Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę  | 1, 2  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Citroen C5 Mk1 2,0 16V 136KM
PostLink | Napisane: 2012-10-27, 08:53 

Dołączył(a): 2012-07-08, 21:45
Posty: 9
Lokalizacja: Boat City

Pomógł: 0 razy

Auto: Citroen C5
Pojemność: 1997
Moc: 136 KM
Kod Silnika: EW10J4
Rok Produkcji: 2003
Witam. Może ktoś polecić dobry warsztat montujący instalacje gazowe w Łodzi bądź okolicach? Cytryny są dość humorzaste i szukam kogoś, kto potrafi ogarnąć te samochody. Słowem chcę uniknąć druciarstwa.

Pan z firmy kołomax w Łodzi (polecany na forum) nie zrobił na mnie dobrego wrażenia.
"Ściągać kolektor? Po co? Mamy taką technologię, że nie trzeba. Poza tym to plastikowy kolektor - nie trzeba ściągać!" No i tylko sterownik KME Nevo. Stwierdził również, że reduktor AC R01 nie ma sensu, tańsze też będą ok.

Jakieś pomysły jaki zestaw zamontować? Gdzie w Łodzi lub okolicach zamontować?

Za pomoc będę wdzięczny.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Citroen C5 Mk1 2,0 16V 136KM
PostLink | Napisane: 2012-10-27, 09:09 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-12-18, 10:11
Posty: 18841
Lokalizacja: Suwałki

Pomógł: 1480 razy

Auto: e39 540i/megane/206
Elektronika: 328/nano/224
Wtryskiwacze: yeti/baramunda/barracuda
Reduktor: Kme twin/alex ?/magic3
Dysze: -/-/1,8mm
Pojemność: 4398/2,0/1,4
Moc: 286/180/75
Kod Silnika: M62B44/F4Rt/KFW
Rok Produkcji: 1997/2009/2004
chociażby krzysiek82.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Citroen C5 Mk1 2,0 16V 136KM
PostLink | Napisane: 2012-10-27, 09:14 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-01-11, 14:34
Posty: 4998

Pomógł: 123 razy

cooperfield, skoro kołomax nie wie po co to trza było mu powiedzieć, że ściąga się po to by zrobić nawierty pod odpowiednim kątem jak najbliżej wtrysków benzynowych i żeby nie nasyfić do silnika


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Citroen C5 Mk1 2,0 16V 136KM
PostLink | Napisane: 2012-10-27, 09:16 

Dołączył(a): 2012-07-08, 21:45
Posty: 9
Lokalizacja: Boat City

Pomógł: 0 razy

Auto: Citroen C5
Pojemność: 1997
Moc: 136 KM
Kod Silnika: EW10J4
Rok Produkcji: 2003
No dobra, a co polecacie do montażu?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Citroen C5 Mk1 2,0 16V 136KM
PostLink | Napisane: 2012-10-27, 09:20 

Dołączył(a): 2010-01-29, 12:13
Posty: 2277
Lokalizacja: kraków

Pomógł: 271 razy

Auto: peugeot 407 coupe
Elektronika: Qbox plus
Wtryskiwacze: ACW01
Reduktor: ACR01
Pojemność: 2,2
Moc: 163
Kod Silnika: EW12J4
Rok Produkcji: 2009
http://lpg-forum.pl/post305113.html?hilit=citroen%202,0#p305113


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Citroen C5 Mk1 2,0 16V 136KM
PostLink | Napisane: 2012-10-27, 10:10 

Dołączył(a): 2011-04-09, 18:34
Posty: 1286

Pomógł: 146 razy

jak wmiare tanio i dobrze to: KME Nevo plus + Hana H2000 + Zavoli Zeta N


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Citroen C5 Mk1 2,0 16V 136KM
PostLink | Napisane: 2012-10-27, 10:41 

Dołączył(a): 2012-07-08, 21:45
Posty: 9
Lokalizacja: Boat City

Pomógł: 0 razy

Auto: Citroen C5
Pojemność: 1997
Moc: 136 KM
Kod Silnika: EW10J4
Rok Produkcji: 2003
Interesuje mnie tylko dobrze. Astronomiczne kwoty oczywiście nie wchodzą w grę ( bo gdyby tak to założyłbym Prins VSI). Chcę tym autem pojeździć kilka ładnych lat i dlatego szukam dwóch rzeczy: Montażu na wysokim poziomie i dobrych komponentów ( pewnie wtrysków keihina nie ma sensu - drogie jak diabli).
Stąd moje pytanie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Citroen C5 Mk1 2,0 16V 136KM
PostLink | Napisane: 2012-10-27, 11:13 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-09-12, 02:44
Posty: 3651
Lokalizacja: Mysłowice

Pomógł: 113 razy

Auto: Volvo S80 T6
Elektronika: Stag 300
Wtryskiwacze: Hana niebieskie
Reduktor: 2x AC R01
Pojemność: 2800
Moc: 272KM
Kod Silnika: B6284T
Rok Produkcji: 1999
W kolejności od najdroższych wtryskiwaczy:
Keihin, MED, Hana
Hana jest już bardzo dobra i ma chyba najlepszy współczynnik jakość/cena. Dodatkowo masz WGS gdybyś bardzo chciał przyoszczędzić. To bardzo dobre wtryskiwacze biorąc pod uwagę ich komentarze, tylko że są na rynku dość krótko.

Reduktory:
Możesz bez przeszkód wsadzić IG1 jeśli interesuje cię "tylko dobrze". 800zł kosztuje, potem masz AC R01 gdybyś chciał jednak taniej ok 250zł z EZ.

No i sterownik, ja mimo wszystko polecam Staga. Jak na razie to jedyny sterownik, który mnie osobiście nie zawiódł. A tech niestety tak, fabrycznie pomylili kolory wtyczek wtryskiwaczy. Na stagu to na pewno pojedzie. Na techu też i generalnie jestem z niego bardzo zadowolony ale zaliczył u mnie wpadkę. KME Nevo nie miałem okazji testować ale był przypadek upalenia wtryskiwaczy han, z czego nie bardzo wiadomo kto zawinił. Ponoć to bardzo fajny sterownik.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Citroen C5 Mk1 2,0 16V 136KM
PostLink | Napisane: 2012-10-27, 11:38 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-12-20, 20:58
Posty: 7708
Lokalizacja: Kalisz / Kuczewola 888 462 007

Pomógł: 363 razy

Auto: Aódi a4b6/ Mazda 6
Elektronika: Q-Box Basic/SKY DIRECT
Wtryskiwacze: AC-W03 BFC/ AC-W02
Reduktor: Kanapka Gold GT/ GOLD GT
Dysze: BRAK/2.7
Pojemność: 1781/2488
Moc: 320KM\192
Kod Nadwozia: 8E2/GJ
Kod Silnika: AVJ/PY
Rok Produkcji: 2001/2013
Jestem na finiszu montażu lpg w takim aucie zestaw jaki kładę to:

- stag4+
- hana zielona
- ac r01
- butla grodków 630/220
- wlew pełny w klapce benzyny

Może zrobię fotki na koniec.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Citroen C5 Mk1 2,0 16V 136KM
PostLink | Napisane: 2012-10-27, 11:57 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-12-18, 10:11
Posty: 18841
Lokalizacja: Suwałki

Pomógł: 1480 razy

Auto: e39 540i/megane/206
Elektronika: 328/nano/224
Wtryskiwacze: yeti/baramunda/barracuda
Reduktor: Kme twin/alex ?/magic3
Dysze: -/-/1,8mm
Pojemność: 4398/2,0/1,4
Moc: 286/180/75
Kod Silnika: M62B44/F4Rt/KFW
Rok Produkcji: 1997/2009/2004
cooperfield, do roboform550, też nie masz daleko.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Citroen C5 Mk1 2,0 16V 136KM
PostLink | Napisane: 2012-10-27, 12:14 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-10-04, 10:47
Posty: 23197
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 1384 razy

Auto: Volvo S80
Elektronika: Stag 300 Plus
Wtryskiwacze: Barracuda 115
Reduktor: Zavoli N
Dysze: 2.6
Pojemność: 2.0
Moc: 180
Kod Nadwozia: I
Kod Silnika: -
Rok Produkcji: 2005
a moim zdaniem warto wesprzeć lokalny przemysł i założyć

Nevo
Silvera
Hany


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Citroen C5 Mk1 2,0 16V 136KM
PostLink | Napisane: 2012-10-27, 13:28 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-04-24, 22:23
Posty: 8846
Lokalizacja: Ełk/wawa

Pomógł: 491 razy

Auto: FSO Plus srebrne Caro
Elektronika: TAP01+StagXL
Wtryskiwacze: niedługo coś będzie
Reduktor: emmegas ML94
Dysze: fi38
Pojemność: 1598ccm
Moc: 76KM
Kod Nadwozia: Caro MR97
Kod Silnika: CE
Rok Produkcji: 1998
Marcin L napisał(a):
a moim zdaniem warto wesprzeć lokalny przemysł i założyć

Nevo
Silvera
Hany

moze nawet KME ma swoj zaklad na zapleczu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Citroen C5 Mk1 2,0 16V 136KM
PostLink | Napisane: 2012-10-27, 13:38 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-10-04, 10:47
Posty: 23197
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 1384 razy

Auto: Volvo S80
Elektronika: Stag 300 Plus
Wtryskiwacze: Barracuda 115
Reduktor: Zavoli N
Dysze: 2.6
Pojemność: 2.0
Moc: 180
Kod Nadwozia: I
Kod Silnika: -
Rok Produkcji: 2005
w Łodzi mogę też polecic kolegę filar12


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Citroen C5 Mk1 2,0 16V 136KM
PostLink | Napisane: 2012-10-27, 16:19 

Dołączył(a): 2009-01-02, 19:00
Posty: 4050
Lokalizacja: Bolęcin k/Chrzanowa

Pomógł: 212 razy

Auto: Skoda Octavia, Volvo XC70
Elektronika: VSI Prins, StagQmaxPlus
Wtryskiwacze: Keihin, Barracuda130
Reduktor: VSI Prins, VSI Prins
Dysze: -/-
Pojemność: 2000, 2500
Moc: 115, 210
Rok Produkcji: 1999, 2005
Sprawdzone zestawy w starszej i nowszej wersji tego silnika:
post269960.html?hilit=cytryna#p269960
post301474.html?hilit=citroen#p301474
demontaż kolektora w tym silniku to 15min roboty, to że wydmucha wióry swoją mega metodą to jedno, tylko ciekawe jak usunie zadziory z tworzywa, które powstają wewnątrz kolektora szczególnie przy gwintowaniu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Citroen C5 Mk1 2,0 16V 136KM
PostLink | Napisane: 2012-10-27, 19:15 

Dołączył(a): 2012-07-08, 21:45
Posty: 9
Lokalizacja: Boat City

Pomógł: 0 razy

Auto: Citroen C5
Pojemność: 1997
Moc: 136 KM
Kod Silnika: EW10J4
Rok Produkcji: 2003
KGB napisał(a):
Marcin L napisał(a):
a moim zdaniem warto wesprzeć lokalny przemysł i założyć

Nevo
Silvera
Hany

moze nawet KME ma swoj zaklad na zapleczu


No z tego co patrzyłem na stronie KME to mają warsztat fabryczny.


Damian napisał(a):
Sprawdzone zestawy w starszej i nowszej wersji tego silnika:
post269960.html?hilit=cytryna#p269960
post301474.html?hilit=citroen#p301474
demontaż kolektora w tym silniku to 15min roboty, to że wydmucha wióry swoją mega metodą to jedno, tylko ciekawe jak usunie zadziory z tworzywa, które powstają wewnątrz kolektora szczególnie przy gwintowaniu.


Nie mam pojęcia co z wiórami. Wyobrażam sobie jakich szkód mogą narobić. Dlatego siedzę na forum i szukam informacji, żeby nie wejść w takie g**** jakie miałem w nubirze założone w dawnym ASO na przybyszewskiego. Nie była w stanie ta instalacja przejeździć 10.000 km bez usterki. I to w nubirze, która podobno na wszystkim niemal jeździ.


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę  | 1, 2  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO