Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 60 ]  Przejdź na stronę  | 1, 2, 3, 4  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: W poszukiwaniu nowego wołka roboczego
PostLink | Napisane: 2012-11-04, 12:38 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-01-11, 14:34
Posty: 4998

Pomógł: 123 razy

jak w temacie. vectra zaczęła dziwnie mruczeć i poszła do ludzi.
2.5 V6 od IRMSHERA wytrzymał niecałe 100tyś u mnie zanim zaczął dzwonić.
szukam teraz nowego woła do lawety.

buda mało istotna. główne założenia to:

-benzyna, ale bezproblemowa w gazowaniu
-auto bez nadmiaru elektroniki
-nie powinno gnić na potęgę
-chętnie mocny wolnossak , ale może być doładowana jednostka
-raczej osobówka, busy odpadają
-włochy i francuzy nie wchodzą w grę

będę wdzięczny za wszelkie sensowne propozycje


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: W poszukiwaniu nowego wołka roboczego
PostLink | Napisane: 2012-11-04, 12:44 
zalozyciel
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-01-18, 00:07
Posty: 22593
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 397 razy

Auto: BMW 740i Renault Mégane 2
Elektronika: LR Omegas / Francuska
Wtryskiwacze: Med / Delphi EJBR01801Z
Reduktor: 2x IG1 MAGG / Delphi
Dysze: biale / 8dziur
Pojemność: 4400 / 1462
Moc: 358 / 82
Kod Nadwozia: E38 / BM0/1
Kod Silnika: M62B44 / K9K 722
BMW E34/E39 540i
BMW E36 328
BMW E46 328 (330 odpada)

Legnum VR4
Astra 2.0 Turbo
Nissan 300ZX Twin Turbo

AUDI S4 2.7 Bi Turbo

Audi C4 100 S4 / C4 S6 2.2 Turbo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: W poszukiwaniu nowego wołka roboczego
PostLink | Napisane: 2012-11-04, 12:47 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-24, 14:43
Posty: 35760
Lokalizacja: Zamość

Pomógł: 3617 razy

Auto: Xantia HA
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: MJ-FX
Reduktor: Zavoli
Dysze: 2,3
Pojemność: 2000
Moc: 136
Kod Silnika: XU10J4R
Rok Produkcji: 1998
Przecież to co napisałeś odpowiada tylko kilku produktom VAga i z twoją znajomością aut widzę prowokację. :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: W poszukiwaniu nowego wołka roboczego
PostLink | Napisane: 2012-11-04, 13:04 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-21, 16:06
Posty: 21909
Lokalizacja: Wyszków

Pomógł: 1380 razy

Auto: Audi 100 avant quattro
Elektronika: Tech 328
Wtryskiwacze: barakuda
Reduktor: KME gold c1.2
Dysze: 2.4
Pojemność: 2771
Moc: 174km
Kod Nadwozia: 4a5
Kod Silnika: AAH
Rok Produkcji: 1993
Audi 100/a6 c4 2.8 a jak mocniejszy to 4.2 32V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: W poszukiwaniu nowego wołka roboczego
PostLink | Napisane: 2012-11-04, 13:05 
zalozyciel
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-01-18, 00:07
Posty: 22593
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 397 razy

Auto: BMW 740i Renault Mégane 2
Elektronika: LR Omegas / Francuska
Wtryskiwacze: Med / Delphi EJBR01801Z
Reduktor: 2x IG1 MAGG / Delphi
Dysze: biale / 8dziur
Pojemność: 4400 / 1462
Moc: 358 / 82
Kod Nadwozia: E38 / BM0/1
Kod Silnika: M62B44 / K9K 722
dlatego lepiej 2.2 AAN'a po programie na 280 koni zjada 4.2 a nie pali jak 4.2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: W poszukiwaniu nowego wołka roboczego
PostLink | Napisane: 2012-11-04, 13:19 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-01-11, 14:34
Posty: 4998

Pomógł: 123 razy

Nikodem, BMW serii 3 w mojej ocenie do lawety ciężkiej się nie nadaje , próbowałem kiedyś i słabo to widzę.

300zx do lawety? ciekawe masz podejście.
Legnum VR4 jest ciekawą propozycją , ale jest nierejestrowalny w PL bez przekładania. na dziś dzień nie uśmiecha mi się znów kombinować z jazdą na obcych blachach.

astra odpada. mam złe wspomnienia z nią związane...

noi żadne programy itp nie wchodzą w grę.

Mirosław, żadnej prowokacji. normalne gromadzenie informacji


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: W poszukiwaniu nowego wołka roboczego
PostLink | Napisane: 2012-11-04, 13:23 
zalozyciel
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-01-18, 00:07
Posty: 22593
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 397 razy

Auto: BMW 740i Renault Mégane 2
Elektronika: LR Omegas / Francuska
Wtryskiwacze: Med / Delphi EJBR01801Z
Reduktor: 2x IG1 MAGG / Delphi
Dysze: biale / 8dziur
Pojemność: 4400 / 1462
Moc: 358 / 82
Kod Nadwozia: E38 / BM0/1
Kod Silnika: M62B44 / K9K 722
no to audi C4 2.2 Turbo to widzę najlepsze rozwiązanie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: W poszukiwaniu nowego wołka roboczego
PostLink | Napisane: 2012-11-04, 13:28 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-02-19, 15:06
Posty: 4276
Lokalizacja: Kraków

Pomógł: 75 razy

Auto: Peugeot 405
Elektronika: KME Bingo-M
Reduktor: Tomasetto AT-07
Pojemność: 1905
Moc: 109
Kod Nadwozia: 15B
Kod Silnika: XU9M
Rok Produkcji: 1991
Da się takie kupić w dobrym stanie?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: W poszukiwaniu nowego wołka roboczego
PostLink | Napisane: 2012-11-04, 13:29 
zalozyciel
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-01-18, 00:07
Posty: 22593
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 397 razy

Auto: BMW 740i Renault Mégane 2
Elektronika: LR Omegas / Francuska
Wtryskiwacze: Med / Delphi EJBR01801Z
Reduktor: 2x IG1 MAGG / Delphi
Dysze: biale / 8dziur
Pojemność: 4400 / 1462
Moc: 358 / 82
Kod Nadwozia: E38 / BM0/1
Kod Silnika: M62B44 / K9K 722
da się - przeważnie w kombi i w automacie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: W poszukiwaniu nowego wołka roboczego
PostLink | Napisane: 2012-11-04, 13:30 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-21, 16:06
Posty: 21909
Lokalizacja: Wyszków

Pomógł: 1380 razy

Auto: Audi 100 avant quattro
Elektronika: Tech 328
Wtryskiwacze: barakuda
Reduktor: KME gold c1.2
Dysze: 2.4
Pojemność: 2771
Moc: 174km
Kod Nadwozia: 4a5
Kod Silnika: AAH
Rok Produkcji: 1993
Pinczer napisał(a):
Da się takie kupić w dobrym stanie?




Ale da się tanio naprawić.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: W poszukiwaniu nowego wołka roboczego
PostLink | Napisane: 2012-11-04, 13:31 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-02-19, 15:06
Posty: 4276
Lokalizacja: Kraków

Pomógł: 75 razy

Auto: Peugeot 405
Elektronika: KME Bingo-M
Reduktor: Tomasetto AT-07
Pojemność: 1905
Moc: 109
Kod Nadwozia: 15B
Kod Silnika: XU9M
Rok Produkcji: 1991
Zajeżdzony silnik? Tanio?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: W poszukiwaniu nowego wołka roboczego
PostLink | Napisane: 2012-11-04, 13:34 
zalozyciel
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-01-18, 00:07
Posty: 22593
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 397 razy

Auto: BMW 740i Renault Mégane 2
Elektronika: LR Omegas / Francuska
Wtryskiwacze: Med / Delphi EJBR01801Z
Reduktor: 2x IG1 MAGG / Delphi
Dysze: biale / 8dziur
Pojemność: 4400 / 1462
Moc: 358 / 82
Kod Nadwozia: E38 / BM0/1
Kod Silnika: M62B44 / K9K 722
Tak Ceny do 2.2T nie są za drogie np.

Pasek Rozrządu 45zł


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: W poszukiwaniu nowego wołka roboczego
PostLink | Napisane: 2012-11-04, 13:34 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-21, 16:06
Posty: 21909
Lokalizacja: Wyszków

Pomógł: 1380 razy

Auto: Audi 100 avant quattro
Elektronika: Tech 328
Wtryskiwacze: barakuda
Reduktor: KME gold c1.2
Dysze: 2.4
Pojemność: 2771
Moc: 174km
Kod Nadwozia: 4a5
Kod Silnika: AAH
Rok Produkcji: 1993
Pinczer napisał(a):
Zajeżdzony silnik? Tanio?




Holipa zaje..............nie kupi,


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: W poszukiwaniu nowego wołka roboczego
PostLink | Napisane: 2012-11-04, 13:44 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-02-19, 15:06
Posty: 4276
Lokalizacja: Kraków

Pomógł: 75 razy

Auto: Peugeot 405
Elektronika: KME Bingo-M
Reduktor: Tomasetto AT-07
Pojemność: 1905
Moc: 109
Kod Nadwozia: 15B
Kod Silnika: XU9M
Rok Produkcji: 1991
Chodziło mi o remont a nie eksploatacyjne części. Wątpie żeby holipa to wziął ale zobaczymy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: W poszukiwaniu nowego wołka roboczego
PostLink | Napisane: 2012-11-04, 14:05 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-01-11, 14:34
Posty: 4998

Pomógł: 123 razy

automat mi nie leży , marka audi podobnie.

prędzej bym poszedł w stronę proponowanego przez nikodema Legnuma.

noi jak bedę coś kupował to podstawą musi być zdrowy napęd.


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 60 ]  Przejdź na stronę  | 1, 2, 3, 4  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: CzechuXX i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO