Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Honda CRV 2004 2.0 VTEC
PostLink | Napisane: 2016-05-30, 19:55 

Dołączył(a): 2013-01-20, 13:30
Posty: 3720
Lokalizacja: Trojmiasto

Pomógł: 304 razy

Auto: IbizaKJ/AstraJ
Elektronika: -/-
Wtryskiwacze: -/-
Reduktor: -/-
Dysze: -/-
Pojemność: 99/1700
Moc: 95/130
Kod Nadwozia: KJ/J ST
Kod Silnika: CHBL/A17DTS
Rok Produkcji: 2018/2012
Witam,
Chcialbym poprosic Was o opinie.
Moj kuzyn kupil w ciemno Honde jak w tytule z LPG. Poprosil mnie o ocene I co rzuca sie w oczy. Ma instalacje OVL Dream, tylko wtryski sa AC W01 z 2007.
Instalacja wyglada bardzo podobnie jak tu:
http://lpg.slupsk.pl/Instalacja_LPG_Hon ... A,434.html

Pierwsze moje spostrzerzenia:
1) Dosc wysoko reduktor.
2) Wkretki w kolektor dosc daleko od wtryskow benzynowych. Wywiercone w plastkowym kolektorze. KOncowa czesc jest metalowa.
3) Filtry niewymieniane od kilku lat.
4) Butla "otulona" pianka budowlana.
5) Jak taki silnik znosi "druciany montaz" ?


Dziekuje
Piotrek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Honda CRV 2004 2.0 VTEC
PostLink | Napisane: 2016-05-30, 20:05 

Dołączył(a): 2015-06-19, 06:15
Posty: 30

Pomógł: 0 razy

Auto: Megane III
Elektronika: Qbox Plus
Wtryskiwacze: barracuda
Reduktor: TurboT
Dysze: bez dysz
Pojemność: 2000
Moc: 180
Kod Silnika: F4RT 870
Rok Produkcji: 2010
Wstaw zdjęcia, żeby ktokolwiek mógł coś ocenić.Pozatym nie ma takiej kategorii silników, które są odporne na "druty". Jeśli uważasz, że coś jest źle wykonane, to lepiej to jak najszybciej poprawić póki nic złego z autem się nie dzieje. Wymieniaj filtry na biegu i dawaj zdjęcia.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Honda CRV 2004 2.0 VTEC
PostLink | Napisane: 2016-05-30, 21:18 

Dołączył(a): 2010-09-12, 11:04
Posty: 1876
Lokalizacja: B-stokk

Pomógł: 118 razy

Auto: Mercedes s280/Volvo 940
Elektronika: Optima Pro-Tec/Nano
Wtryskiwacze: valtek/Barracuda
Reduktor: shark/shark 1500
Dysze: nie pamiętam:)
Pojemność: 2800/2.3
Moc: za mała:)/165KM
Rok Produkcji: 1998/1994
4.punkt mówi wszystko(drut) ale dawaj foty.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Honda CRV 2004 2.0 VTEC
PostLink | Napisane: 2016-05-31, 09:48 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2015-07-31, 15:47
Posty: 6409
Lokalizacja: Łódź

Pomógł: 706 razy

Auto: Skoda Felicja MPI
Elektronika: KME BingoS-4
Wtryskiwacze: Mikser 32mm
Reduktor: Lovato RGE90
Pojemność: 1300
Moc: 68
Kod Nadwozia: TMB
Kod Silnika: AMH
Rok Produkcji: 1997
czarny_piotrek jak wygląda identycznie jak pod tym linkiem to czym prędzej niech kolega goni na poprawę bo się okaże zaraz, że silnik wyzionie ducha.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Honda CRV 2004 2.0 VTEC
PostLink | Napisane: 2016-05-31, 10:11 

Dołączył(a): 2013-01-20, 13:30
Posty: 3720
Lokalizacja: Trojmiasto

Pomógł: 304 razy

Auto: IbizaKJ/AstraJ
Elektronika: -/-
Wtryskiwacze: -/-
Reduktor: -/-
Dysze: -/-
Pojemność: 99/1700
Moc: 95/130
Kod Nadwozia: KJ/J ST
Kod Silnika: CHBL/A17DTS
Rok Produkcji: 2018/2012
Dzieki.
Tego sie obawialem. Instalacja ma 10 lat i samochod przejechal na niej okolo 180tys km (wedlug papierow). Obawiam sie ze ktos sprzedal z powodu jakis ukrytych problemow z silnikiem lub gazem. W ogole dziwna historia. Samochod przyjechal na lawecie z Niemiec i specjalnie za duzo nikt nim nie jezdzil i poszedl na sprzedaz.
Fitry gazu chyba niewymieniane nigdy, Wtryski ACw01 9 letnie. Podejrzanie malo plynu chlodniczego w chlodnicy. Nie za dobrze to wrozy....
Tak jest jak sie kupuje "bez glowy".

Dziekuje wszystkim.

Piotrek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Honda CRV 2004 2.0 VTEC
PostLink | Napisane: 2016-05-31, 11:10 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2015-07-31, 15:47
Posty: 6409
Lokalizacja: Łódź

Pomógł: 706 razy

Auto: Skoda Felicja MPI
Elektronika: KME BingoS-4
Wtryskiwacze: Mikser 32mm
Reduktor: Lovato RGE90
Pojemność: 1300
Moc: 68
Kod Nadwozia: TMB
Kod Silnika: AMH
Rok Produkcji: 1997
czarny_piotrek napisał(a):
W ogole dziwna historia. Samochod przyjechal na lawecie z Niemiec i specjalnie za duzo nikt nim nie jezdzil i poszedl na sprzedaz.
Fitry gazu chyba niewymieniane nigdy, Wtryski ACw01 9 letnie. Podejrzanie malo plynu chlodniczego w chlodnicy.
Nie strasząc oczywiście to można spodziewać się już nawet remontu silnika. Kuzynka moja identycznie wkopała się bo pojechała z chłopakiem, który o samochodach wie tyle że ma 4 koła, blachę, plastik i jeździ po drogach. Niestety ale silnik robił za maselniczkę, a to że kopcił to wcisnął im bajkę o dziurawym tłumiku, w którym zbiera się woda i po kilku km ustępuje. Przyjechali się pochwalić i zonk.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Honda CRV 2004 2.0 VTEC
PostLink | Napisane: 2016-05-31, 12:08 

Dołączył(a): 2013-01-20, 13:30
Posty: 3720
Lokalizacja: Trojmiasto

Pomógł: 304 razy

Auto: IbizaKJ/AstraJ
Elektronika: -/-
Wtryskiwacze: -/-
Reduktor: -/-
Dysze: -/-
Pojemność: 99/1700
Moc: 95/130
Kod Nadwozia: KJ/J ST
Kod Silnika: CHBL/A17DTS
Rok Produkcji: 2018/2012
Skoro tak wyglada instalacja to mozna sie spodziewac ze nikt nie dbal o instalacje. A z gazem jak nie dbasz to nie jezdzisz. :)

"Silnik robil za maselniczke... " ? spalal plyn chlodniczy, czy do oleju puszczla plyn i pod korkiem robilo sie maslo ?


Piotrek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Honda CRV 2004 2.0 VTEC
PostLink | Napisane: 2016-05-31, 12:12 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2015-07-31, 15:47
Posty: 6409
Lokalizacja: Łódź

Pomógł: 706 razy

Auto: Skoda Felicja MPI
Elektronika: KME BingoS-4
Wtryskiwacze: Mikser 32mm
Reduktor: Lovato RGE90
Pojemność: 1300
Moc: 68
Kod Nadwozia: TMB
Kod Silnika: AMH
Rok Produkcji: 1997
Pod korkiem, pod pokrywą zaworów, w wężach wodnych również. Sądząc po oględzinach to jedno i drugie mogło mieć miejsce. Dlatego rodzinie i znajomym odradzam zakupu auta z leciwymi instalacjami gazowymi bo to tylko kłopot kolejny. Lepiej kupić w Pb bo nie będzie zatyrany aż nadto i założyć gaz.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Honda CRV 2004 2.0 VTEC
PostLink | Napisane: 2016-05-31, 12:25 

Dołączył(a): 2013-01-20, 13:30
Posty: 3720
Lokalizacja: Trojmiasto

Pomógł: 304 razy

Auto: IbizaKJ/AstraJ
Elektronika: -/-
Wtryskiwacze: -/-
Reduktor: -/-
Dysze: -/-
Pojemność: 99/1700
Moc: 95/130
Kod Nadwozia: KJ/J ST
Kod Silnika: CHBL/A17DTS
Rok Produkcji: 2018/2012
Osobiscie uwazam ze czasem mozna kupic samochod w dobrym stanie tuz po zalozeniu instalacji. Ktos pojezdzil pare kilometrow, ma pelno problemow I pozbywa sie samochodu (swieci check, nie jedzie na gazie etc). Wtedy mozna kupic, instalajce poprawic i sie cieszyc.


Pozdrawiam,
Piotrek


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO