Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 69 ]  Przejdź na stronę  | 1, 2, 3, 4, 5  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: wysokie czasy wtrysku LPG
PostLink | Napisane: 2013-12-01, 20:55 

Dołączył(a): 2011-11-28, 00:15
Posty: 95
Lokalizacja: Sosnowiec

Pomógł: 0 razy

Auto: Ford mondeo
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: nie rozpoznane
Reduktor: AC R01
Dysze: 2.5
Pojemność: 2.0
Moc: 130
Kod Silnika: zetec
Rok Produkcji: 1994
Problem dotyczy mondeo , wtryskiwacze z dyszami 2.5 nie wiem czy nie przesadziłem ale nie miałem mniejszych wierteł, zaraz po montażu problem małych dysz zniknął, ale do tej pory nie udało mi się nic konkretnego ustawić, od początku uruchomienia instalacji, auto przełączając się na LPG chodzi jak traktor, gdzieś popełniłem błąd, porobiłem trochę screenów, ale te są najświeższe ( po ustawieniu ciśnienia na reduktorze) :
Obrazek Obrazek
ustawienia:
Obrazek
poprawiłem podciśnienia, ale nie robiłem jeszcze mapy na PB bo mi coś podciąga obroty :
Obrazek Obrazek
tylko dlaczego są tak duże czasy... jak tylko ogarnę te obroty zabiorę się za ustawianie instalacji bo muszę autem zacząć jeździć.Czy cewki wtryskiwaczy muszą być luźne ? ma to wpływ na pracę ? bo mam tak ściągnięte przewodami, że środkowe siedzą sztywno.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: wysokie czasy wtrysku LPG
PostLink | Napisane: 2013-12-01, 20:59 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-24, 14:43
Posty: 32989
Lokalizacja: Zamość

Pomógł: 3254 razy

Auto: Xantia HA
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: MJ-FX
Reduktor: Zavoli/1,0 B
Dysze: 2,3
Pojemność: 2000
Moc: 136
Kod Silnika: XU10J4R
Rok Produkcji: 1998
fortis napisał(a):
przełączając się na LPG chodzi jak traktor, gdzieś popełniłem błąd,
wtyczki wróciły na wtryskiwacze tam gdzie trzeba?
Dlaczego robisz manewry z dyszami?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: wysokie czasy wtrysku LPG
PostLink | Napisane: 2013-12-01, 21:13 

Dołączył(a): 2011-11-28, 00:15
Posty: 95
Lokalizacja: Sosnowiec

Pomógł: 0 razy

Auto: Ford mondeo
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: nie rozpoznane
Reduktor: AC R01
Dysze: 2.5
Pojemność: 2.0
Moc: 130
Kod Silnika: zetec
Rok Produkcji: 1994
miałem wcześniej silnik 1.6 do niego zakład montował tą instalację, tam chyba były 1.6 czy 1.8, sprawdzę te wtyczki jeszcze raz, chociaż na początku miałem ten problem i w tedy dobrze je połączyłem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: wysokie czasy wtrysku LPG
PostLink | Napisane: 2013-12-03, 12:09 

Dołączył(a): 2011-11-28, 00:15
Posty: 95
Lokalizacja: Sosnowiec

Pomógł: 0 razy

Auto: Ford mondeo
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: nie rozpoznane
Reduktor: AC R01
Dysze: 2.5
Pojemność: 2.0
Moc: 130
Kod Silnika: zetec
Rok Produkcji: 1994
sprawdziłem wtyczki wyglądają ok, ale jeszcze spisałem kolory kabli i posprawdzam, po zmianie ciśnienia w programi czasy jeszcze wyżej poszły i gaśnie, jakie powinny być dobre czasy dla LPG ? Może zawaliłem z wkrętkami bo nie wywierciłem ich bardzo blisko PB a trochę daleko, bo jak patrze w galerii na focusy to wszystkie mają zaraz obok, kupowałem przejściówki do benzyny ale po chwilowym montażu( nie dokręciłem mocno bo mocowanie kabli przeszkadza, co można usunąć) czasy wtrysku PB skoczyły trochę wyżej i auto się nie normalnie zachowywało, po wyciągnięciu adaptery był tłuste, może trzeba by było je lepiej zamontować i nie będzie problemu?Co do obrotów to chyba przepływomierz, teraz skupię się na instalacji LPG.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: wysokie czasy wtrysku LPG
PostLink | Napisane: 2013-12-03, 15:58 

Dołączył(a): 2008-10-06, 21:21
Posty: 216
Lokalizacja: Jaworzno

Pomógł: 7 razy

Auto: Srałdi A6
Elektronika: Bosch
Wtryskiwacze: Bosch
Reduktor: brak
Dysze: brak
Pojemność: 2400
Moc: 165
Kod Nadwozia: ?
Kod Silnika: ?
Rok Produkcji: ?
Jeżeli adaptery były tłuste - to znaczy że masz dużo oleju w kolektorze , może sprawdź odmę . Jeżeli odma przepuszcza do kolektora olej , mogą wypadać zapłony , więc teoretycznie sterownik może podać więcej lub mniej powietrza - i masz wysoki MAP . Lub jest nieszczelność na kolektorze ssącym.
Sprawdź wiązkę na silniku izolacja na kablach potrafi się sypać w rękach
Jeżeli się mylę niech ktoś poprawi.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: wysokie czasy wtrysku LPG
PostLink | Napisane: 2013-12-03, 16:30 

Dołączył(a): 2011-11-28, 00:15
Posty: 95
Lokalizacja: Sosnowiec

Pomógł: 0 razy

Auto: Ford mondeo
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: nie rozpoznane
Reduktor: AC R01
Dysze: 2.5
Pojemność: 2.0
Moc: 130
Kod Silnika: zetec
Rok Produkcji: 1994
a jaka wartość MAP jest uznawana za poprawną? Nieszczelność już wykluczam, posprawdzałem wszystko wygląda ok, wiązki silnika są ok, wszystkie z 98r dodatkowo izolowane taśmą.Może ktoś z okolic Sosnowca, miał by ochotę trochę pomóż ?Zrewanżuję się ;P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: wysokie czasy wtrysku LPG
PostLink | Napisane: 2013-12-03, 16:58 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 26707
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 1062 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: ~310
Kod Silnika: B6294T
masz długie czasy bo mnożnik masz z kosmosu i auto jest mega przelane, stąd pracuje nierówno ( jak traktor )

_________________
Hamownia, chiptuning, serwis DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: wysokie czasy wtrysku LPG
PostLink | Napisane: 2013-12-03, 17:06 

Dołączył(a): 2008-10-06, 21:21
Posty: 216
Lokalizacja: Jaworzno

Pomógł: 7 razy

Auto: Srałdi A6
Elektronika: Bosch
Wtryskiwacze: Bosch
Reduktor: brak
Dysze: brak
Pojemność: 2400
Moc: 165
Kod Nadwozia: ?
Kod Silnika: ?
Rok Produkcji: ?
Więc dlaczego map na benzynie 0,41 - chyba że ford tak ma.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: wysokie czasy wtrysku LPG
PostLink | Napisane: 2013-12-03, 17:14 

Dołączył(a): 2011-11-28, 00:15
Posty: 95
Lokalizacja: Sosnowiec

Pomógł: 0 razy

Auto: Ford mondeo
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: nie rozpoznane
Reduktor: AC R01
Dysze: 2.5
Pojemność: 2.0
Moc: 130
Kod Silnika: zetec
Rok Produkcji: 1994
po autokalibracji sam ustawia takie mnożniki


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: wysokie czasy wtrysku LPG
PostLink | Napisane: 2013-12-03, 17:19 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 26707
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 1062 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: ~310
Kod Silnika: B6294T
nie no, to też do weryfikacji

_________________
Hamownia, chiptuning, serwis DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: wysokie czasy wtrysku LPG
PostLink | Napisane: 2013-12-03, 22:00 

Dołączył(a): 2011-11-28, 00:15
Posty: 95
Lokalizacja: Sosnowiec

Pomógł: 0 razy

Auto: Ford mondeo
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: nie rozpoznane
Reduktor: AC R01
Dysze: 2.5
Pojemność: 2.0
Moc: 130
Kod Silnika: zetec
Rok Produkcji: 1994
sprawdziłem przewody do wtryskiwaczy, jest ok wszystkie podpięte prawidłowo, i okazało się, że problem obrotów nadal jest, będę musiał sprawdzić TPS, niestety nie mam już pomysłu co robić, chyba muszę to komuś oddać.Myślę, że coś jest z ciśnieniem, może przez to jak mnożnik wychodził jakoś 1-1.2 to ciśnienia za wysokie MAP też jak nie to to teraz czasy i ciągle coś nie tak.a to fotki jak kombinowałem wcześniej to robiłem screeny, takie rzeczy wychodziły:
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: wysokie czasy wtrysku LPG
PostLink | Napisane: 2013-12-03, 22:16 

Dołączył(a): 2013-05-25, 15:38
Posty: 154
Lokalizacja: Chojnice

Pomógł: 7 razy

Auto: Astra G
Elektronika: Zenit
Wtryskiwacze: REG Fast
Reduktor: Alaska 09 x 2
Dysze: Brak
Pojemność: 2000
Moc: 136
Kod Silnika: X20xev
Rok Produkcji: 1998
Masz sporą nieszczelność w dolocie, albo zepsuty map sensor


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: wysokie czasy wtrysku LPG
PostLink | Napisane: 2013-12-03, 22:18 

Dołączył(a): 2011-11-28, 00:15
Posty: 95
Lokalizacja: Sosnowiec

Pomógł: 0 razy

Auto: Ford mondeo
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: nie rozpoznane
Reduktor: AC R01
Dysze: 2.5
Pojemność: 2.0
Moc: 130
Kod Silnika: zetec
Rok Produkcji: 1994
zaznaczam, że te fotki są już stare z przeciągu miesiąca, te w pierwszym poście są aktualne po ogarnięciu podciśnień kolektora.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: wysokie czasy wtrysku LPG
PostLink | Napisane: 2013-12-03, 22:22 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2010-01-04, 18:22
Posty: 7360
Lokalizacja: okol. Czestochowy

Pomógł: 450 razy

Auto: Golf3
Elektronika: Stag4+
Wtryskiwacze: Dragon
Reduktor: IG1 ST
Dysze: 1,80
Pojemność: 1781
Moc: 90
Kod Nadwozia: 1H1
Kod Silnika: ADZ
Rok Produkcji: 1995
Ciśnienie w kolektorze na wolnych obrotach 0,45 bara to trochę dużo, z temperatury reduktora wygląda że jest nagrzany.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: wysokie czasy wtrysku LPG
PostLink | Napisane: 2013-12-03, 22:38 

Dołączył(a): 2011-11-28, 00:15
Posty: 95
Lokalizacja: Sosnowiec

Pomógł: 0 razy

Auto: Ford mondeo
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: nie rozpoznane
Reduktor: AC R01
Dysze: 2.5
Pojemność: 2.0
Moc: 130
Kod Silnika: zetec
Rok Produkcji: 1994
sprawdzę dokładnie tą przepustnicę, bo nie mam pojęcia gdzie, mógłby jeszcze ciągnąć lewe powietrze, a może węże do map sensora są za długie.


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 69 ]  Przejdź na stronę  | 1, 2, 3, 4, 5  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO