Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 85 ]  Przejdź na stronę  | 1, 2, 3, 4, 5, 6  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Prosze o uwagi co do instalacji
PostLink | Napisane: 2009-06-22, 12:48 

Dołączył(a): 2009-06-22, 02:46
Posty: 20
Lokalizacja: Gliwice

Pomógł: 0 razy

Auto: BMW E39 540iA
Elektronika: Stag 300
Wtryskiwacze: Valtec 1 ohm
Reduktor: 2xZavoli Zeta S
Pojemność: V8 4398
Moc: 289
Kod Silnika: M62TUB44
Rok Produkcji: 1998
Witam,

Od 1,5 roku uzywam instalacji STAG300 z 2 reduktorami Zavoli Zeta + wielozawór Tomasetto i wtryski 4x po dwa zółte IG1 jesli dobrze widze;-)
Instalacja chodzi poprawnie, spokojnie dociągne do 260 km/h bez wysiłku. Ale jesli chodzi o dynamiczną jazdę, to mam jakies problemy. Raz auto przyspiesza z kopa a czasem tylko płynnie. Wydaje mi się że ktoś zaoszczędził na mnie, ale jakieś frycowe trzeba zapłacić.(instalka w 03.2008 kosztowała mnie 6300 zł)

Prosze o opinie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2009-06-22, 12:59 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-01-18, 17:24
Posty: 341
Lokalizacja: Dabrowa Gornicza

Pomógł: 0 razy

Auto: Lybra
Elektronika: Stag 300
Wtryskiwacze: magic jet
Reduktor: Zavoli S
Dysze: 2,2
Pojemność: 1748
Moc: 131
Kod Nadwozia: 839AX
Kod Silnika: 839A7000
Rok Produkcji: 2001
Na benzynie nie ma takich humorow?? Proponuje pojezdzic z laptopem i zobaczyc co dzieje sie z cisnieniem gazu przy slabszej dynamice.
Rozumiem, ze filtr fazy cieklej i lotnej wymianiane regularnie??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2009-06-22, 13:05 

Dołączył(a): 2009-06-22, 02:46
Posty: 20
Lokalizacja: Gliwice

Pomógł: 0 razy

Auto: BMW E39 540iA
Elektronika: Stag 300
Wtryskiwacze: Valtec 1 ohm
Reduktor: 2xZavoli Zeta S
Pojemność: V8 4398
Moc: 289
Kod Silnika: M62TUB44
Rok Produkcji: 1998
Inpact napisał(a):
Na benzynie nie ma takich humorow?? Proponuje pojezdzic z laptopem i zobaczyc co dzieje sie z cisnieniem gazu przy slabszej dynamice.
Rozumiem, ze filtr fazy cieklej i lotnej wymianiane regularnie??


Na benzynie jest OK. Instalacja jest na gwarancji, więc zawsze jak jadę do firmy co ją założyła...jakieś 50 km jest OK a potem znowu humory.
Chyba każde podłączenie poza gwarantem powoduje utratę gwarancji, a żadnych informacji nie można od nich wyciągnąc.
Do tego już wymieniłem 2 ori Bosch przepływomierze bo mi podają (660 zł każdy). Gazownik twierdzi że to niemożliwe żeby gaz je wykańczał.
Wszystkie filtry wymieniane regularnie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2009-06-22, 13:11 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-01-18, 17:24
Posty: 341
Lokalizacja: Dabrowa Gornicza

Pomógł: 0 razy

Auto: Lybra
Elektronika: Stag 300
Wtryskiwacze: magic jet
Reduktor: Zavoli S
Dysze: 2,2
Pojemność: 1748
Moc: 131
Kod Nadwozia: 839AX
Kod Silnika: 839A7000
Rok Produkcji: 2001
Sa czasami jakies problemy z porannym odpaleniem??
Jesli chodzi o podlaczenia do sterownika gazu warunki ustala gwarant


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2009-06-22, 13:14 

Dołączył(a): 2009-06-22, 02:46
Posty: 20
Lokalizacja: Gliwice

Pomógł: 0 razy

Auto: BMW E39 540iA
Elektronika: Stag 300
Wtryskiwacze: Valtec 1 ohm
Reduktor: 2xZavoli Zeta S
Pojemność: V8 4398
Moc: 289
Kod Silnika: M62TUB44
Rok Produkcji: 1998
Inpact napisał(a):
Sa czasami jakies problemy z porannym odpaleniem??
Jesli chodzi o podlaczenia do sterownika gazu warunki ustala gwarant


Nie, jesli chodzi o odpalanie na zimnym, ciepłym i gorącym nie ma najmniejszych problemów. Wszystko działa OK, za wyjatkiem tych humorów.
Szczególnie sa dokuczliwe gdy jest auto bardzo zagrzane, dynamiczna jazda w ciepły dzień.
Wieczorkiem wstawie fotki.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2009-06-22, 16:01 

Dołączył(a): 2009-05-19, 00:17
Posty: 1144
Lokalizacja: Niwiska / Mielec 668707760

Pomógł: 12 razy

Auto: Audi A4 AvQuat./ALLROAD
Elektronika: Tech 516/STAG 300ISA2
Wtryskiwacze: MJ FX / Hana H2001 AA
Reduktor: AC R01 d8
Pojemność: 2400 / 2700
Moc: 165 / ~300
Kod Nadwozia: B5 / C5
Kod Silnika: APS / ARE
Rok Produkcji: 2000 / 2001
Kolego - masz zólte raile. Stawiam ze sa rozkalibrowane listwy i na dodatek maja rozny wydatek wzgledem siebie. Te wtryskiwacze sa szybkie, ale rownie szybko sie rozkalibrowuja, wyklepuja sie w nich gumowe zderzaki i szlak trafia skok tłoczka 0,6mm.....

Bez podlaczenia nic nie zdzialasz, bo na oko sie tego nie da zdiagnozowac. Zasugeruj zeby ci sprawdzili czasy wtryskow na poszczegolnych listwach.

Szczerze to nie wiem czy ci sie je oplaci czyscic i kalibrowac. Zestaw naprawczy kosztuje 15 zeta / wtryskiwacz i owszem po tym jak sie je na nowo wykalibruje chodzi jakis czas....i wlasnie o ten "jakis czas" za krotko. U mnie np. raile kalibruje ostatnio co 2-5tys. km. Dlatego maja taka zla slawe na tym forum i nietylko na tym.


Zmien na cos lepszego MATRIX, MAGIC JET i bedziesz mial z glowy na dluzej.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2009-06-22, 18:53 

Dołączył(a): 2008-09-25, 13:12
Posty: 354
Lokalizacja: Gdynia

Pomógł: 0 razy

Auto: BMW 525i
Elektronika: Stag 300 Plus
Wtryskiwacze: Magic JET
Reduktor: EG200 @0,95
Dysze: 2,4mm
Pojemność: 2494
Moc: 192
Kod Nadwozia: e39
Kod Silnika: M54
Rok Produkcji: 2001
przy matrix bedziesz miał z głowy na dłużej z dobrym filtrem przy magic jet ja nie polecam jeśli chcesz mieć święty Spokoj.

YYYYYY ogolnie jesli chodzi o przeplywke na kijowo zmontowanej instalce na kompie bedzie waliło błędami - co nie znaczy że jest zwalona tak bylo u mnie na waldemarach, railach i na magicu tez potrafilo sie zdarzyć.

Dodam tylko ze ich kariera w moim silniku wyniosła 11 tys km(o magicach mowie)

Pan gazonik niech zweryfikuje swoje nawierty i przemyśli pole tomasetto jesli to jezdzi na jakiejkolwiek allasce nawet dwoch to nie jest dobrze ci powiem i to bardzo.
"Instalacja" bedzie rozpedzała sie i do 300kmh jak da bozia ale skad wiesz ze jedziesz wtedy na gazie jak cisnienie spada a wylacz przy pierwszym odznaczone instalka ratuje sie benzyną :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2009-06-22, 18:55 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-02-19, 15:06
Posty: 4276
Lokalizacja: Kraków

Pomógł: 75 razy

Auto: Peugeot 405
Elektronika: KME Bingo-M
Reduktor: Tomasetto AT-07
Pojemność: 1905
Moc: 109
Kod Nadwozia: 15B
Kod Silnika: XU9M
Rok Produkcji: 1991
dymek, rado jeździ na dwóch zavoli.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2009-06-22, 18:57 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-01-18, 17:24
Posty: 341
Lokalizacja: Dabrowa Gornicza

Pomógł: 0 razy

Auto: Lybra
Elektronika: Stag 300
Wtryskiwacze: magic jet
Reduktor: Zavoli S
Dysze: 2,2
Pojemność: 1748
Moc: 131
Kod Nadwozia: 839AX
Kod Silnika: 839A7000
Rok Produkcji: 2001
Frodo, kolega ma instalacje na gwarancji wiec to gwarant ma kalibrowac i wymieniac cokolwiek sie zepsuje. Do tego dal za instalacje ponad 6tys co przy tych gratach to lekka przesada. Analogicznie wiec nalezalo by jezdzic do skutku. Ja stawial bym na zdychajacy jeden z reduktorow ale to mozna zoobaczyc tylko podczas jazdy z laptopem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2009-06-22, 19:07 

Dołączył(a): 2008-09-25, 13:12
Posty: 354
Lokalizacja: Gdynia

Pomógł: 0 razy

Auto: BMW 525i
Elektronika: Stag 300 Plus
Wtryskiwacze: Magic JET
Reduktor: EG200 @0,95
Dysze: 2,4mm
Pojemność: 2494
Moc: 192
Kod Nadwozia: e39
Kod Silnika: M54
Rok Produkcji: 2001
Ja tam w profilu widze co innego :D no ale fakt napisał


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2009-06-22, 19:21 

Dołączył(a): 2009-05-19, 00:17
Posty: 1144
Lokalizacja: Niwiska / Mielec 668707760

Pomógł: 12 razy

Auto: Audi A4 AvQuat./ALLROAD
Elektronika: Tech 516/STAG 300ISA2
Wtryskiwacze: MJ FX / Hana H2001 AA
Reduktor: AC R01 d8
Pojemność: 2400 / 2700
Moc: 165 / ~300
Kod Nadwozia: B5 / C5
Kod Silnika: APS / ARE
Rok Produkcji: 2000 / 2001
w sumie to mam to w tylku co zrobi wlasciciel problemu...napisalem swoje i to jego decyzja co zrobi z ta wiedza...

Jak bedzie chcial to pojedzie na gwanarcje, chociaz watpie ze za darmo beda mu kalibrowac i czyscic wtryski - podciagna to pod "naturalne zuzycie eksploatacyjne, jak wymiana filtrow itp."
nagadaja mu ze jezdzil na chujowym gazie i zczesza niemalo sadzac po koszcie jaki zabulil za instalke.

Ja bym kupil kabel, przejal ja pod swoja kontrole i faja. Zmienil tylko wtryski na cos lepszego zamiast pudrowac kupe i topic kase. W koncu od tego jest to forum.

Twoja wola panie...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2009-06-22, 19:25 

Dołączył(a): 2008-09-25, 13:12
Posty: 354
Lokalizacja: Gdynia

Pomógł: 0 razy

Auto: BMW 525i
Elektronika: Stag 300 Plus
Wtryskiwacze: Magic JET
Reduktor: EG200 @0,95
Dysze: 2,4mm
Pojemność: 2494
Moc: 192
Kod Nadwozia: e39
Kod Silnika: M54
Rok Produkcji: 2001
Nie każdy ma tyle zmysu technicznego żeby grzbać przyinstalkach niektorzy nie potrafią zegarka elektronicznego ustawic wiec bym chwała że ty sam sobie regulujesz ale ktoś wzial pieniadze za instalacje i powinien si pofatygowac skoro to nie jezdzi nie kazdy uzytkownik lpg musi wiedziec czemu samochod jezdzi lub nie.
Gdyby tak bylo po co byliby instalatorzy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2009-06-22, 19:30 

Dołączył(a): 2009-05-19, 00:17
Posty: 1144
Lokalizacja: Niwiska / Mielec 668707760

Pomógł: 12 razy

Auto: Audi A4 AvQuat./ALLROAD
Elektronika: Tech 516/STAG 300ISA2
Wtryskiwacze: MJ FX / Hana H2001 AA
Reduktor: AC R01 d8
Pojemność: 2400 / 2700
Moc: 165 / ~300
Kod Nadwozia: B5 / C5
Kod Silnika: APS / ARE
Rok Produkcji: 2000 / 2001
tez racja. mysle ze troche wiedzy na temat tego co moze byc przyczyna nie zaszkodzi, kolega bedzie madrzejszy nawet jesli sie zdecyduje jechac na gwarancje, przynajmniej nie da sobie tanieg kitu sprzedac...

jak bedzie widzial ze znowu go probuja naciagnac na koszty to glupi chyba nie jest...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2009-06-22, 19:51 

Dołączył(a): 2009-06-22, 02:46
Posty: 20
Lokalizacja: Gliwice

Pomógł: 0 razy

Auto: BMW E39 540iA
Elektronika: Stag 300
Wtryskiwacze: Valtec 1 ohm
Reduktor: 2xZavoli Zeta S
Pojemność: V8 4398
Moc: 289
Kod Silnika: M62TUB44
Rok Produkcji: 1998
frodo_81 napisał(a):
Ja bym kupil kabel, przejal ja pod swoja kontrole i faja. Zmienil tylko wtryski na cos lepszego zamiast pudrowac kupe i topic kase. W koncu od tego jest to forum.

Twoja wola panie...


Super, gdzie kabelek kupić, bo gazownika to ja mam gdzieś. Leja mnie jak sie patrzy....wszystko nie ich wina i instalka działa według nich OK.
Jestem racze technicznie dobry a resztę wyczytam z forum...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2009-06-22, 20:00 

Dołączył(a): 2008-09-25, 13:12
Posty: 354
Lokalizacja: Gdynia

Pomógł: 0 razy

Auto: BMW 525i
Elektronika: Stag 300 Plus
Wtryskiwacze: Magic JET
Reduktor: EG200 @0,95
Dysze: 2,4mm
Pojemność: 2494
Moc: 192
Kod Nadwozia: e39
Kod Silnika: M54
Rok Produkcji: 2001
Ogolnie powiem tak jesli zavoli zeta N to marnie jesli S to lepiej..

Jeśli na miedzi 6 a nie wyobrazam sobie wielkiej rozrzutności po konfiguracji to marnoza jeśli na grubej 8mm to ok.

Jeśli wielozawór typ super ok jeśli nie do wymiany.

Na railu mimo obiegowej opini moze to chwile pojezdzic ale nie bedzie szału rozkalibruje sie strony sie rozjada.

Zapewne kolega ma już rozjechane czasy wtrysku miedzy stronami ciekaw jestem czy wogole jest kompensacja miedzy listwami.

Ogolnie 35,75 konia z garnuszka ma seria i troche nm też.
Biorąc to pod uwagę aby to chciało jechać to solidna 8mm
2xeg200KW na wyrost
matrix hd344 na około 1,3 bara strojony
ewentualnie jak zasobność to hd544 ale na trojce pojedzie.

Panie kochany nawet jak policze (do niedawna o cenach sie nie dyskutowalo ja to zrobie bo uwazam ze wlasciciel powinien wiedziec) po detalu

matrixy 2x380=760
butla irenka duuuuża 420
multivalvoa tomasetto super 280
eg200KW x2 2x350=700
miedź 40
komputer 1000
wlew w klapke 60
węże pierdoły reszta drobnicy 200
montaż 1000
homologacja 300

Wiele rzeczy policzyłem w zaokrągleniu i po cenach w detalu i przyciąłem sobie za montaż tysiaka jak widzisz wyszło 4760 mogl bym za kwote ktora napisales postawilbym jeszcze panienke tobie sobie i koledze na uczczenie instalacji i nie zmienia to faktu ze byloby lepiej niz jest :D


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 85 ]  Przejdź na stronę  | 1, 2, 3, 4, 5, 6  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO