Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę  | 1, 2  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Jaka instalacja - Fiat Stilo 1.8 133KM 2002R
PostLink | Napisane: 2012-12-13, 23:57 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-01-27, 20:33
Posty: 31
Lokalizacja: Łomża

Pomógł: 0 razy

Auto: Ford Mondeo III/1.8 125KM
Elektronika: Stag 4 ECO
Wtryskiwacze: Reg Fast OMVL
Reduktor: Zavoli Zeta N
Pojemność: 1800
Moc: 125
Rok Produkcji: 2002r
Tak jak w temacie co byscie polecali do Fiata Stilo 1.8 133KM z 2002r.?

Po kontakcie z kilkoma gazownikami otrzymalem takie konfiguracje:

Sterownik: ELPIGAZ
Wtryskiwacze: I-Plus lub OMVL
Reduktor: I-Plus lub OMVL

Sterownik: Stag 4
Wtryskiwacze: Hanna
Reduktor: Zavoli

Sterownik: KME
Wtryskiwacze: Tomaseto Alaska
Reduktor: KME

Sterownik: Stag
Wtryskiwacze: Valtek
Reduktor:Tomaseto Alaska

Moze ktos ma jakiś pomysł?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Jaka instalacja - Fiat Stilo 1.8 133KM 2002R
PostLink | Napisane: 2012-12-14, 00:49 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-05-31, 10:14
Posty: 4390
Lokalizacja: Nowy Sącz

Pomógł: 437 razy

Auto: Volvo XC 60
Elektronika: Qmax plus
Wtryskiwacze: Barracuda 130Nl
Reduktor: KME Twin
Dysze: brak
Pojemność: 2953
Moc: 304
Rok Produkcji: 2016
Opcja 2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Jaka instalacja - Fiat Stilo 1.8 133KM 2002R
PostLink | Napisane: 2012-12-14, 07:55 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-01-27, 20:33
Posty: 31
Lokalizacja: Łomża

Pomógł: 0 razy

Auto: Ford Mondeo III/1.8 125KM
Elektronika: Stag 4 ECO
Wtryskiwacze: Reg Fast OMVL
Reduktor: Zavoli Zeta N
Pojemność: 1800
Moc: 125
Rok Produkcji: 2002r
A jakies konkrety i powody ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Jaka instalacja - Fiat Stilo 1.8 133KM 2002R
PostLink | Napisane: 2012-12-14, 08:31 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-02-19, 15:06
Posty: 4276
Lokalizacja: Kraków

Pomógł: 75 razy

Auto: Peugeot 405
Elektronika: KME Bingo-M
Reduktor: Tomasetto AT-07
Pojemność: 1905
Moc: 109
Kod Nadwozia: 15B
Kod Silnika: XU9M
Rok Produkcji: 1991
Opcja 1 nie ma reduktora i-plus więc drudno się wypowiedzieć.

Opcja 3 Też coś pomieszałeś alaska to reduktor w dodatku za słaby. Nie wiadomo jakie wtryskiwacze.


Opcja 4 Za słaby reduktor jedne z najgorszych wtryskiwaczy na rynku.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Jaka instalacja - Fiat Stilo 1.8 133KM 2002R
PostLink | Napisane: 2012-12-14, 08:34 

Dołączył(a): 2010-01-15, 10:19
Posty: 1083
Lokalizacja: Jastrzebie-Zdrój

Pomógł: 35 razy

Auto: toyota sienn DACIA DUSTER
Elektronika: LPDI VIALE STAG Q-BOX
Pojemność: 1800 1600
Moc: 185 PS 115PS
Rok Produkcji: 2014 2016
Pierwsza opcja odradzam z powodu małej ilości warsztatów obsługujących elpigaz
Czwarta opcja dobra tania ale nie do tego samochodu
Trzecia opcja nie słyszałem o wtryskiwaczach tomasetto
Polecam tak jak kolega wyżej drugą opcje


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Jaka instalacja - Fiat Stilo 1.8 133KM 2002R
PostLink | Napisane: 2012-12-14, 09:27 

Dołączył(a): 2011-04-09, 18:34
Posty: 1286

Pomógł: 146 razy

2 opcja bo ma najlepsze podzespoly
W 3 pomyliles cos, podaj dokladnie jakie wtryski, model dokladny sterownika tez by sie przydal


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Jaka instalacja - Fiat Stilo 1.8 133KM 2002R
PostLink | Napisane: 2012-12-14, 09:47 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-01-27, 20:33
Posty: 31
Lokalizacja: Łomża

Pomógł: 0 razy

Auto: Ford Mondeo III/1.8 125KM
Elektronika: Stag 4 ECO
Wtryskiwacze: Reg Fast OMVL
Reduktor: Zavoli Zeta N
Pojemność: 1800
Moc: 125
Rok Produkcji: 2002r
Sterownik: ELPIGAZ
Wtryskiwacze: I-Plus lub OMVL
Reduktor: I-Plus lub OMVL

Sterownik: Stag 4
Wtryskiwacze: Hanna
Reduktor: Zavoli

Sterownik: KME
Wtryskiwacze: Valtek
Reduktor: KME

Sterownik: Stag
Wtryskiwacze: Valtek
Reduktor:Tomaseto Alaska


Tak wyglada poprawna wersja :)
Co do sterownika tylko tyle sie dowiedzialem ale tez mysle ze I lub II wersja

Gazior ktory polecal mi Elpigaz mowil cos ze musi byc polaczenie z OBD i ze ta instalacja ma w przeciwnym wypadku bede mial CHECK na desce:P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Jaka instalacja - Fiat Stilo 1.8 133KM 2002R
PostLink | Napisane: 2012-12-14, 09:55 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-24, 14:43
Posty: 36150
Lokalizacja: Zamość

Pomógł: 3668 razy

Auto: Xantia HA
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: MJ-FX
Reduktor: Zavoli
Dysze: 2,3
Pojemność: 2000
Moc: 136
Kod Silnika: XU10J4R
Rok Produkcji: 1998
pawelt89 napisał(a):
Gazior ktory polecal mi Elpigaz mowil cos ze musi byc polaczenie z OBD i ze ta instalacja ma w przeciwnym wypadku bede mial CHECK na desce:P


czyli gość liczy na automat, widać że nie panuje nad instalacją, odpuść sobie tę propozycję


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Jaka instalacja - Fiat Stilo 1.8 133KM 2002R
PostLink | Napisane: 2012-12-14, 09:57 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-01-27, 20:33
Posty: 31
Lokalizacja: Łomża

Pomógł: 0 razy

Auto: Ford Mondeo III/1.8 125KM
Elektronika: Stag 4 ECO
Wtryskiwacze: Reg Fast OMVL
Reduktor: Zavoli Zeta N
Pojemność: 1800
Moc: 125
Rok Produkcji: 2002r
Mirosław napisał(a):
pawelt89 napisał(a):
Gazior ktory polecal mi Elpigaz mowil cos ze musi byc polaczenie z OBD i ze ta instalacja ma w przeciwnym wypadku bede mial CHECK na desce:P


czyli gość liczy na automat, widać że nie panuje nad instalacją, odpuść sobie tę propozycję


tłumaczył ze jak dostanie slabsze paliwo to bedzie dawka uboga i CHECK
a jak lepsze to dawka bogata i znowu CHECK
niiby ten ELPIGAZ na biezaco robi korekty w polaczeniu z OBD.
Czy to prawda?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Jaka instalacja - Fiat Stilo 1.8 133KM 2002R
PostLink | Napisane: 2012-12-14, 10:02 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-24, 14:43
Posty: 36150
Lokalizacja: Zamość

Pomógł: 3668 razy

Auto: Xantia HA
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: MJ-FX
Reduktor: Zavoli
Dysze: 2,3
Pojemność: 2000
Moc: 136
Kod Silnika: XU10J4R
Rok Produkcji: 1998
pawelt89 napisał(a):
niiby ten ELPIGAZ na biezaco robi korekty w polaczeniu z OBD.

tak, jest to dość dobre rozwiązanie tylko nie wiem czy działa w twoim aucie, więc należy to najpierw potwierdzić
Problem w tym, że niektórzy monterzy zawierzają tej funkcji tak dalece, że pomijają dokładne strojenie auta przed jej użyciem. Potem jak automat nie jest w stanie ogarnąć spalania to winę zrzucają na niesprawności w silniku i się bujasz po serwisach.
No bo Panie: gaz musi działać dobrze bo komputer sam się dostraja, więc jedź Pan do ASO bo coś z silnikiem się dzieje.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Jaka instalacja - Fiat Stilo 1.8 133KM 2002R
PostLink | Napisane: 2012-12-14, 10:21 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-01-27, 20:33
Posty: 31
Lokalizacja: Łomża

Pomógł: 0 razy

Auto: Ford Mondeo III/1.8 125KM
Elektronika: Stag 4 ECO
Wtryskiwacze: Reg Fast OMVL
Reduktor: Zavoli Zeta N
Pojemność: 1800
Moc: 125
Rok Produkcji: 2002r
Mirosław napisał(a):
pawelt89 napisał(a):
niiby ten ELPIGAZ na biezaco robi korekty w polaczeniu z OBD.

tak, jest to dość dobre rozwiązanie tylko nie wiem czy działa w twoim aucie, więc należy to najpierw potwierdzić


Twierdził, że ten rocznik wymaga tego,

A czy na Stagu nie bedzie problemu z kontrolka CHECK?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Jaka instalacja - Fiat Stilo 1.8 133KM 2002R
PostLink | Napisane: 2012-12-14, 10:25 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-24, 14:43
Posty: 36150
Lokalizacja: Zamość

Pomógł: 3668 razy

Auto: Xantia HA
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: MJ-FX
Reduktor: Zavoli
Dysze: 2,3
Pojemność: 2000
Moc: 136
Kod Silnika: XU10J4R
Rok Produkcji: 1998
pawelt89 napisał(a):
A czy na Stagu nie bedzie problemu z kontrolka CHECK?

na każdym sterowniku to zaliczysz jak monter nie kumaty


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Jaka instalacja - Fiat Stilo 1.8 133KM 2002R
PostLink | Napisane: 2012-12-14, 19:16 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-11-15, 10:01
Posty: 5399
Lokalizacja: Piątek

Pomógł: 85 razy

Auto: Scenic IV
Elektronika: Tylko LPG TECH
Wtryskiwacze: tylko Barracuda
Reduktor: tylko KME TUR
Dysze: brak
Pojemność: 1500DCI HA
Moc: 110
Rok Produkcji: 17
pawelt89 napisał(a):
Sterownik: Stag
Wtryskiwacze: Valtek
Reduktor:Tomaseto Alaska

Moze ktos ma jakiś pomysł?


ten kto proponował ten zestaw powinien najpierw się w głowę puknąć.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Jaka instalacja - Fiat Stilo 1.8 133KM 2002R
PostLink | Napisane: 2012-12-14, 19:49 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-10-04, 21:21
Posty: 251
Lokalizacja: pomorskie

Pomógł: 17 razy

Auto: Opel Omega x30xei
Elektronika: Stella
Wtryskiwacze: Iplus
Reduktor: za slaby
Dysze: 2.2
Pojemność: 3000
Moc: 230
Kod Silnika: x30xei
Rok Produkcji: 1995
krzysiek82 napisał(a):
pawelt89 napisał(a):
Sterownik: Stag
Wtryskiwacze: Valtek
Reduktor:Tomaseto Alaska

Moze ktos ma jakiś pomysł?


ten kto proponował ten zestaw powinien najpierw się w głowę puknąć.



czepiasz sie. zestaw bardzo dobry...















....dla montera. na gwarancji bedzie olewal klienta i zwalal wine na silnik a po gwarancji skroi za zmiane wtyrskow i redka bo juz sie zuzyly. ostatnio na szkoleniu stag takie opinie slyszalem od kilku "warsztatow": eco + alaska + valtek - gwarancje przebuja - nawet jak sie bedzi burzyl to odsetek jest niewielki :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Jaka instalacja - Fiat Stilo 1.8 133KM 2002R
PostLink | Napisane: 2012-12-15, 18:32 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-03-13, 09:25
Posty: 1223
Lokalizacja: Kamil-Koszalin FB neptun-autgaz

Pomógł: 133 razy

Auto: Forester 2.5XT
Elektronika: ALEX Optima Nano
Wtryskiwacze: ALEX testowe140Nl/min
Reduktor: ALEX Turbot
Elpigaz Stella EOBD bazująca na elektronice włoskiego AEB bo to Tobie zaproponował gazownik po pierwsze by działać mogła w niej adaptacja musi mieć zapewniony odpowiedni typ komunikacji. Pisał o tym wcześniej Mirosław i od tego czyli od sprawdzenia jej typu należy zacząć jeżeli jeszcze o tym rozwiązaniu myślisz. Adaptacja nie zwalnia gazownika z wcześniejszego poprawnego ustawienia instalacji - jedni robią to lepiej inni gorzej. Adaptacja to tylko taki "strażnik składu mieszanki" a nie zastąpienie kalibracji.
Po drugie wtryskiwacze I-Plus są nieśmiertelne i w instalacjach Landi Renzo montowane są fabrycznie w Skodach (swoją drogą ciekawe dlaczego fabrycznie Skoda, Chevrolet, Opel, Dacia, Fiat i Seat montuje instalacje włoskich producentów głównie AEB których tu nie poleca prawie nikt... a nie Staga którego proponują prawie wszyscy odradzając inne rozwąznia) Z dobrym reduktorem EOBD/I-Plus to zestaw na długie lata bezawaryjnej jazdy co potwierdziło się wczoraj w BMW która przyjechała na PIERWSZY przegląd po 63tys. km - po wymianie filtrów pojechała bez jakiejkolwiek regulacji bo jej zwyczajnie nie wymagała. Zakładów w Polsce jest blisko 100 (są lepsze i gorsze tak jak u konkurencji) więc Tobie chyba wystarczy o ile będziesz musiał z nich korzystać.
Kończąc dodam dla informacji tych osób które miały okazję ustawiania tego typu instalacji i miały z tym problem twierdząc, że to egzotyka nie przyjazna użytkownikowi - na początku nowego roku będzie nowy sposób kalibracji który będzie po za autokalibracją miał funkcję "zbierania benzyny" podczas jazdy w różnych zakresach obciążeń w celu wyeliminowania do minimum poprawek na mapie.


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę  | 1, 2  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
AdWords Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO