Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: gaśnie na wolnych obrotach przy przełączaniu i wtryski
PostLink | Napisane: 2011-02-09, 08:30 

Dołączył(a): 2010-01-12, 21:02
Posty: 26
Lokalizacja: TORUŃ

Pomógł: 0 razy

Auto: Stratus / Seat Ibiza SE
Elektronika: DT GAS /KME DIEGO G3
Wtryskiwacze: MJ 2Ohm/APIS SOLO 2Ohm
Reduktor: DT GAS / KME RED
Dysze: ?? / 1,8
Pojemność: 2429/ 1378
Moc: 152 / 60
Rok Produkcji: 2004 / 1998
Witam

Mam świeżą instalacje LPG KME DiegoG3 reduktor KME RED.1 w autku Ibiza 1.4 8V 1998r
- wtryski RAIL pojedyńcze (w programie ustawione MJ 5Ohm) na wężykach 20cm.
Temp przełączania 30C/ 600obr/min/ dysze 1,8

1. Rano po nocy jak jest b.zimno to na wolnych obrotach gaśnie przy przełączeniu na gaz.
Jak jadę po nocy to przy przełączaniu na gaz szarpie autem.

Jak się troszkę rozgrzeje to nie ma problemów z przełączaniem na gaz - niezauważanie.

2. notoryczny błąd E1044 wtryski benzynowe ciągle otwarte przy 3000obr i więcej / min i WOT

3. Autko poza tym jeździ równo, pali dość mało 7,5 LPG trasa mieszany 8,5 LPG


Ostatnio edytowano 2011-02-09, 09:58 przez kitt78, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-02-09, 09:49 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-21, 16:06
Posty: 21728
Lokalizacja: Wyszków

Pomógł: 1360 razy

Auto: Audi 100 avant quattro
Elektronika: Tech 328
Wtryskiwacze: barakuda
Reduktor: KME gold c1.2
Dysze: 2.4
Pojemność: 2771
Moc: 174km
Kod Nadwozia: 4a5
Kod Silnika: AAH
Rok Produkcji: 1993
Masz małe dysze i długie czasy wtrysku i dlatego mało pali ,kosztem zapętlenia powyżej 3000obr , jak powiekszysz dysze i poprawisz ,,górę ,,to valteki poprzez skrócenie czasów wtrysku stracą swoją precyzję w zakresie do 3000 obr i spalanie wzrośnie. Valteki nie są aż tak uniwersalnymi wtryskami że pracuja super w całym zakresie mocy i temperatur i wybór należy do Ciebie. Masz teraz auto ekonomiczne ale nie sportowe, a jak poprawisz ,,górę,, to moze być odwrotnie czyli ,,sprtowe,, ale już mniej ekonomiczne.
Zaradzić temu można wymieniając wtryskiwacze na szbsze > bardziej precyzyjne.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-02-09, 10:01 

Dołączył(a): 2010-01-12, 21:02
Posty: 26
Lokalizacja: TORUŃ

Pomógł: 0 razy

Auto: Stratus / Seat Ibiza SE
Elektronika: DT GAS /KME DIEGO G3
Wtryskiwacze: MJ 2Ohm/APIS SOLO 2Ohm
Reduktor: DT GAS / KME RED
Dysze: ?? / 1,8
Pojemność: 2429/ 1378
Moc: 152 / 60
Rok Produkcji: 2004 / 1998
Nie jest to auto sportowe - dojazdy do pracy. Ekonomia jak dla mnie OK, moc też w porządku.

Czyli się nie przejmować?
Szarpanie przy przełączaniu - zwiększyć temperaturę przełączenia? na 35C?
włączyłem już wstępne rozgrzewanie wtrysków jeśli temp <15C - nie pomogło

Czy jakieś inne sugestie?

ps. nie zbiera map powyżej 3000 obr/min i WOT - czy się tym martwić? bo problemów z jazda nie ma - auto zachowuje się normalnie


Ostatnio edytowano 2011-02-09, 10:06 przez kitt78, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-02-09, 10:40 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-10-04, 10:47
Posty: 23315
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 1387 razy

Auto: Volvo S80
Elektronika: Stag 300 Plus
Wtryskiwacze: Barracuda 115
Reduktor: Zavoli N
Dysze: 2.6
Pojemność: 2.0
Moc: 180
Kod Nadwozia: I
Kod Silnika: -
Rok Produkcji: 2005
moim zdaniem trzeba dopieścić regulację.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-02-09, 10:48 

Dołączył(a): 2010-01-12, 21:02
Posty: 26
Lokalizacja: TORUŃ

Pomógł: 0 razy

Auto: Stratus / Seat Ibiza SE
Elektronika: DT GAS /KME DIEGO G3
Wtryskiwacze: MJ 2Ohm/APIS SOLO 2Ohm
Reduktor: DT GAS / KME RED
Dysze: ?? / 1,8
Pojemność: 2429/ 1378
Moc: 152 / 60
Rok Produkcji: 2004 / 1998
A jakieś szczegóły?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-02-09, 11:05 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-10-04, 10:47
Posty: 23315
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 1387 razy

Auto: Volvo S80
Elektronika: Stag 300 Plus
Wtryskiwacze: Barracuda 115
Reduktor: Zavoli N
Dysze: 2.6
Pojemność: 2.0
Moc: 180
Kod Nadwozia: I
Kod Silnika: -
Rok Produkcji: 2005
wszystko jest w instrukcji i na forum :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO