Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: VW golf 1.4 + STAG 300
PostLink | Napisane: 2017-01-20, 07:34 

Dołączył(a): 2013-01-20, 13:30
Posty: 3720
Lokalizacja: Trojmiasto

Pomógł: 304 razy

Auto: IbizaKJ/AstraJ
Elektronika: -/-
Wtryskiwacze: -/-
Reduktor: -/-
Dysze: -/-
Pojemność: 99/1700
Moc: 95/130
Kod Nadwozia: KJ/J ST
Kod Silnika: CHBL/A17DTS
Rok Produkcji: 2018/2012
Witam,
Pojazd vw golf 1.4 z LPG. Samochod zachowuje sie dosc dziwnie. Ma problem z odpaleniem, sporadycznie trzeba dlugo krecic. Po drugie potrafi zgasnac zaraz pod odpaleniu. Jak juz sie zagrzeje jezdzi super. Podejrzenie jest ze to elektryka.

Pytanie mam takie:
1) Czy slabe wpiecie plusa po stacyjce do sterownika LPG moze powodowac chwilowe braki wysterowania wtryskow benzynowych ?
2) Czy slabe wpiecie zasilania sterownika LPG moze powodowac takie objawy ?

Z gory dzieki.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: VW golf 1.4 + STAG 300
PostLink | Napisane: 2017-01-20, 08:06 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-04-18, 07:17
Posty: 5056
Lokalizacja: Świdnik

Pomógł: 626 razy

Auto: Laguna III, Clio II
Elektronika: Tech One, Duo
Wtryskiwacze: Barracuda 130, ACW03
Reduktor: Magic 3, ACR02
Dysze: brak, fabryka
Pojemność: 2.0T, 1,2 16V
Moc: 170KM, 75KM
Ani jedno ani drugie nie powinno mieć takiego wpływu, jeśli dzieje się to tylko i przy pierwszym odpalaniu zimnego silnika to najprawdopodobniej albo wtryski albo reduktor przepuszczają gaz do kolektora i silnik startuje na dwóch paliwach co go zalewa. Może to być dość mały przeciek który będzie odczuwalny dopiero po dłuższym postoju.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: VW golf 1.4 + STAG 300
PostLink | Napisane: 2017-01-20, 08:17 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-21, 16:06
Posty: 21728
Lokalizacja: Wyszków

Pomógł: 1360 razy

Auto: Audi 100 avant quattro
Elektronika: Tech 328
Wtryskiwacze: barakuda
Reduktor: KME gold c1.2
Dysze: 2.4
Pojemność: 2771
Moc: 174km
Kod Nadwozia: 4a5
Kod Silnika: AAH
Rok Produkcji: 1993
reduktor lub/i wtryskiwacze mogą popuszczać gaz do kolektora ssącego lub słaba pompa paliwa i nie podaje właściwego cisnienia PB.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: VW golf 1.4 + STAG 300
PostLink | Napisane: 2017-01-20, 08:19 

Dołączył(a): 2013-01-20, 13:30
Posty: 3720
Lokalizacja: Trojmiasto

Pomógł: 304 razy

Auto: IbizaKJ/AstraJ
Elektronika: -/-
Wtryskiwacze: -/-
Reduktor: -/-
Dysze: -/-
Pojemność: 99/1700
Moc: 95/130
Kod Nadwozia: KJ/J ST
Kod Silnika: CHBL/A17DTS
Rok Produkcji: 2018/2012
Z zakrecona butla jest to samo. Pompa paliwa - dobry trop.

Czy zanik napiecia (chwilowy) po stacyjce w sterowniku LPG moze mieszac ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: VW golf 1.4 + STAG 300
PostLink | Napisane: 2017-01-20, 08:33 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-04-18, 07:17
Posty: 5056
Lokalizacja: Świdnik

Pomógł: 626 razy

Auto: Laguna III, Clio II
Elektronika: Tech One, Duo
Wtryskiwacze: Barracuda 130, ACW03
Reduktor: Magic 3, ACR02
Dysze: brak, fabryka
Pojemność: 2.0T, 1,2 16V
Moc: 170KM, 75KM
LPG może mieszać w przypadkach jak wyżej lub jak ktoś by zrobił odcięcie pompy paliwa podczas pracy na LPG to wtedy mogło by coś nie łączyć i mogła by się wyłączać pompa paliwa.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: VW golf 1.4 + STAG 300
PostLink | Napisane: 2017-01-20, 09:49 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-21, 16:06
Posty: 21728
Lokalizacja: Wyszków

Pomógł: 1360 razy

Auto: Audi 100 avant quattro
Elektronika: Tech 328
Wtryskiwacze: barakuda
Reduktor: KME gold c1.2
Dysze: 2.4
Pojemność: 2771
Moc: 174km
Kod Nadwozia: 4a5
Kod Silnika: AAH
Rok Produkcji: 1993
czarny_piotrek napisał(a):
Czy zanik napiecia (chwilowy) po stacyjce w sterowniku LPG moze mieszac ?



Nie ,jest przecież uruchomiany na PB i nawet jak odłączysz plusy i minusy od sterownika lpg to sygnały na wtryskiwacze PB są połączone i auto powinno zapalać na pb normalnie.
Przed uruchomieniem rozrusznika włącz kilka razy zapłon na ok 3s to wtedy pompa powinna podnieść ciśnienie na listwie wtryskiwaczy i jeżeli wtedy auto zapali bez zwłoki to masz przyczynę.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: VW golf 1.4 + STAG 300
PostLink | Napisane: 2017-01-20, 10:10 

Dołączył(a): 2013-01-20, 13:30
Posty: 3720
Lokalizacja: Trojmiasto

Pomógł: 304 razy

Auto: IbizaKJ/AstraJ
Elektronika: -/-
Wtryskiwacze: -/-
Reduktor: -/-
Dysze: -/-
Pojemność: 99/1700
Moc: 95/130
Kod Nadwozia: KJ/J ST
Kod Silnika: CHBL/A17DTS
Rok Produkcji: 2018/2012
Ok. Dzieki.
Skupie sie na pompie paliwa. Elektryka, przekazniki, cisnienie w listwie, filtr paliwa itd.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: VW golf 1.4 + STAG 300
PostLink | Napisane: 2017-01-22, 10:56 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2013-12-07, 01:04
Posty: 1738
Lokalizacja: Mrągowo ,Montaż/Regulacje tel 514 314 868

Pomógł: 85 razy

Auto: Seat Ibiza 1.4 MPI '01
Elektronika: Stag 200-4
Wtryskiwacze: AC W03
Reduktor: Alaska@ 0.9 bar
Dysze: 2,0
Pojemność: 1390
Moc: 60
Kod Nadwozia: 6k2 Yellow Tweety
Kod Silnika: AKK
Rok Produkcji: 2001
Który rok golfa i jakie sterowanie przepustnicą ? Moja ibiza z elektroniczną przepustnicą też miewa humory na zimnym, nie odpala super od strzała. W zimę przy -20 kręcić trzeba 2s albo czasem do 3 (na oko :) )
Pierwsze 15s silnik nie ma siły na wolnych obrotach, ale trzyma maksymalnie 1000-1100 obrotów i zaraz one spadają, podczas gdy, z tego co pamiętam starsze włoskie i japońskie wynalazki mają wyższe obroty.
Z gazu na ciepłym starcie od strzału moja pali.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: VW golf 1.4 + STAG 300
PostLink | Napisane: 2017-01-22, 12:00 

Dołączył(a): 2013-01-20, 13:30
Posty: 3720
Lokalizacja: Trojmiasto

Pomógł: 304 razy

Auto: IbizaKJ/AstraJ
Elektronika: -/-
Wtryskiwacze: -/-
Reduktor: -/-
Dysze: -/-
Pojemność: 99/1700
Moc: 95/130
Kod Nadwozia: KJ/J ST
Kod Silnika: CHBL/A17DTS
Rok Produkcji: 2018/2012
Przepustnica elektroniczna, rocznik chyba 2004


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: VW golf 1.4 + STAG 300
PostLink | Napisane: 2017-01-22, 23:44 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2013-12-07, 01:04
Posty: 1738
Lokalizacja: Mrągowo ,Montaż/Regulacje tel 514 314 868

Pomógł: 85 razy

Auto: Seat Ibiza 1.4 MPI '01
Elektronika: Stag 200-4
Wtryskiwacze: AC W03
Reduktor: Alaska@ 0.9 bar
Dysze: 2,0
Pojemność: 1390
Moc: 60
Kod Nadwozia: 6k2 Yellow Tweety
Kod Silnika: AKK
Rok Produkcji: 2001
Daj znać jak znajdziesz przyczynę.


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO