Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: SAAB 9-3 1,8t 210KM
PostLink | Napisane: 2016-06-06, 17:32 

Dołączył(a): 2016-06-06, 17:05
Posty: 5

Pomógł: 0 razy

Auto: SAAB 9-3
Pojemność: 1998
Moc: 210
Kod Nadwozia: YS3F
Kod Silnika: B207E
Rok Produkcji: 2006
Rozważam montaż:

BRC Sequent 32 czy Prins VSI-2.0 ?

Czy możecie doradzić na co się zdecydować?

SAAB 9-3 1,8t po zmianie mapy na 210KM.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: SAAB 9-3 1,8t 210KM
PostLink | Napisane: 2016-06-06, 18:03 

Dołączył(a): 2015-10-17, 20:21
Posty: 22

Pomógł: 4 razy

Auto: SAAB 9-3 SS 1.8t
Elektronika: STAG 4 QBOX
Wtryskiwacze: BARRACUDA 130
Reduktor: AC R01 250KM
Pojemność: 1998
Moc: 150
Kod Nadwozia: YS3F
Kod Silnika: B207E
Rok Produkcji: 2004
Żadna z nich.

Zainstaluj polską instalację - tańsza w serwisie, w naprawach - łatwiej z obsługą na terenie całego kraju.
Ja mam ten sam silnik, jeszcze przez chipem.
Sterownik: Stag q-box basic
Wtryskiwacze: Barracuda 130nl
Reduktor: AC R-01 250km.
Zbiornik: 50l brutto w kole.
Podobno ten zestaw ma wytrzymać przyjęcie 200-210km. Jakby nie dawał rady, to tylko reduktor jakiś mocniejszy.
Zrobiłem juz 10tys km, wszystko w jak najlepszym porządku.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: SAAB 9-3 1,8t 210KM
PostLink | Napisane: 2016-06-06, 18:38 

Dołączył(a): 2012-01-18, 18:07
Posty: 2554

Pomógł: 282 razy

Auto: VW Passat
Elektronika: Zenit
Wtryskiwacze: Hercules gism-i3100
Reduktor: Gurtner
Pojemność: 1800
Moc: 150
Rok Produkcji: 2002
Jeśli koniecznie z tych dwóch, to wziąłbym prinsa, jednak tomek2424, ma rację. Nasze instalacje reprezentują naprawdę wysoki poziom. Od siebie mogę polecić, blue boxa, golda gt ewentualnie twina i herculesy. Niezależnie na co się zdecydujesz, pamiętaj, że instalator to najważniejsze ogniwo.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: SAAB 9-3 1,8t 210KM
PostLink | Napisane: 2016-06-06, 20:28 

Dołączył(a): 2011-11-25, 09:10
Posty: 3100
Lokalizacja: Warszawa klinikaLPG.pl

Pomógł: 166 razy

Auto: Lex LS400/Toyota Highland
Elektronika: Optima: Expert/Expert
Wtryskiwacze: Barracuda/ Barracuda
Reduktor: Prins/Prins
Dysze: brak/brak
Pojemność: 4000/3300
Moc: 284/230
Kod Nadwozia: UCF20/XU20
Kod Silnika: 1UZ-FE/3MZ-FE
Rok Produkcji: 1998/2007
lpg_jet napisał(a):
Jeśli koniecznie z tych dwóch, to wziąłbym prinsa, jednak tomek2424, ma rację.

Dokładnie tak.
Prins VSI-2.0 to "premium". Na ile to określenie wynika z walorów technicznych na ile z marketingowych nie jestem w stanie odpowiedzieć. Na pewno będziesz zadowolony, ale sieć serwisowa wątła i koszty wymiany filtrów wyższe niż przy polskich instalacjach.
"Optimum cena/jakość" to wg mnie obecnie Barracuda (wtryskiwacz)/ Tech224/KME Nevo/Optima Expert/Stag Q (elektronika - od przybytku dobrego głowa boli) / KME Gold GT / AC R-01 250KM ?
(reduktor - tutaj to wybór mniejszego zła, niby urządzenie proste a ciągle nie ma czegoś bezwarunkowo godnego polecenia :( )
Jeżeli lokalizacja domyślna (default city) zapraszam :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: SAAB 9-3 1,8t 210KM
PostLink | Napisane: 2016-06-06, 20:44 

Dołączył(a): 2015-08-05, 07:07
Posty: 860

Pomógł: 69 razy

Auto: Alfa Romeo Giulietta
Pojemność: 1,4
Moc: 120
Rok Produkcji: 2013
Mikaell napisał(a):
ale sieć serwisowa wątła i koszty wymiany filtrów wyższe niż przy polskich instalacjach.

otóż to. jest te kilka koronnych argumentów za innymi rozwiązaniami. ja się do lpg_jet przychylam. blue box na herculesach i nawet co do reduktorów się zgodzę. wybierz dobrego montażystę - w tej układance to on ma znaczenie największe.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: SAAB 9-3 1,8t 210KM
PostLink | Napisane: 2016-06-07, 17:45 

Dołączył(a): 2016-06-06, 17:05
Posty: 5

Pomógł: 0 razy

Auto: SAAB 9-3
Pojemność: 1998
Moc: 210
Kod Nadwozia: YS3F
Kod Silnika: B207E
Rok Produkcji: 2006
Prinsa odrzucam ze względu na serwis i cenę, chociaż podoba mi się jeden gadżet:
Obrazek

Więc myślicie że to będzie dobrze chodzić jak dam elektronikę KME NEVO, Reduktor KME GOLD, wtryskiwacze BARACUDA? Te wtryskiwacze podołają? Bo słyszałem jedną opinie że nie...

Mimo wszystko kusi mnie BRC bo ma 2 lata assistance i mniej przypałowy switch benzyna/gaz we wnętrzu kabiny, oraz ogólnie jak się czyta na ich stronie to raczej nowoczesny system, z zapasem mocy nawet jak dla mnie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: SAAB 9-3 1,8t 210KM
PostLink | Napisane: 2016-06-07, 18:34 

Dołączył(a): 2014-08-20, 20:24
Posty: 260

Pomógł: 6 razy

Auto: Renault
Elektronika: tech
Wtryskiwacze: tech
Reduktor: kme
Dysze: 3.2
Pojemność: 2000
Reduktor nie nadaje sie do Turbo.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: SAAB 9-3 1,8t 210KM
PostLink | Napisane: 2016-06-07, 19:01 

Dołączył(a): 2016-06-06, 17:05
Posty: 5

Pomógł: 0 razy

Auto: SAAB 9-3
Pojemność: 1998
Moc: 210
Kod Nadwozia: YS3F
Kod Silnika: B207E
Rok Produkcji: 2006
Andrzej77 napisał(a):
Reduktor nie nadaje sie do Turbo.

To znaczy? Miałbym wziąć ten GT?

I te barracudy skoro 4szt a ich wydajność po 50KM to się równa 200KM - czyli 10KM mi ucieka? czyż nie tak?

BRC ma bardziej wydajne bo po ~63KM na wtryskiwacz


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: SAAB 9-3 1,8t 210KM
PostLink | Napisane: 2016-06-07, 19:27 

Dołączył(a): 2015-10-17, 20:21
Posty: 22

Pomógł: 4 razy

Auto: SAAB 9-3 SS 1.8t
Elektronika: STAG 4 QBOX
Wtryskiwacze: BARRACUDA 130
Reduktor: AC R01 250KM
Pojemność: 1998
Moc: 150
Kod Nadwozia: YS3F
Kod Silnika: B207E
Rok Produkcji: 2004
Barracudy i 310koni obrobią więc się nie przejmuj nimi. Jest to jeden z najlepszych wtryskiwaczy biorąc pod uwagę cenę do jakości. Zakładaj polska instalacje, będzie założona dużo lepiej i tańsza w eksploatacji od BRC. Nie wiem jak wygląda guzik od brc ale nowe guziki od staga są całkiem ładne. Ja mam stary schowany w poleczce obok zapalniczki - nie razi w oczy, a wystarczy się lekko schylic żeby zobaczyć poziom gazu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: SAAB 9-3 1,8t 210KM
PostLink | Napisane: 2016-06-07, 20:42 

Dołączył(a): 2015-08-05, 07:07
Posty: 860

Pomógł: 69 razy

Auto: Alfa Romeo Giulietta
Pojemność: 1,4
Moc: 120
Rok Produkcji: 2013
Switch to nie wszystko, choć fakt - ten element możesz widzieć codziennie. Wygląda nowocześnie, choć mi się skojarzył z regulacją nawiewu w moim aucie. czy baracudy czy herculesy bf - oba dobre. reduktor gold gt albo twin kolego. to będzie lepszy wybór.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: SAAB 9-3 1,8t 210KM
PostLink | Napisane: 2016-06-08, 16:05 

Dołączył(a): 2016-06-06, 17:05
Posty: 5

Pomógł: 0 razy

Auto: SAAB 9-3
Pojemność: 1998
Moc: 210
Kod Nadwozia: YS3F
Kod Silnika: B207E
Rok Produkcji: 2006
No dobra więc NEVO Z GOLD GT. I chyba w końcu barracuda. Możecie mi sprawdzić cenę GOLDA i GOLDA GT? Dużo trzeba dopłacać?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: SAAB 9-3 1,8t 210KM
PostLink | Napisane: 2016-06-08, 17:25 

Dołączył(a): 2009-07-13, 17:33
Posty: 1405
Lokalizacja: Żyrardów

Pomógł: 147 razy

Auto: Accord VII
Elektronika: Optima Nano
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME Gold GT
Dysze: brak
Pojemność: 2400
Moc: 190
Kod Nadwozia: sedan
Kod Silnika: K24A3
Rok Produkcji: 2003
A sam sobie nie możesz sprawdzić? Google zablokowane?
http://www.phjacus.pl/R62-Reduktor-KME- ... p2401.html
http://www.phjacus.pl/R86-Reduktor-KME- ... p2810.html


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: SAAB 9-3 1,8t 210KM
PostLink | Napisane: 2016-06-08, 18:28 

Dołączył(a): 2016-06-06, 17:05
Posty: 5

Pomógł: 0 razy

Auto: SAAB 9-3
Pojemność: 1998
Moc: 210
Kod Nadwozia: YS3F
Kod Silnika: B207E
Rok Produkcji: 2006
Dzięki, w sumie tak, mogłem to zrobić samemu... Dzięki wszystkim za pomoc.


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
AdWords Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO