Znalezione wyniki: 153

Autor Wiadomość

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-01-04, 14:11 

Nie masz wystarczających uprawnień, aby przeglądać ten dział.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2011-12-30, 12:45 

Witam

Na Post do kt u rego sie dol on czylem nikt nie odpowiada wiec postanowilem napisac nowy
Za kilka tygodni stane sie Wlascicielem Daci Duster 4x4 1.6 16V 105 KM
i zamierzam go zagazowac. z jednym utrudnieniem ze samoch u d zostanie zakupiony i zarejestrowany w Niemczech.
Czyli musi przejsc niemieckie Badania Tehnichne (TÜV) ze wzgledu na to ze ma Euro 5 te rz h yba nie ka rz da instalacjia podejdzie. Wiec Dokumenty potrzebne do meldowania w Niemczech te rz beda potrzebne
Monta rz Ma zostac przeprowadzony w okolicach Katowic,Nowego Targu ,Suchej Beskidzkiej Mo rz ecie mi jakas instalacjie polecic niemam jeszcze konkretnego gazownika na oku
Za oferty cenowe te rz bylbym wdzieczny

Kto morze mi pomuc

Z göry dziekuje.
Jezus Maria człowieku - post roku... takiego nagromadzenia błędów w życiu nie widziałem - szanuj trochę innych.


Wracając do tematu. jest na forum kolega, madmax7777 który montuje w Niemczech - uderz bezpośrednio do niego jak tam wygląda sprawa bezproblemowych instalek.
To namiary na niego: http://lpg-forum.pl/member33.html

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-01-09, 08:46 


W pierwszej lini Przepraszam za wszystkie bledy Ortograficzne tu zawarte ale niestety nie mialem morzliwosci uczenia sie w polskiej szkole
Jak to nigdy nie wiadomo na kogo się trafi z drugiej strony... :-) Teraz mi jest głupio....

Zakładanie samemu to niegłupia myśla (tym bardziej jak już kiedyś to robiłeś), ale skąd weźmiesz papiery na instalację? tzn. jak ją zalegalizujesz?

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-01-09, 12:35 

Powiem Ci tak. W Gdańsku o dobrego gazownika ciężko. Jak bym miał teraz wybierać to wybrałbym się właśnie tam gdzie byłeś (na Jaśkową) lub do kolegi Piotr_K do Bytowa.
Techa montuj śmiało ale do tego lepsze wtryski (inne to oszczędność tylko przy zakupie). O reduktorach się nie wypowiem bo nic o tych co napisałeś nie wiem.

Tu jeszcze opisanie są inni:
http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?p=180606#180606

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-01-18, 09:06 

Jak widać XXX* ma największe wzięcie ale ponawiam pytanie: Czy można dowolnie używać nazwy XXX w nazwie jakiegoś produktu? Czy nie jest to jakaś nazwa własna, zastrzeżona (czy coś w tym stylu)?

@Tormin AC R01 - jak dla mnie świetna nazwa (W tych 5 znakach masz nazwę producenta, oznaczenie co to jest w ogóle za sprzęt -reduktor- i wersja.), a dla wypełniającego papiery druciarza jeszcze lepsza (tylko 5 znaków, zamiast np. PITEC FAZER 123 Sakhir - gdzie popełni 5 błędów - chyba, że po prostu wpisze PITEK :-)
_____
* - nie wiem czy jak ktoś nie zagłosował to widzi wyniki więc nie piszę

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-02-08, 09:20 


Prosilbym Szanownych Kolegow o nie uswiadamianie mnie o ewentualnej profanacji marki i tekstow pt:'jak jezdzisz eska to powinno cie stac na benzyne itp.'

Jak ludzie się naczytają takich postów
http://lpg-forum.pl/post130182.html#p130182
to nic więcej o MB nie mówią :-)

Tu masz podobny temat:
http://lpg-forum.pl/post117667.html?hilit=W220#p117667

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-02-16, 12:53 

Masz STAGa. Na stronie AC zaleca Alaskę do samochodów o mocy do 90km.
http://www.ac.com.pl/pl/doc/312/konfekcjonowanie-minikitow

No chyba, że to nie jest warsztat partnerski (a pewnie nie jest) to Ci powiedzą, że wg producenta alaska wykarmi 140 koni...
Jedź do gazmenów niech to próbują ogarnąć (na 100% im się nie uda).
Ale wtedy niech się z Tobą przejadą i pokarzesz co i jak.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-02-17, 09:11 

Sprawdź MAPsensor - mi też kiedyś spadł z niego wężyk i miałem wskazanie MAP ~0.98
post207174.html?hilit=MAP#p207174

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-02-22, 13:38 

350 to cena za jedną sztukę....
Gdyby było tak jak mówisz każdy by jeździł na keihinach...

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-02-22, 13:45 

Jeżeli byś się uparł na keihiny to tu na forum jest kolega o nicku "bdb", który obraca tym towarem.
bdb-u2192.html
Może wyślij mu zapytanie na priv z prośbą o przygotowanie oferty (popytać nie zaszkodzi, aczkolwiek ceny hany bym się nie spodziewał :-)

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-02-23, 08:17 

Ale przecież Ty praktycznie nie ruszyłeś mnożnika. No i mapa gazowa nie do końca zebrana.
Ja bym jeszcze rozwiercił do np. 2.2.
Jak masz takie spadki ciśnienia to chyba zavolaka trzebaby zregenerować.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-03-05, 10:06 

nervous, naxxos ma rację i nie odbieraj tego przypadkiem jako atak na Ciebie przez jakiegoś zakompleksionego druciarza, który traci klienta.
Pamiętaj też, że podczas montażu wiele rzeczy może się zdarzyć...

Jeżeli zestaw który podajesz kosztuje ~2.6tyś to jest to raczej normalna cena.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-03-07, 20:15 


Czyli po przeprowadzeniu ręcznych korekt podczas jazdy dla pełnego zakresu czasu wtrysku według instrukcji, którą podałeś w linku włączam ISA2 i co po prostu tak jeżdżę, czy mam też przejechać pełny zakres obrotów na danym biegu ? Druga rzecz jak długo jeździć z tym ISA2 10,20,50,100km?

Pojeździj tyle, aby korekty się porobiły - będziesz widział czy wartości w tabelce korekt po obrotach się zmieniają czy nie. Trochę trzeba pojeździć, żeby wykumać o co chodzi bo tak "na sucho" to ciężko i wytłumaczyć, i zrozumieć.

Jednak jak włączysz ISA to najpierw będziesz musiał zebrać mapę benzyny (nie myl tego z niebieską kreską) to jest ciut inna mapa. To Ci trochę zajmie więc zarezerwuj sobie trochę czasu na zebranie map benzyny i potem korekt po obrotach (dla gazu).

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-03-09, 20:59 

http://www.scantel.com.pl/

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-03-12, 10:12 

Kilometry węży od wtrysków...

Te wężyki wychodzące od wtrysków powinny mieć max 15cm a u Ciebie mają ze 40.

Czujnik temp. kilometr przed wtryskami - powinien być jak najbliżej wtrysków.

Wtryskiwacze.... szkoda gadać.

Dwie alaski... mogą dawać radę (inni niech się wypowiedzą)... ale do 170KM są dobre reduktory.


Inni pewnie znajdą więcej ciekawostek.
Generalnie ...ujnia...

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-03-19, 15:44 

Może AC korzysta z tego:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Odleg%C5%8 ... halanobisa

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-03-26, 09:53 

Nie masz wystarczających uprawnień, aby przeglądać ten dział.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-03-29, 12:39 


Poproszę o konkrety bo po co się kłócić jak ktoś prosto i oczywiście napisze to nikt nie bedzie miał do nikogo pretensji zamiast wypisywac podteksty.

Sorki kolego, ale ludzie piszą Ci konkrety, a mam wrażenie, że ich nie słuchasz (co więcej to Ty zaczynasz pyskówki i niepotrzebną wymianę "nieuprzejmości").

Lepsze wtryski, to prawdopodobne mniejsze spalanie i większa bezobsługowość (oprócz gazownika wtryskiwacze są najważniejszym elementem instalacji, bo z dobrze zamontowanymi dobrymi wtryskiwaczami każda elektrornika sobie poradzi).

PS.
Niedawno czytałem że zalane alternatory we Fiacie wymieniają na gwarancji (chyba nawet w ASO).
edit: http://lpg-forum.pl/post269325.html#p269325

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-05-15, 14:59 

Być może już widziałeś
zil-131-6x6-6-0-v8-by-sebastians-gzw-t13298.html

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-05-22, 10:02 

cichy999 napisał(a):
Jak zapisuje/odczytuje się pliki osc.

pliki-oscyloskopu-nagrywanie-t5016.html

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-07-02, 08:26 

Zmiany zostały wprowadzone (nic nie resetujesz czy dodatkowo nie klikasz).

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-07-06, 07:48 

octan, chalski ma rację - na prawdę dużo informacji o które pytasz jest już na forum więc się nie unoś.
Np keihinami zajmuje się kolega bdb, kupisz u niego nowe, stare, zregenerujesz itp.
O Niko jest osobny wątek - są też filmy jak go "przesterować" - modyfikacja SMC.

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-07-13, 14:03 

Jedyne co mi przychodzi do głowy to:
http://www.nowotczynski.com.pl/

Użytkownik tego forum

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-07-17, 07:21 

Pewnie wszyscy polecą Hanę lub Barracudę.

Zmień szybko te wtryski bo szkoda katować i silnik i układ zapłonowy (który też może niedomagać)

 Skocz do forum   Skocz do tematu

Napisane: 2012-07-17, 07:04 

1) W Gdyni masz zakład partnerski AC (producent STAGa) na Janka Wiśniewskiego 3 (skoro chcesz STAGA)
2) W Gdańsku masz majstra na Jaskowej Dolinie (od LpgTech - http://lpg-forum.pl/post281096.html#p281096)
3) W Bytowie masz Piotra_K (użytkownik forum).

Nie wiem czy z pomorskiego ktokolwiek się odezwie, bo mało gazowników z naszego rejonu tu zagląda. Musisz sam szukać.

Ja polecam opcję nr 2.
Strona 1 z 7 [ Znalezione wyniki: 153 ]


Strefa czasowa: UTC + 1


Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji - Fundacja Wrócić na drogę

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO