Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 57 ]  Przejdź na stronę  | 1, 2, 3, 4  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: 300 premium czy ISA2
PostLink | Napisane: 2011-12-21, 08:38 

Dołączył(a): 2010-03-09, 08:55
Posty: 199
Lokalizacja: Tarnów.Mielec

Pomógł: 0 razy

Auto: Opel Astra H/VW Caddy
Elektronika: Bez lpg/Tech 214
Wtryskiwacze: Valtek Red
Reduktor: Tomasetto Alaska
Dysze: 1,7
Pojemność: 1796/1396
Moc: 125/60
Kod Silnika: Z18XE/APQ
Rok Produkcji: 2004
Witam,mam szybkie pytanie do konkretnych fachowcow.Nosze sie z zamiarem zmiany elektroniki w swoim samochodzie gdyz moj 300 plus ma problem od samego poczatku(przy recznym przełanczaniu z pb na lpg tak jakby niemogł zdazyc wyłaczyc wtryskow pb i go dusi),mialem na chwilke na podmiane inny sterownik i przelanczalo sie ok.Doradzcie ktory system bedzie lepszy pod kazdym wzgledem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 300 premium czy ISA2
PostLink | Napisane: 2011-12-21, 08:56 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-21, 16:06
Posty: 24238
Lokalizacja: Wyszków

Pomógł: 1570 razy

Auto: Audi 100 avant quattro
Elektronika: Tech 328
Wtryskiwacze: barakuda
Reduktor: KME gold c1.2
Dysze: 2.4
Pojemność: 2771
Moc: 174km
Kod Nadwozia: 4a5
Kod Silnika: AAH
Rok Produkcji: 1993
Ja bym załozył premium bo jak jest to wyłączyć zawsze można a jak nie ma to ?.............
Kolega ma w BMW 2002r i już drugi rok instalka pracuje super.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 300 premium czy ISA2
PostLink | Napisane: 2011-12-21, 08:59 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-10-29, 18:39
Posty: 21892
Lokalizacja: Lublin-Snopków 56A Tel 609258834

Pomógł: 2258 razy

Auto: Zafira C
Elektronika: STAG 4QBOX PLUS
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: AC R-01
Dysze: bez dyszek 1,7
Pojemność: 1,4T
Moc: 140KM
Kod Nadwozia: TOURER
Kod Silnika: ?????
Rok Produkcji: 2018
W tym aucie PREMIUM nie zadziała.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 300 premium czy ISA2
PostLink | Napisane: 2011-12-21, 15:30 

Dołączył(a): 2010-03-09, 08:55
Posty: 199
Lokalizacja: Tarnów.Mielec

Pomógł: 0 razy

Auto: Opel Astra H/VW Caddy
Elektronika: Bez lpg/Tech 214
Wtryskiwacze: Valtek Red
Reduktor: Tomasetto Alaska
Dysze: 1,7
Pojemność: 1796/1396
Moc: 125/60
Kod Silnika: Z18XE/APQ
Rok Produkcji: 2004
Adam Rogowski czyli sugerujesz ze ISA2 bedzie wyjsciem prawidlowym?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 300 premium czy ISA2
PostLink | Napisane: 2011-12-21, 15:35 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-05-31, 10:14
Posty: 4390
Lokalizacja: Nowy Sącz

Pomógł: 437 razy

Auto: Volvo XC 60
Elektronika: Qmax plus
Wtryskiwacze: Barracuda 130Nl
Reduktor: KME Twin
Dysze: brak
Pojemność: 2953
Moc: 304
Rok Produkcji: 2016
Będzie ok, możesz też założyć techa


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 300 premium czy ISA2
PostLink | Napisane: 2011-12-21, 17:27 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-12-20, 20:58
Posty: 8720
Lokalizacja: Kalisz / Kuczewola 888 462 007

Pomógł: 419 razy

Auto: Aódi a4b6/ Mazda 6
Elektronika: Q-Box Basic/SKY DIRECT
Wtryskiwacze: AC-W03 BFC/ AC-W03
Reduktor: Kanapka Gold GT/ GOLD GT
Dysze: BRAK/2.7
Pojemność: 1781/2488
Moc: 320KM\192
Kod Nadwozia: 8E2/GJ
Kod Silnika: AVJ/PY
Rok Produkcji: 2001/2013
A może wystarczy poprawnie wystroić?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 300 premium czy ISA2
PostLink | Napisane: 2011-12-21, 20:30 

Dołączył(a): 2010-03-09, 08:55
Posty: 199
Lokalizacja: Tarnów.Mielec

Pomógł: 0 razy

Auto: Opel Astra H/VW Caddy
Elektronika: Bez lpg/Tech 214
Wtryskiwacze: Valtek Red
Reduktor: Tomasetto Alaska
Dysze: 1,7
Pojemność: 1796/1396
Moc: 125/60
Kod Silnika: Z18XE/APQ
Rok Produkcji: 2004
Póltora roku czasu walcze z tym tematem,zmieniam w tym sterowniku wszystko na wszystkie sposoby i dalej to samo.Na wolnym tez nieprzechodzi tak jak powinien,z lpg na pb tylko lekkie szrpniecie malo wyczuwalne ale na odwrot np rano jak jade to mało półosiek mi nieurwie.
Ale do sedna!!!ISA???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 300 premium czy ISA2
PostLink | Napisane: 2011-12-21, 21:01 

Dołączył(a): 2009-04-04, 20:18
Posty: 697
Lokalizacja: Krosno

Pomógł: 2 razy

Auto: Alfa Romeo 156 SW
Elektronika: TECH 214 + OBD
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: Niko 250 SMC
Dysze: 2,7
Pojemność: 1747
Moc: 140
Kod Nadwozia: 932B31__
Kod Silnika: AR 32205
Rok Produkcji: 2001
weź kolego TECHA


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 300 premium czy ISA2
PostLink | Napisane: 2011-12-21, 21:07 

Dołączył(a): 2010-03-09, 08:55
Posty: 199
Lokalizacja: Tarnów.Mielec

Pomógł: 0 razy

Auto: Opel Astra H/VW Caddy
Elektronika: Bez lpg/Tech 214
Wtryskiwacze: Valtek Red
Reduktor: Tomasetto Alaska
Dysze: 1,7
Pojemność: 1796/1396
Moc: 125/60
Kod Silnika: Z18XE/APQ
Rok Produkcji: 2004
p@sik napisał(a):
weź kolego TECHA


Kto to robi i dlaczego techa???Jakie ma wady badz zalety?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 300 premium czy ISA2
PostLink | Napisane: 2011-12-21, 21:18 

Dołączył(a): 2010-01-08, 19:13
Posty: 3090
Lokalizacja: ZK

Pomógł: 117 razy

Auto: HONDA ODYSSEY
Elektronika: OPTIMA PRO-TEC
Wtryskiwacze: BARAKUDA
Reduktor: GOLD
Dysze: BRAK
Pojemność: 3500
Moc: 255
Kod Nadwozia: VAN
Rok Produkcji: 2005
jokeros napisał(a):
p@sik napisał(a):
weź kolego TECHA


dlaczego techa???


bo większość jest zadowolona z przesiadki ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 300 premium czy ISA2
PostLink | Napisane: 2011-12-21, 21:24 

Dołączył(a): 2009-04-04, 20:18
Posty: 697
Lokalizacja: Krosno

Pomógł: 2 razy

Auto: Alfa Romeo 156 SW
Elektronika: TECH 214 + OBD
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: Niko 250 SMC
Dysze: 2,7
Pojemność: 1747
Moc: 140
Kod Nadwozia: 932B31__
Kod Silnika: AR 32205
Rok Produkcji: 2001
http://www.lpgtech.pl/

w volvo stag palił checka a tech nie np


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 300 premium czy ISA2
PostLink | Napisane: 2011-12-21, 22:30 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-12-18, 10:11
Posty: 24058
Lokalizacja: Suwałki

Pomógł: 1953 razy

Auto: e39 540i/megane/206
Elektronika: 328/nano/224
Wtryskiwacze: yeti/barracuda/barracuda
Reduktor: Kme twin/magic3p/magic3c
Dysze: -/-/1,8mm
Pojemność: 4398/2,0/1,4
Moc: 286/180/75
Kod Silnika: M62B44/F4Rt/KFW
Rok Produkcji: 1997/2009/2004
a ten silnik (w GSI) ma zmienne fazy rozrządu? Zmienną geometrię dolotu?

Ponadto w jakim stanie masz MJ? Może one niedomagają. Ten silnik chyba nie jest skomplikowany.

Myślę, że strojenie po skasowaniu adaptacji i jeździe na Pb i będzie działać.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 300 premium czy ISA2
PostLink | Napisane: 2011-12-21, 22:48 

Dołączył(a): 2010-03-09, 08:55
Posty: 199
Lokalizacja: Tarnów.Mielec

Pomógł: 0 razy

Auto: Opel Astra H/VW Caddy
Elektronika: Bez lpg/Tech 214
Wtryskiwacze: Valtek Red
Reduktor: Tomasetto Alaska
Dysze: 1,7
Pojemność: 1796/1396
Moc: 125/60
Kod Silnika: Z18XE/APQ
Rok Produkcji: 2004
mzloty napisał(a):
a ten silnik (w GSI) ma zmienne fazy rozrządu? Zmienną geometrię dolotu?

Ponadto w jakim stanie masz MJ? Może one niedomagają. Ten silnik chyba nie jest skomplikowany.

Myślę, że strojenie po skasowaniu adaptacji i jeździe na Pb i będzie działać.


Niema zmiennych faz zmiennych itd,to najbardziej prostacki silnik 8 zaworowy na wielopunkcie.
MJ maja przelatane 30 tysi,rozebralem je kiedys.Czyste i suchutkie.Problem mam od poczatku od kiedy kupiłem ta elektronike.Jezdzilem tez na Pb kilka razy po 2-3 dni i nic to niepomoglo,autokalibracje miliony razy,zubazanie,wzbogacanie,zmiany cisnien,mapek zrobilem cała mase i dalej to samo.Jakis czas temu przerabialem znajomkowi w takim samym wozie zwykle lpg na Staga 300isa i u niego powiem tak szczerze ze juz po autokalibracji samochod 100 razy lepiej chodzil i przelanczal sie miedzy paliwami jak moj a wszystko tak samo wykonane jak u mnie z tym ze u niego dałem valteki.dawałem cały but i zmienialem paliwa i nieczulem nawet kiedy to sie odbywa.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 300 premium czy ISA2
PostLink | Napisane: 2011-12-21, 23:17 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-12-18, 10:11
Posty: 24058
Lokalizacja: Suwałki

Pomógł: 1953 razy

Auto: e39 540i/megane/206
Elektronika: 328/nano/224
Wtryskiwacze: yeti/barracuda/barracuda
Reduktor: Kme twin/magic3p/magic3c
Dysze: -/-/1,8mm
Pojemność: 4398/2,0/1,4
Moc: 286/180/75
Kod Silnika: M62B44/F4Rt/KFW
Rok Produkcji: 1997/2009/2004
może niedomaga ukł. zapłonowy??

Bo skoro nie ma zmiany faz i długości dolotu, to powinien poradzić sobie zwykły stag 200, czy stara 300 bez plusa.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 300 premium czy ISA2
PostLink | Napisane: 2011-12-22, 00:02 

Dołączył(a): 2010-03-09, 08:55
Posty: 199
Lokalizacja: Tarnów.Mielec

Pomógł: 0 razy

Auto: Opel Astra H/VW Caddy
Elektronika: Bez lpg/Tech 214
Wtryskiwacze: Valtek Red
Reduktor: Tomasetto Alaska
Dysze: 1,7
Pojemność: 1796/1396
Moc: 125/60
Kod Silnika: Z18XE/APQ
Rok Produkcji: 2004
Był swego czasu problem szrpania na gazie,wymiana kabli i po klopocie.Mam u siebie stara 300-ke,kiedys ja załozyłem na probe.Zrobiłem tylko autokalibracje i pojechałem na droge i odrazu było lepiej.Tylko niekorzystam z niej bo niema tam MJ i wogole strasznie biedny ten sterownik w ustawienia,czujniki itd itd.
Moje odczucia sa takie jakby sterownik niezdążył wyłaczyc wtryskow pb a juz działały lpg,typowy objaw chodzenia na dwoch paliwach przez jakas sekunde.Najbardziej uciazliwe rano jak jade bo musze kontrolowac pedał gazu zeby niecisnac bo niemal dyfer niewyleci.


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 57 ]  Przejdź na stronę  | 1, 2, 3, 4  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
AdWords Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - Preparaty do dezynfekcji - opaski kablowe

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO