Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 50 ]  Przejdź na stronę  | 1, 2, 3, 4  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Dlaczego amator amatora zarękę prowadzi?
PostLink | Napisane: 2013-01-03, 15:21 

Dołączył(a): 2012-09-04, 20:52
Posty: 307
Lokalizacja: podkarpacie

Pomógł: 11 razy

Auto: Renault Laguna/Mitsubishi
Elektronika: Tech 204 / brak
Wtryskiwacze: BARRACUDA / brak
Reduktor: KME Silver / brak
Dysze: 2,6 / brak
Pojemność: 1783 / 1968
Moc: 95 / 140
Kod Silnika: F3P-B670 / BSY
Rok Produkcji: 1996 / 2008
Od pewnego momentu obserwuje sobie że w W/W dziale zaczyna się rodzić jakaś dziwna atmosfera. Na pytanie co najlepiej zamontować do danego modelu samochodu zaczynają wypowiadać się panowie, którzy nie posiadają własnego zakładu montażu instalacji, nie regulują zarobkowo instalacji, ba nawet chyba nie byli posiadaczami samochodów o których się wypowiadają.

Naprawde fajnie jest poczytać opinie ludzi posiadających doświadczenie w temacie montażu instalacji, którzy oprócz jednego i tego samego kompletu zaproponują np. coś jakościowo lepszego, lub cenowo tańszego i powiedzą przy tym powinno to jakoś pracować.

Mam nadzieje że moderator mnie nie ukamienuje za moje żale tutaj :D.

Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dlaczego amator amatora zarękę prowadzi?
PostLink | Napisane: 2013-01-03, 15:25 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-01-02, 23:09
Posty: 368
Lokalizacja: Toruń

Pomógł: 13 razy

Auto: Peugeot 307HB 1,6
Elektronika: KME Diego
Wtryskiwacze: Hana RED 2001
Reduktor: KME Silver
Dysze: przelot
Pojemność: 1600
Moc: 110
Kod Silnika: TU5JP4
Rok Produkcji: 2002
Standardzik Panie Kolego ....

Doświadczeni praktycy jeszcze siedzą w garażu i ciężko pracują na ZUSy i inne dziadostwa.
Po pracy czasem kobieta da im spokój więc zerkną na forum :p

Oczywiście od każdej reguły są wyjątki ;p


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dlaczego amator amatora zarękę prowadzi?
PostLink | Napisane: 2013-01-03, 15:29 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-07-15, 21:06
Posty: 5425
Lokalizacja: Sosnowiec

Pomógł: 299 razy

Auto: Laguna II ph2
Elektronika: Stag 300 ISA2
Wtryskiwacze: RegFast
Reduktor: Zeta S
Pojemność: 2.0T
Moc: 170 KM
Kod Silnika: F4R 786 / 787
Rok Produkcji: 2006
Wielkiej filozofii w doborze gratów przecież nie ma.

Nie trzeba mieć papierka, aby być pomocnym na forum.
Jeśli pisane porady przez "amatorów" byłyby stekiem bzdur to wierz mi, że wiele osób na tym forum oburzyło by się wtedy na takowe brednie.


Ostatnio edytowano 2013-01-03, 15:43 przez BlueMan, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dlaczego amator amatora zarękę prowadzi?
PostLink | Napisane: 2013-01-03, 15:37 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-01-02, 23:09
Posty: 368
Lokalizacja: Toruń

Pomógł: 13 razy

Auto: Peugeot 307HB 1,6
Elektronika: KME Diego
Wtryskiwacze: Hana RED 2001
Reduktor: KME Silver
Dysze: przelot
Pojemność: 1600
Moc: 110
Kod Silnika: TU5JP4
Rok Produkcji: 2002
BlueMan napisał(a):
to wierz mi, że wiele osób na tym forum oburzyło by się wtedy na takowe brednie.

Noooo .... czasem potrafią być jadki ... nawet na tym forum potrafią być nieporozumienia, choćby o BMW ... ale nie będę pisał kto z kim ;p


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dlaczego amator amatora zarękę prowadzi?
PostLink | Napisane: 2013-01-03, 15:46 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-10-04, 10:47
Posty: 23742
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 1430 razy

Auto: Volvo S80
Elektronika: Stag 300 Plus
Wtryskiwacze: Barracuda 115
Reduktor: Zavoli N
Dysze: 2.6
Pojemność: 2.0
Moc: 180
Kod Nadwozia: I
Kod Silnika: B5204T5
Rok Produkcji: 2005
bo 90% gazowników wrzuca instalację, robi autokalibrację, i "do widzenia", a gdy Klient ma zastrzeżenia to będą wymyślać cuda na kiju żeby tylko przypadkiem nie poprawić w ramach grawancji, bo przecież poprawka musi być gratis, a w tym czasie można wrzucic kolejną instalację na której będzie zarobek

poza tym na forach trzeba umieć odróżnić kto ma wiedzę a kto nie :) ja np. na pewne fora motoryzacyjne nie zaglądam bo włos się jeży od niektórych "patentów" i serwowanej tam wiedzy, a akurat ta na lpg-forum jest na b. wysokim poziomie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dlaczego amator amatora zarękę prowadzi?
PostLink | Napisane: 2013-01-03, 15:58 

Dołączył(a): 2012-09-04, 20:52
Posty: 307
Lokalizacja: podkarpacie

Pomógł: 11 razy

Auto: Renault Laguna/Mitsubishi
Elektronika: Tech 204 / brak
Wtryskiwacze: BARRACUDA / brak
Reduktor: KME Silver / brak
Dysze: 2,6 / brak
Pojemność: 1783 / 1968
Moc: 95 / 140
Kod Silnika: F3P-B670 / BSY
Rok Produkcji: 1996 / 2008
Marcin L do tego zmierzam do tego :D Są potężne fora w necie, niegdyś bardzo cenione -a obecnie mniej.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dlaczego amator amatora zarękę prowadzi?
PostLink | Napisane: 2013-01-03, 15:58 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-10-29, 18:39
Posty: 21687
Lokalizacja: Lublin-Snopków 56A Tel 609258834

Pomógł: 2240 razy

Auto: Zafira C
Elektronika: STAG 4QBOX PLUS
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: AC R-01
Dysze: bez dyszek 1,7
Pojemność: 1,4T
Moc: 140KM
Kod Nadwozia: TOURER
Kod Silnika: ?????
Rok Produkcji: 2018
pilicjant napisał(a):
fajnie jest poczytać opinie ludzi posiadających doświadczenie w temacie montażu instalacji,
Z tym nie ma problemu.
pilicjant napisał(a):
którzy oprócz jednego i tego samego kompletu
Nie koniecznie, ja piszę od siebie. Więc jak każdy instalator to wszyscy mają sprawdzone instalacje i proponujemy to czy owo, sprawdzone - wytestowane z pełną świadomością to proponujemy, owszem są wyjątki od reguły.
pilicjant napisał(a):
zaproponują np. coś jakościowo lepszego, lub cenowo tańszego i powiedzą przy tym powinno to jakoś pracować.
Tu się mamy. Nie ma rzeczy tanich i dobrych,owszem można zejść z ceny montując sterownik gorszej jakości, ale czy o to chodzi.;Zakładasz LPG aby autem jeździć i się nim cieszyć oszczędzając na LPG a nie co chwilę kłaniać się w zakładzie na jakieś tam regulację.
Pozdrowionka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dlaczego amator amatora zarękę prowadzi?
PostLink | Napisane: 2013-01-03, 16:00 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-01-11, 14:34
Posty: 4998

Pomógł: 123 razy

pilicjant, masz jakiś problem z ludźmi którzy się udzielają , a nie mają zakładu LPG ? nie widzę żadnych przeszkód żeby ktoś kto ma wiedzę się wypowiadał na temat tego jaką instalkę do danego auta założyć.
tak się składa że sporo tu takich którzy sami dłubią , a nie mają wpisu do itsu...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dlaczego amator amatora zarękę prowadzi?
PostLink | Napisane: 2013-01-03, 16:05 

Dołączył(a): 2011-03-29, 14:24
Posty: 3631
Lokalizacja: LEGIONOWO

Pomógł: 157 razy

Auto: FORD MONDEO
Elektronika: diesel
Wtryskiwacze: CR
Reduktor: brak
Dysze: null
Pojemność: 1,8 TDCi
Moc: 125
Kod Nadwozia: kombi
Kod Silnika: 1.8L Duratorq-TDCi (125PS
Rok Produkcji: 2008
BlueMan napisał(a):
Wielkiej filozofii w doborze gratów przecież nie ma.

jak okazuje się w niektórych przypadkach nie masz racji.
trzeba mieć pojęcie budowie silnika i sposobie realizacji lub jak kto woli wyliczenia casu wtrysku itp.
a czasami ludzie podaja jakiś pomysł na graty na podstaiwe jakiś danych które są ogólno dostępne w necie. a potem się dziwią. niby nic a jednak jest różnica.
przykład prosty. na forum ac wielkie głowy (dopiero później tu przyszedłem) zalecono mi zavolaka S i hany czerwone. jak się okazuje hanki pętlą i prosi się o ziolną hanę. ale o tym dowiedziałem sie później. jak już za pętliło.
o czym powiedziano mi tutaj. co prawda pętli wysoko i na co dzień tak nie jeźdżę ale pętli.
Marcin L napisał(a):
bo 90% gazowników wrzuca instalację, robi autokalibrację, i "do widzenia",

to akurat prawda. sam widziałem takie wrzuty. problem jest w kitach. dobry gazmen nie kupuje tego zbyt często. bo każde auto jest inne.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dlaczego amator amatora zarękę prowadzi?
PostLink | Napisane: 2013-01-03, 16:15 

Dołączył(a): 2012-09-04, 20:52
Posty: 307
Lokalizacja: podkarpacie

Pomógł: 11 razy

Auto: Renault Laguna/Mitsubishi
Elektronika: Tech 204 / brak
Wtryskiwacze: BARRACUDA / brak
Reduktor: KME Silver / brak
Dysze: 2,6 / brak
Pojemność: 1783 / 1968
Moc: 95 / 140
Kod Silnika: F3P-B670 / BSY
Rok Produkcji: 1996 / 2008
Nie takie są moje intencje kolego holipa . Sam jestem dłubaczem a swój samochód traktuje ostatnio bardziej jako poligon doświadczalny, niż jako wozidło do pracy. Jeśli ktoś mnie zapyta czy RegFasty dobrze się sprawują w silniku 1,8 F3P-B670 ja odpowiem na chwile obecną po przejechaniu X kilometrów sprawuje się to tak i tak i porównując do Magicznych Jetów które gościły umnie przez około dwa tygodnie zauwazyłem to i to. Nie mam problemu z nikim tutaj, bo jestem świadomy że sobie właśnie nagrandziłem zakładając ten temat i raczej niektórzy mnie już nie polubia tutaj :D.

Kolego Adam również nie do ciebie "biłem" pisząc o jednym i tym samym komplecie. Wiesz jakie elementy na chwilę obecną są dobre, masz o nich swoją opinię i chwała ci za to.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dlaczego amator amatora zarękę prowadzi?
PostLink | Napisane: 2013-01-03, 16:22 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-21, 16:06
Posty: 22035
Lokalizacja: Wyszków

Pomógł: 1393 razy

Auto: Audi 100 avant quattro
Elektronika: Tech 328
Wtryskiwacze: barakuda
Reduktor: KME gold c1.2
Dysze: 2.4
Pojemność: 2771
Moc: 174km
Kod Nadwozia: 4a5
Kod Silnika: AAH
Rok Produkcji: 1993
Ja jeszcze tylko mogę tylko dodać że jest bardzo mało gazowników którzy poświęcili tyle czasu co amatorzy na dopracowanie jednego auta ,programu, testy wtryskiwaczy ,reduktorów, węży, dopracowanie korekt po temp gazu itp. Jest jeszcze jedna kwestia że jak by amatorzy zaczeli coś źle doradzać to profesjonaliści by ich sprowadzili szybko na ziemię.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dlaczego amator amatora zarękę prowadzi?
PostLink | Napisane: 2013-01-03, 16:23 

Dołączył(a): 2012-09-04, 20:52
Posty: 307
Lokalizacja: podkarpacie

Pomógł: 11 razy

Auto: Renault Laguna/Mitsubishi
Elektronika: Tech 204 / brak
Wtryskiwacze: BARRACUDA / brak
Reduktor: KME Silver / brak
Dysze: 2,6 / brak
Pojemność: 1783 / 1968
Moc: 95 / 140
Kod Silnika: F3P-B670 / BSY
Rok Produkcji: 1996 / 2008
PFil napisał(a):

czasami ludzie podaja jakiś pomysł na graty na podstaiwe jakiś danych które są ogólno dostępne w necie. a potem się dziwią. niby nic a jednak jest różnica...
zalecono mi zavolaka S i hany czerwone. jak się okazuje hanki pętlą i prosi się o ziolną hanę. ale o tym dowiedziałem sie później. jak już za pętliło.
o czym powiedziano mi tutaj. co prawda pętli wysoko i na co dzień tak nie jeźdżę ale pętli.
.


Mniej więcej o to mi chodzi. Czasem dobrze jest posłuchać kogoś kto wie o czym mówi.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dlaczego amator amatora zarękę prowadzi?
PostLink | Napisane: 2013-01-03, 16:35 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-05-31, 10:14
Posty: 4390
Lokalizacja: Nowy Sącz

Pomógł: 437 razy

Auto: Volvo XC 60
Elektronika: Qmax plus
Wtryskiwacze: Barracuda 130Nl
Reduktor: KME Twin
Dysze: brak
Pojemność: 2953
Moc: 304
Rok Produkcji: 2016
pilicjant, ja to z doświadczenia powiem tak, warsztatu nie mam, ale coś tam już w życiu przerobiłem i trochę się nastroiłem. Generalnie ta garstka instalatorów która dobrze montuje (i najczęściej jest na forum), tylko oni wiedzą co robią (bez obrazy). Tak odnośnie zestawów, w 90% zestaw polecany jest dobry, nikt nie poleca valteków, ani nikt nie poleca super nowości rynkowych, których nikt nie testował. Co do strojenia, no niestety większość gazowników robi autokalibrację. Mnie to dziwi, bo skoro instalator ma zazwyczaj zimne auto, dlaczego nie wykona korekty po temperaturze? Dlaczego nie poświęci więcej czasu na strojenie. Otóż, z wygody. "Panie jest dobrze", check się świeci- "tak ma być".


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dlaczego amator amatora zarękę prowadzi?
PostLink | Napisane: 2013-01-03, 16:40 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-01-11, 14:34
Posty: 4998

Pomógł: 123 razy

tryszawy, dobrze prawi.
przyznajcie się dłubacze ile zbiorników LPG poszło przy strojeniu co ciekawszych zabawek :D

Marek_07, taka mentalność polaka. nasi rodacy lubią być dymani z kasy i mieć odwalaną fuszerkę...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dlaczego amator amatora zarękę prowadzi?
PostLink | Napisane: 2013-01-03, 16:48 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-05-31, 10:14
Posty: 4390
Lokalizacja: Nowy Sącz

Pomógł: 437 razy

Auto: Volvo XC 60
Elektronika: Qmax plus
Wtryskiwacze: Barracuda 130Nl
Reduktor: KME Twin
Dysze: brak
Pojemność: 2953
Moc: 304
Rok Produkcji: 2016
holipa, bo niestety tak jak już tutaj Ktoś napisał trzeba oszczędzać po założeniu instalacji, a nie przed. Głupio oszczędzamy na każdym kroku, a potem jesteśmy w szoku jak mamy do czynienia z poprawną wersją/czymś porządnym. Pamiętam faceta, zmieniałem wtryski z valteka na barracudy, reduktor został alaska bo i auto 1.4 i dawał radę, wystroiłem i podczas robienia afr, gość nie wierzył, że auto pojechało tyle ile pojechało, bo na gazie nie chciało przekraczać 130. Robił takie oczy, że nawet zastanawiałem się nad skierowaniem do okulisty :P.
Jakby tak ślepo zamontować zestaw odpowiednio kolorowej hany, wydajnego reduktora i staga nie eco, poświęcić z palca trochę czasu na strojenie, to byłoby dużo mniej ogólnych problemów i opinii o złym lpg.
Jest jeszcze jedno "ALE" nie walczymy o swoje prawa, źle zamontowane instalacje, rozlatujące się buty, niesprawny sprzęt, nie dochodzimy swoich praw, co wynika z danych nam praw konsumenta i tu jest ogromny błąd. Bo "trudno stało się", "lepiej kupić nowe bo się może sprzedająca-pani Hania obrazić, że zwracam wadliwy towar"


Ostatnio edytowano 2013-01-03, 16:50 przez Marek_07, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 50 ]  Przejdź na stronę  | 1, 2, 3, 4  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
AdWords Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO