Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę  | 1, 2, 3  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Vectra B 1.8 mapki do oceny
PostLink | Napisane: 2010-05-02, 10:08 

Dołączył(a): 2010-03-03, 20:58
Posty: 1132
Lokalizacja: Ostrołęka / Olsztyn

Pomógł: 34 razy

Auto: Opel Vectra B/Audi A6
Elektronika: Stag 300/BRC Fly SF
Wtryskiwacze: Barracuda/BRC Zółte
Reduktor: KME Gold/BRC Genius Max
Pojemność: 3200/2700
Moc: 213/250
Kod Silnika: Y32SE/ARE
Rok Produkcji: 96/01
Dzisiaj ustawiane. Czasy benzyny na benzynie na biegu jałowym i czasy benzyny na gazie praktycznie identyko. W porównaniu do poprzedniego ustawienia samochód wydaje się być nieco żwawszy :) Troche mało zebrane na pograniczu średniego i dużego obciążenia ale nie miałem gdzie zebrać mapy w tym zakresie .. Lambda nie podłączona jak coś:) P.S.Wcześniej jak klikałem na Odczytaj mapę to nic się nie pokazywało, to znaczy ze tylko autokalibracja była robiona..?


Załączniki:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2010-05-02, 10:24 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-10-04, 10:47
Posty: 21438
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 1256 razy

Auto: A6 / A4
Elektronika: Tech/Stag
Wtryskiwacze: ACW03/01
Reduktor: Zavoli S / N
Dysze: 2,0 / 2.0
Pojemność: 2.6 / 1.6
Moc: 150 / 101
Kod Nadwozia: C4 / B5
Kod Silnika: ABC / ADP
Rok Produkcji: 1995
Jakoś dziwnie krótkie masz czasy benzyny - w X20XEV są na jałowym w granicach 3,6-3,8 (a kilka takich silników już widziałem) a u Ciebie 2,9....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2010-05-02, 10:29 

Dołączył(a): 2008-04-02, 15:03
Posty: 6649
Lokalizacja: Kraków

Pomógł: 281 razy

Auto: Saab 9-3
Elektronika: Tech One
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: Magic
Pojemność: 1998
Moc: 200+
Kod Nadwozia: sport sedan
Kod Silnika: B207L
Rok Produkcji: 2004
Marcin L napisał(a):
w X20XEV są na jałowym w granicach 3,6-3,8

Może na zimnym silniku, albo przy właczonych odbiornikach mocy.
U mnie sie wachają w granicach 3.0 - 3.4. Poza tym kolega pudeleQ ma silnik 1.8.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2010-05-02, 10:55 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-10-04, 10:47
Posty: 21438
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 1256 razy

Auto: A6 / A4
Elektronika: Tech/Stag
Wtryskiwacze: ACW03/01
Reduktor: Zavoli S / N
Dysze: 2,0 / 2.0
Pojemność: 2.6 / 1.6
Moc: 150 / 101
Kod Nadwozia: C4 / B5
Kod Silnika: ABC / ADP
Rok Produkcji: 1995
Mcjezioro u mnie czasy są wyższe niż u Ciebie ale może przy 1,8 tak ma być.

Na razie mapa wygląda OK, ale jeszcze zebrałbym punkty przy większych czasach wtrysku i trochę zwiekszył zakres segmentu D masz do 14 ms, a ten silnik potrafi osiągnąć wieksze czasy wtrysków - przynajmniej u mnie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2010-05-02, 11:17 

Dołączył(a): 2010-03-03, 20:58
Posty: 1132
Lokalizacja: Ostrołęka / Olsztyn

Pomógł: 34 razy

Auto: Opel Vectra B/Audi A6
Elektronika: Stag 300/BRC Fly SF
Wtryskiwacze: Barracuda/BRC Zółte
Reduktor: KME Gold/BRC Genius Max
Pojemność: 3200/2700
Moc: 213/250
Kod Silnika: Y32SE/ARE
Rok Produkcji: 96/01
Jutro trasa 140 km to na pewno się zbierze troche punkcików :)

[ Dodano: 2010-05-03, 20:36 ]
Uzupełnione mapki i skorygowane nastawy:


Załączniki:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2010-05-04, 11:53 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-10-04, 10:47
Posty: 21438
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 1256 razy

Auto: A6 / A4
Elektronika: Tech/Stag
Wtryskiwacze: ACW03/01
Reduktor: Zavoli S / N
Dysze: 2,0 / 2.0
Pojemność: 2.6 / 1.6
Moc: 150 / 101
Kod Nadwozia: C4 / B5
Kod Silnika: ABC / ADP
Rok Produkcji: 1995
Jak nie miałeś zebranych map wtrysku powyżej 8 ms, tak wciąż nie masz. Przeciagnij go parę raz z niskich obrotów z pedałem podłodze i najlepiej pod górkę to zobaczysz jak ładnie się zbiera w dużych obciażeniach.

Poza tym, pokrycie mapy jeszcze nie o wszystkim świadczy. U mnie na rozkalibrowanych Valtekach też była pięknie pokryta.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2010-05-06, 09:04 

Dołączył(a): 2010-03-03, 20:58
Posty: 1132
Lokalizacja: Ostrołęka / Olsztyn

Pomógł: 34 razy

Auto: Opel Vectra B/Audi A6
Elektronika: Stag 300/BRC Fly SF
Wtryskiwacze: Barracuda/BRC Zółte
Reduktor: KME Gold/BRC Genius Max
Pojemność: 3200/2700
Moc: 213/250
Kod Silnika: Y32SE/ARE
Rok Produkcji: 96/01
Dzisiaj znowu trasa 130 km to coś się zbierze. Mam pytanie, czy rozwiercać dysze? Bo w sumie nachylenie mogłoby być mniejsze. Ogólnie autko wydaje się być żwawsze, więc sadzę, że zmiany były na dobre :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2010-05-06, 09:34 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-10-04, 10:47
Posty: 21438
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 1256 razy

Auto: A6 / A4
Elektronika: Tech/Stag
Wtryskiwacze: ACW03/01
Reduktor: Zavoli S / N
Dysze: 2,0 / 2.0
Pojemność: 2.6 / 1.6
Moc: 150 / 101
Kod Nadwozia: C4 / B5
Kod Silnika: ABC / ADP
Rok Produkcji: 1995
Ja bym zostawił te dysze.. Valtek ma duży minimalny czas otwarcia więc po rozwierceniu jest niebezpieczeństwo zalewania...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2010-05-07, 13:01 
#Moderator

Dołączył(a): 2009-08-05, 11:54
Posty: 12121
Lokalizacja: opolskie

Pomógł: 35 razy

Auto: Mustang GT
Elektronika: Tech 518
Wtryskiwacze: Hana
Reduktor: 1x Prins, był 1 x IG1
Dysze: Niebieskie
Pojemność: 4600
Moc: 352
zdecydowanie rozwiercac na 2,5, jak bedzie troche za mało, dołóż cisnienia na1,1, jak to za mało, na 1,2,
jak nie beda wyrabialy niskich czasow, to do wymiany niestety. choc jak widze czasy u ciebie po 8ms... moze zostac.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2010-05-08, 07:40 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-04-24, 21:05
Posty: 126
Lokalizacja: Będzin

Pomógł: 0 razy

Auto: Opel Omega B
Elektronika: KME NEVO PLUS
Wtryskiwacze: Barrcuda
Reduktor: KME GOLD
Dysze: 2,3.
Pojemność: 2500
Moc: Było 170KM jest 202KM
Kod Silnika: x25xe
Rok Produkcji: 1995
mam może trochę głupie pytanie co to jest przesunięcie w ustawieniach co się przesuwa od 0 na 4ms wiem że do danych wtryskiwaczy z tabeli się ustawia ale u mnie nie działa prawidłowo na 0.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2010-05-08, 16:19 

Dołączył(a): 2010-03-03, 20:58
Posty: 1132
Lokalizacja: Ostrołęka / Olsztyn

Pomógł: 34 razy

Auto: Opel Vectra B/Audi A6
Elektronika: Stag 300/BRC Fly SF
Wtryskiwacze: Barracuda/BRC Zółte
Reduktor: KME Gold/BRC Genius Max
Pojemność: 3200/2700
Moc: 213/250
Kod Silnika: Y32SE/ARE
Rok Produkcji: 96/01
Przesunięcie ustawiasz tak, żeby czas benzyny na gazie był mniejwiecej taki sam jak czas benzyny na benzynie. Chyba :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2010-05-09, 20:54 
#Moderator

Dołączył(a): 2009-08-05, 11:54
Posty: 12121
Lokalizacja: opolskie

Pomógł: 35 razy

Auto: Mustang GT
Elektronika: Tech 518
Wtryskiwacze: Hana
Reduktor: 1x Prins, był 1 x IG1
Dysze: Niebieskie
Pojemność: 4600
Moc: 352
przesuniecie nic nie znaczy... poprostu modelowanie krzywej


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2010-05-09, 20:59 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-10-04, 10:47
Posty: 21438
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 1256 razy

Auto: A6 / A4
Elektronika: Tech/Stag
Wtryskiwacze: ACW03/01
Reduktor: Zavoli S / N
Dysze: 2,0 / 2.0
Pojemność: 2.6 / 1.6
Moc: 150 / 101
Kod Nadwozia: C4 / B5
Kod Silnika: ABC / ADP
Rok Produkcji: 1995
ja przesunięcie zostawiam takie jak wychodzi z autokalibracji, reguluję tylko nachylenie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2010-05-09, 21:12 
#Moderator

Dołączył(a): 2009-08-05, 11:54
Posty: 12121
Lokalizacja: opolskie

Pomógł: 35 razy

Auto: Mustang GT
Elektronika: Tech 518
Wtryskiwacze: Hana
Reduktor: 1x Prins, był 1 x IG1
Dysze: Niebieskie
Pojemność: 4600
Moc: 352
a ja ani przesuniecia, ani nachylenia, nakładam całe 20 punktów i ręcznie modeluję krzywą.
zresztą w nowej wersji system i tak nawet jak ręcznie sie zmienia, to on koryguje automatycznie nachylenie i przesuniecie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2010-05-10, 15:19 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-04-24, 21:05
Posty: 126
Lokalizacja: Będzin

Pomógł: 0 razy

Auto: Opel Omega B
Elektronika: KME NEVO PLUS
Wtryskiwacze: Barrcuda
Reduktor: KME GOLD
Dysze: 2,3.
Pojemność: 2500
Moc: Było 170KM jest 202KM
Kod Silnika: x25xe
Rok Produkcji: 1995
ja mam przesunięcie na 0,40 ms bo jak mam na 0,0 to mi gaśnie przy dojeździe do skrzyżowań


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę  | 1, 2, 3  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO