Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: KOLTEc NECAM Kilka pytan. PILNE
PostLink | Napisane: 2013-10-30, 09:49 

Dołączył(a): 2013-10-30, 09:44
Posty: 5

Pomógł: 0 razy

Auto: OPEL ASTRA G Bertone
Elektronika: Koltec
Wtryskiwacze: Koltec EGI
Reduktor: Koltec vg392
Pojemność: 1800
Moc: 125
Kod Nadwozia: COupe
Kod Silnika: Z18XE
Rok Produkcji: 2000
Witam forumowiczów. Posiadam Astre II generacji z instalacja KOLTEC wymienona w tytule. Mam problem z autkiem a dokladnie z porannym odpalaniem. Wymienilem i sprawdzilem juz chyba kazdy mozliwy element ukladu ale nadal nic. Zaniepokoil mnie zapach gazu odczuwalny podczas jazdy. Doszedlem do wniosku ze reduktor sie rozszczelnil i zamowilem zestaw naprawczy. Czy odpalanie moze miec zwiazek z nieszczelnoscia parownika ? Takie sugestie otrzymalem od kilku znajomych mi ludzi. A drugie pytanie czy ta instalacje mozna awaryjnie odpalic na LPG?
Z gory dziekuje za wszelkie informacje./


BARTEK


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: KOLTEc NECAM Kilka pytan. PILNE
PostLink | Napisane: 2013-10-30, 10:08 

Dołączył(a): 2009-06-25, 07:21
Posty: 2360
Lokalizacja: Żyrardów

Pomógł: 48 razy

Auto: Chevrolet Cruze
Pojemność: 1998
Moc: 192
Kod Silnika: LNP
Rok Produkcji: 2013
rozszczelniony reduktor moze dawac takie objawy

nie da sie awaryjnie odpalic na LPG w tej instalacji


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: KOLTEc NECAM Kilka pytan. PILNE
PostLink | Napisane: 2013-10-30, 10:08 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-04-18, 07:17
Posty: 5037
Lokalizacja: Świdnik

Pomógł: 625 razy

Auto: Laguna III, Clio II
Elektronika: Tech One, Duo
Wtryskiwacze: Barracuda 130, ACW03
Reduktor: Magic 3, ACR02
Dysze: brak, fabryka
Pojemność: 2.0T, 1,2 16V
Moc: 170KM, 75KM
Możliwe, że wtryski masz do wymiany. Sprawdzałeś szczelność instalacji? Wystarczy woda z odrobiną płynu do naczyń.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: KOLTEc NECAM Kilka pytan. PILNE
PostLink | Napisane: 2013-10-30, 10:20 

Dołączył(a): 2013-10-30, 09:44
Posty: 5

Pomógł: 0 razy

Auto: OPEL ASTRA G Bertone
Elektronika: Koltec
Wtryskiwacze: Koltec EGI
Reduktor: Koltec vg392
Pojemność: 1800
Moc: 125
Kod Nadwozia: COupe
Kod Silnika: Z18XE
Rok Produkcji: 2000
Nieszczelność jest na reduktorze. Po odpaleniu auto jeździ wzglednie dobrze tylko przy ruszaniu trzeba mu dodac troche wiecej gazu tak do 1.600 obrotów zeby go nie przydusilo po ruszeniu jezdzi wzorowo bym powiedzial.

Dzieki za informacje za godzine zabieram sie do regeneracji.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: KOLTEc NECAM Kilka pytan. PILNE
PostLink | Napisane: 2013-10-30, 10:53 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-04-18, 07:17
Posty: 5037
Lokalizacja: Świdnik

Pomógł: 625 razy

Auto: Laguna III, Clio II
Elektronika: Tech One, Duo
Wtryskiwacze: Barracuda 130, ACW03
Reduktor: Magic 3, ACR02
Dysze: brak, fabryka
Pojemność: 2.0T, 1,2 16V
Moc: 170KM, 75KM
Jeśli masz problem z ruszaniem na wolnych obrotach, to może być zasyfiony rozdzielacz gazu, tam są takie wąskie szczelinki - dysze które dalej się rozszerzają. Kiedy silnik chodzi na wolnych obrotach, to gaz przepływa w najwęższym miejscu a jak dodajesz gazu, to przepływa w szerszym. Najczęściej brudzi się ta wąska część szczeliny przez co auto kuleje na wolnych. Jeśli reduktor dawno nie był czyszczony czy regenerowany, to też warto go przeczyścić lub zregenerować bo często się zakleja z powodu brudu regulator ciśnienia na wejściu fazy ciekłej i nie działa płynni przez co ciśnienie jest albo za małe albo za duże.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: KOLTEc NECAM Kilka pytan. PILNE
PostLink | Napisane: 2013-10-30, 12:37 

Dołączył(a): 2013-10-30, 09:44
Posty: 5

Pomógł: 0 razy

Auto: OPEL ASTRA G Bertone
Elektronika: Koltec
Wtryskiwacze: Koltec EGI
Reduktor: Koltec vg392
Pojemność: 1800
Moc: 125
Kod Nadwozia: COupe
Kod Silnika: Z18XE
Rok Produkcji: 2000
Jestem laikem jeśli chodzi o tą instalacje ale wydaje mi sie ze to jest stary type a nie sekwencja.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: KOLTEc NECAM Kilka pytan. PILNE
PostLink | Napisane: 2013-10-30, 14:08 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-04-18, 07:17
Posty: 5037
Lokalizacja: Świdnik

Pomógł: 625 razy

Auto: Laguna III, Clio II
Elektronika: Tech One, Duo
Wtryskiwacze: Barracuda 130, ACW03
Reduktor: Magic 3, ACR02
Dysze: brak, fabryka
Pojemność: 2.0T, 1,2 16V
Moc: 170KM, 75KM
To jest instalacja III generacji więc nie sekwencja. Poczytaj ten temat, jest tam też manual do obsługi i naprawy tej instalacji koltec-necam-t26436.html


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: asymetryczny i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji - Fundacja Wrócić na drogę

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO