Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę  | 1, 2  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Stag 4 Eco mnożnik
PostLink | Napisane: 2013-11-27, 18:50 

Dołączył(a): 2013-11-27, 17:56
Posty: 13

Pomógł: 0 razy

Auto: Honda Civic VIII
Elektronika: Stag q-next
Wtryskiwacze: Hana H2000
Reduktor: KME TUR6
Pojemność: 1800
Moc: 140
Rok Produkcji: 2009
Witam posiadam samochód Renault Laguna II 2005r 2.0 16v 135KM
Instalacja to Stag 4 eco:
Wtryskiwacze: Reg Omvl Dream XXI
Reduktor: Omvl Cpr
Cisnienie mam na poziomie 1,25
Mam Pytanie odnośnie mnożnika teraz przy cisnieniu 1.25 mnożnik rozpoczyna sie na poziomie 1.4 kończy sie ok 1. Średnica dysz to 2.6mm, zeby zejsc mnożnikiem do ok 1.2 jest sens rozwiercenia dysz do 2.7mm, czasami nie beda za duze do tej mocy auta ??? czy wieksze dysze=wieksze spalanie ??? Prosze o podpowiedz jakąś. Pozdrawiam ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Stag 4 Eco mnożnik
PostLink | Napisane: 2013-11-27, 19:15 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2010-10-04, 12:10
Posty: 2936
Lokalizacja: Ełk / Białystok / 666 9 666 49

Pomógł: 250 razy

Auto: SubaruLegacy/Impreza GT
Elektronika: Optima Pico
Wtryskiwacze: Barracuda 115nl/150nl
Reduktor: ZavoliMOD/ ;)
Dysze: Brak
Pojemność: 1994
Moc: 165/260
Kod Nadwozia: BP/GC8
Kod Silnika: EJ204/EJ20G
Rok Produkcji: 2009/1997
Jeśli auto jest dobrze ustawione i dobrze jeździ nie kombinuj. Jeśli kończy się przy 1 jest ok. Możesz wrzucić print screena ustawionego mnożnika.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Stag 4 Eco mnożnik
PostLink | Napisane: 2013-11-28, 09:15 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2010-02-23, 15:44
Posty: 3332
Lokalizacja: Gdańsk

Pomógł: 163 razy

Auto: Megane Grandtour mk3 ph3
Elektronika: brak
Wtryskiwacze: brak
Reduktor: brak
Pojemność: 1558
Moc: 110
Kod Silnika: K4M 868
Rok Produkcji: 2015
srs92 napisał(a):
czy wieksze dysze=wieksze spalanie ???

Nie. Spalanie jest wyznacznikiem dobrych ustawień, montażu i doboru gratów.

Jeżeli dobór gratów i montaż jest odpowiedni to tak się kombinuje wielkością dysz, ciśnieniem i mnożnikiem, aby czasy wtrysku benzyny przy jeździe na benzynie były takie jak czasy benzyny przy jeździe na gazie (benzyny muszą być takie same niezależnie czy jedziesz na gazie czy benzynie).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Stag 4 Eco mnożnik
PostLink | Napisane: 2013-11-28, 10:36 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-10-04, 10:47
Posty: 22245
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 1312 razy

Auto: Volvo S80
Elektronika: Stag 300 Plus
Wtryskiwacze: Barracuda 115
Reduktor: Zavoli N
Dysze: 2.6
Pojemność: 2.0
Moc: 180
Kod Nadwozia: I
Kod Silnika: -
Rok Produkcji: 2005
Reduktor nie za slaby ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Stag 4 Eco mnożnik
PostLink | Napisane: 2013-11-28, 17:36 

Dołączył(a): 2013-11-27, 17:56
Posty: 13

Pomógł: 0 razy

Auto: Honda Civic VIII
Elektronika: Stag q-next
Wtryskiwacze: Hana H2000
Reduktor: KME TUR6
Pojemność: 1800
Moc: 140
Rok Produkcji: 2009
Ok dzięki, zrobię Fotkę jeszcze w wolnym czasie map itd, a ciśnienie przy tym reduktorze morze być, czy zjechać nim troszkę? bo wyczytałem z Forum że ten reduktor chodzi na sztywno 1.2 Bar, czyli mam rozumieć ze 1.2 Bar to jego idealne ciśnienie pracy?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Stag 4 Eco mnożnik
PostLink | Napisane: 2013-11-28, 17:53 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2010-10-04, 12:10
Posty: 2936
Lokalizacja: Ełk / Białystok / 666 9 666 49

Pomógł: 250 razy

Auto: SubaruLegacy/Impreza GT
Elektronika: Optima Pico
Wtryskiwacze: Barracuda 115nl/150nl
Reduktor: ZavoliMOD/ ;)
Dysze: Brak
Pojemność: 1994
Moc: 165/260
Kod Nadwozia: BP/GC8
Kod Silnika: EJ204/EJ20G
Rok Produkcji: 2009/1997
Jeśli tak pracuje i pracował to już lepiej go nie kręcić. Jeśli mnożnik schodzi do 1 przy dłuższych czasach dysze i ciśnienie jest dobrane w porządku. Ustaw sobie "wyłącz przy pierwszym" jeśli reduktor będzie padał z ciśnieniem od razu się zorientujesz.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Stag 4 Eco mnożnik
PostLink | Napisane: 2013-11-29, 09:15 

Dołączył(a): 2013-11-27, 17:56
Posty: 13

Pomógł: 0 razy

Auto: Honda Civic VIII
Elektronika: Stag q-next
Wtryskiwacze: Hana H2000
Reduktor: KME TUR6
Pojemność: 1800
Moc: 140
Rok Produkcji: 2009
Sory za jakość zdięcja ale wykonane na szybko telefonem, wiem ze musze jeszcze troche popracowac zeby mapki pokryły sie idealnie Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Stag 4 Eco mnożnik
PostLink | Napisane: 2013-11-29, 09:35 

Dołączył(a): 2013-05-25, 15:38
Posty: 154
Lokalizacja: Chojnice

Pomógł: 7 razy

Auto: Astra G
Elektronika: Zenit
Wtryskiwacze: REG Fast
Reduktor: Alaska 09 x 2
Dysze: Brak
Pojemność: 2000
Moc: 136
Kod Silnika: X20xev
Rok Produkcji: 1998
Tą czerwoną od 3ms daj trochę w górę reszta może być. Sprawdź sonde lambda pod dużym obciążeniem i jakie są wtedy spadki ciśnienia


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Stag 4 Eco mnożnik
PostLink | Napisane: 2013-11-29, 14:18 

Dołączył(a): 2011-03-29, 14:24
Posty: 3631
Lokalizacja: LEGIONOWO

Pomógł: 157 razy

Auto: FORD MONDEO
Elektronika: diesel
Wtryskiwacze: CR
Reduktor: brak
Dysze: null
Pojemność: 1,8 TDCi
Moc: 125
Kod Nadwozia: kombi
Kod Silnika: 1.8L Duratorq-TDCi (125PS
Rok Produkcji: 2008
nie no nic nie ruszaj dopieść tylko tak oby w chwili regulacji czerwona linnia była w okolicy 0 czyli grubej czarnej poziomej kreski


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Stag 4 Eco mnożnik
PostLink | Napisane: 2013-11-29, 16:59 

Dołączył(a): 2013-11-27, 17:56
Posty: 13

Pomógł: 0 razy

Auto: Honda Civic VIII
Elektronika: Stag q-next
Wtryskiwacze: Hana H2000
Reduktor: KME TUR6
Pojemność: 1800
Moc: 140
Rok Produkcji: 2009
Oki Dzięki spadki ciśnienia do ok 0.8-0.9 Sonda wymieniona jest na nowa, bo stara nic nie reagowała.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Stag 4 Eco mnożnik
PostLink | Napisane: 2013-11-29, 17:07 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-10-29, 18:39
Posty: 21151
Lokalizacja: Lublin-Snopków 56A Tel 609258834

Pomógł: 2183 razy

Auto: Zafira C,,,Renault Cli
Elektronika: STAG 4QBOX,,,Stag 4+
Wtryskiwacze: Barracudy,,AC W-03
Reduktor: AC R-01...AC R-02
Dysze: bez dyszek 1,7
Pojemność: 1,4T---1,2
Moc: 140KM 58km
Kod Nadwozia: TOURER 3D
Kod Silnika: ?????
Rok Produkcji: 2018 2001
srs92, Pokaż mapki jak wyglądają, bo odchyłka odchyłką. najważniejsze aby mapki zbierać w tych samych warunkach i je potem korygować tak samo, czyli w takich samych warunkach.Poczytaj instrukcję jak to się robi masz w zakładce softa dokumentacja.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Stag 4 Eco mnożnik
PostLink | Napisane: 2013-12-03, 09:37 

Dołączył(a): 2013-11-27, 17:56
Posty: 13

Pomógł: 0 razy

Auto: Honda Civic VIII
Elektronika: Stag q-next
Wtryskiwacze: Hana H2000
Reduktor: KME TUR6
Pojemność: 1800
Moc: 140
Rok Produkcji: 2009
Mapki
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Stag 4 Eco mnożnik
PostLink | Napisane: 2013-12-03, 09:44 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2013-06-16, 20:20
Posty: 10158
Lokalizacja: ul. Dobrego Urobku 5, Katowice, tel. 500 222 759

Pomógł: 647 razy

Auto: A8 D3 W12 Volvo S60
Elektronika: Q-Max 6x2/Q-Max 6
Wtryskiwacze: Barracuda/Barracuda
Reduktor: Gold GT x2/ACR 250
Dysze: bez/bez
Pojemność: 6.0 W12/2.5 T
Moc: 450/210
Kod Silnika: BHT/B5254T2
Rok Produkcji: 2005/2006
mnożnik masz OKAY, tylko trochę mało punktów na przebiegu mnożnika, dodałbym je gęściej, przebieg mnożnika nie powinien być za bardzo połamany i mieć łagodne przegięcia


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Stag 4 Eco mnożnik
PostLink | Napisane: 2013-12-03, 10:39 

Dołączył(a): 2013-11-27, 17:56
Posty: 13

Pomógł: 0 razy

Auto: Honda Civic VIII
Elektronika: Stag q-next
Wtryskiwacze: Hana H2000
Reduktor: KME TUR6
Pojemność: 1800
Moc: 140
Rok Produkcji: 2009
Ok dzięki dodam pare punkcików, teraz autko śmiga bardzo dobrze po rozwierceniu dysz na 2.6 mm seria była 2.0 mm auto strasznie muliło cisnienie miałem 1.5bar a mnożnik zaczynał sie w okolicy 1.6 a kończył na ok 1.4 porażka, a gazownicy mówili ze jest ok. Jeszcze nie wiem jak ze spalaniem ale podejrzewam ze bedzie wporządku ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Stag 4 Eco mnożnik
PostLink | Napisane: 2013-12-03, 18:08 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2010-10-04, 12:10
Posty: 2936
Lokalizacja: Ełk / Białystok / 666 9 666 49

Pomógł: 250 razy

Auto: SubaruLegacy/Impreza GT
Elektronika: Optima Pico
Wtryskiwacze: Barracuda 115nl/150nl
Reduktor: ZavoliMOD/ ;)
Dysze: Brak
Pojemność: 1994
Moc: 165/260
Kod Nadwozia: BP/GC8
Kod Silnika: EJ204/EJ20G
Rok Produkcji: 2009/1997
Ja bym w ogóle nic nie ruszał. Kto powiedział, że tych punkcików ma być więcej?


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę  | 1, 2  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO