Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Zlecę regulacje instalacji Xedos v6 - Warszawa
PostLink | Napisane: 2012-02-24, 09:19 

Dołączył(a): 2011-10-19, 17:36
Posty: 7
Lokalizacja: waw

Pomógł: 0 razy

Auto: cls 500
Elektronika: stag 300
Wtryskiwacze: Dragon
Reduktor: KME gold
Pojemność: 500
Moc: 306
Witam wszystkich,
posiadam Mazde Xedos v6 2.0, jakiś czas temu zregenerowałem reduktor, a teraz wtryskiwacze.
I chciałbym aby ktoś zajął się wyregulowaniem tego, obecnie samochód trochę za dużo pali (14-15l) i na gazie traci trochę za dużo mocy.

Instalacja: Zavoli zeta N, Stag 200, Valteki czerwone.

Najchętniej zleciłbym to osobie która miała już coś doczynienia z tym samochodem i Vrisami.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zlecę regulacje instalacji Xedos v6 - Warszawa
PostLink | Napisane: 2012-02-24, 09:46 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-10-04, 10:47
Posty: 23832
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 1437 razy

Auto: Volvo S80
Elektronika: Stag 300 Plus
Wtryskiwacze: Barracuda 115
Reduktor: Zavoli N
Dysze: 2.6
Pojemność: 2.0
Moc: 180
Kod Nadwozia: I
Kod Silnika: B5204T5
Rok Produkcji: 2005
na tej instalacji szału nie będzie, ale mogę spróbować

poza tym 14 w mieście dla 2-litrowego silnika to norma, valteki to też nie rewelacja...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zlecę regulacje instalacji Xedos v6 - Warszawa
PostLink | Napisane: 2012-02-27, 12:59 

Dołączył(a): 2011-10-19, 17:36
Posty: 7
Lokalizacja: waw

Pomógł: 0 razy

Auto: cls 500
Elektronika: stag 300
Wtryskiwacze: Dragon
Reduktor: KME gold
Pojemność: 500
Moc: 306
Marcin L pomógł :)
Polecam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zlecę regulacje instalacji Xedos v6 - Warszawa
PostLink | Napisane: 2012-02-27, 13:27 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-10-04, 10:47
Posty: 23832
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 1437 razy

Auto: Volvo S80
Elektronika: Stag 300 Plus
Wtryskiwacze: Barracuda 115
Reduktor: Zavoli N
Dysze: 2.6
Pojemność: 2.0
Moc: 180
Kod Nadwozia: I
Kod Silnika: B5204T5
Rok Produkcji: 2005
przede wszystkim wtryski wymagały kalibracji - skok tłoczka oscylował między 0,35 a 0,7 więc to nie miało prawa poprawnie pracować.

do pełni szczęścia przydałyby się lepsze wtryski, krótsze wężyki i poprawa nawiertów, ale póki co na pewno jest lepiej niż było :)

a v6 ma piękny dźwięk...


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
AdWords Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO