Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: wysokie nachylenie
PostLink | Napisane: 2012-01-18, 17:21 

Dołączył(a): 2011-10-20, 10:42
Posty: 38
Lokalizacja: przysucha

Pomógł: 0 razy

Auto: fiat brava
Elektronika: akme
Wtryskiwacze: regfast
Reduktor: at 09 alaska
Dysze: 2.0
Pojemność: 1600
Moc: 103
Kod Nadwozia: 182
Kod Silnika: A4
Rok Produkcji: 1999
witam. ostatnio pojawil sie taki problem iz po wymianie valdka na regfast (obudowa pcv) po autokalibracji za kazdym razem spada nachylenie w dół i autko strasznie sie muli tzn. nie wchdzi dobrze na obroty , wymiana dysz na mniejsze nic nie dała ktos cos poradzi?


Załączniki:
111.JPG
111.JPG [ 158.9 KiB | Przeglądane 3661 razy ]
Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: wysokie nachylenie
PostLink | Napisane: 2012-01-18, 17:40 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-10-04, 10:47
Posty: 23078
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 1378 razy

Auto: Volvo S80
Elektronika: Stag 300 Plus
Wtryskiwacze: Barracuda 115
Reduktor: Zavoli N
Dysze: 2.6
Pojemność: 2.0
Moc: 180
Kod Nadwozia: I
Kod Silnika: -
Rok Produkcji: 2005
zbierz mapy i nie patrz na autokalibrację


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: wysokie nachylenie
PostLink | Napisane: 2012-01-18, 18:01 

Dołączył(a): 2011-10-20, 10:42
Posty: 38
Lokalizacja: przysucha

Pomógł: 0 razy

Auto: fiat brava
Elektronika: akme
Wtryskiwacze: regfast
Reduktor: at 09 alaska
Dysze: 2.0
Pojemność: 1600
Moc: 103
Kod Nadwozia: 182
Kod Silnika: A4
Rok Produkcji: 1999
wiem ze autokalibracja jest do du...y ale jak byly valdki cos tam wychodzilo i bylo ok a tu nagle taka zmiana i to za kazdym razem tak samo. no ale ok zbiore mapki i zobacze co wyjdzie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: wysokie nachylenie
PostLink | Napisane: 2012-01-20, 20:34 

Dołączył(a): 2011-10-20, 10:42
Posty: 38
Lokalizacja: przysucha

Pomógł: 0 razy

Auto: fiat brava
Elektronika: akme
Wtryskiwacze: regfast
Reduktor: at 09 alaska
Dysze: 2.0
Pojemność: 1600
Moc: 103
Kod Nadwozia: 182
Kod Silnika: A4
Rok Produkcji: 1999
pytanie z innej beczki troche: czy to prawda ze cewki listwy regfast (pcv) mozna obrócic w druga strone po czym nie trzeba przeprowadzac kalibracji skoku tłoczka?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: wysokie nachylenie
PostLink | Napisane: 2012-01-21, 23:27 

Dołączył(a): 2011-11-03, 13:37
Posty: 234
Lokalizacja: Łódź Wrocławska 16

Pomógł: 18 razy

Auto: Audi A4 Avant Quattro
Elektronika: NEVO PRO
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME Extreme
Dysze: Bez dysz
Pojemność: 1800
Moc: 280
Kod Nadwozia: B7
Kod Silnika: BFB
Rok Produkcji: 2007
Niewiem czy wiesz , ale REG jest sporo szybszy od Valteka , a w offsecie widzę że nadal wisi 2,00 ms. Stąd skutek uboczny niskiego nachylenie gdyż offset ma ścisły wpływ na nachylenie podczas autokalibracji. Bez czujnika kalibracyjnego nie ogarniesz tego , że chyba podłączysz się pod korekcje paliwowe w ecu silnika.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: nowe mapki
PostLink | Napisane: 2012-01-23, 14:05 

Dołączył(a): 2011-10-20, 10:42
Posty: 38
Lokalizacja: przysucha

Pomógł: 0 razy

Auto: fiat brava
Elektronika: akme
Wtryskiwacze: regfast
Reduktor: at 09 alaska
Dysze: 2.0
Pojemność: 1600
Moc: 103
Kod Nadwozia: 182
Kod Silnika: A4
Rok Produkcji: 1999
zebrałem nowe mapki i wyszło cos takiego, ktos cos podpowie co mozna poprawic jeszcze?


Załączniki:
bez tytułu4.JPG
bez tytułu4.JPG [ 116.89 KiB | Przeglądane 3580 razy ]
bez tytułu3.JPG
bez tytułu3.JPG [ 89.05 KiB | Przeglądane 3580 razy ]
bez tytułu2.JPG
bez tytułu2.JPG [ 164.25 KiB | Przeglądane 3580 razy ]
bez tytułu1.JPG
bez tytułu1.JPG [ 134.65 KiB | Przeglądane 3580 razy ]
Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: wysokie nachylenie
PostLink | Napisane: 2012-01-23, 14:45 

Dołączył(a): 2011-10-20, 10:42
Posty: 38
Lokalizacja: przysucha

Pomógł: 0 razy

Auto: fiat brava
Elektronika: akme
Wtryskiwacze: regfast
Reduktor: at 09 alaska
Dysze: 2.0
Pojemność: 1600
Moc: 103
Kod Nadwozia: 182
Kod Silnika: A4
Rok Produkcji: 1999
..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: wysokie nachylenie
PostLink | Napisane: 2012-01-23, 15:05 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-10-04, 10:47
Posty: 23078
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 1378 razy

Auto: Volvo S80
Elektronika: Stag 300 Plus
Wtryskiwacze: Barracuda 115
Reduktor: Zavoli N
Dysze: 2.6
Pojemność: 2.0
Moc: 180
Kod Nadwozia: I
Kod Silnika: -
Rok Produkcji: 2005
jakby trochę za ubogo na wysokich obciążeniach, ale w modelowaniu wyglada nieźle...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: wysokie nachylenie
PostLink | Napisane: 2012-01-23, 15:31 

Dołączył(a): 2011-10-20, 10:42
Posty: 38
Lokalizacja: przysucha

Pomógł: 0 razy

Auto: fiat brava
Elektronika: akme
Wtryskiwacze: regfast
Reduktor: at 09 alaska
Dysze: 2.0
Pojemność: 1600
Moc: 103
Kod Nadwozia: 182
Kod Silnika: A4
Rok Produkcji: 1999
co tu by jeszcze pokombinowac aby czasy sie w miare zgrywały obecni to pb na pb okolo 4.5 a pb na lpg około 4.0


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: wysokie nachylenie
PostLink | Napisane: 2012-01-23, 15:45 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-10-04, 10:47
Posty: 23078
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 1378 razy

Auto: Volvo S80
Elektronika: Stag 300 Plus
Wtryskiwacze: Barracuda 115
Reduktor: Zavoli N
Dysze: 2.6
Pojemność: 2.0
Moc: 180
Kod Nadwozia: I
Kod Silnika: -
Rok Produkcji: 2005
zmniejsz wzbogacenie w 1 segmencie, a jeżeli nie spowoduje to skrócenia czasu pracy valteków, trzeba trochę zejść z ciśnieniem


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: wysokie nachylenie
PostLink | Napisane: 2012-01-23, 15:49 

Dołączył(a): 2011-10-20, 10:42
Posty: 38
Lokalizacja: przysucha

Pomógł: 0 razy

Auto: fiat brava
Elektronika: akme
Wtryskiwacze: regfast
Reduktor: at 09 alaska
Dysze: 2.0
Pojemność: 1600
Moc: 103
Kod Nadwozia: 182
Kod Silnika: A4
Rok Produkcji: 1999
valdki juz wyrzuciłem teraz sa regi z obudowa pcv :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: wysokie nachylenie
PostLink | Napisane: 2012-01-23, 16:20 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-10-04, 10:47
Posty: 23078
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 1378 razy

Auto: Volvo S80
Elektronika: Stag 300 Plus
Wtryskiwacze: Barracuda 115
Reduktor: Zavoli N
Dysze: 2.6
Pojemność: 2.0
Moc: 180
Kod Nadwozia: I
Kod Silnika: -
Rok Produkcji: 2005
czyli na regach spokojnie zejdziesz z czasem


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO