie halo. Po odpięciu sterowania reduktora podciśnieniem spadki P1 (bzw. wartość ciśnienia fazy lotnej) pod obciążeniem są na poziomie 500 mb -z ok.1750 mb do ok.1250 mb.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-10-20, 17:37 

Adii_100 napisał(a):
powinno sie zbierac w 2000-2500

Adii_100 napisał(a):
przedzial w ktorym najczesciej silnik pracuje (u mnie to: 1500-4000 obrotow)

Więc najpierw 2000 +/-250, ustawić model, następnie 4000 +/-250 i wprowadzić korekty do mapy korekt.


Adii_100 napisał(a):
czy czerwone Hany beda dobre do mojego auta?

Tak.
Strona 1 z 3 [ Znalezione wyniki: 64 ]


Strefa czasowa: UTC + 1


Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
fryzjer dla psa Wałbrzych - Wózek do bram Prog-Greg - AdWords Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO