Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Reduktor ze zintegrowanym filtrem i elektrozaworem
PostLink | Napisane: 2011-12-12, 11:37 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-11-15, 10:01
Posty: 5404
Lokalizacja: Piątek

Pomógł: 85 razy

Auto: Espace V
Elektronika: Tylko LPG TECH
Wtryskiwacze: tylko Barracuda/Yeyi
Reduktor: KME TUR/AC R02
Dysze: brak
Pojemność: 2.0 DCI
Moc: 200
Rok Produkcji: 19
witajcie
na co się zdecydować? Chodzi mi o trwałość i obsługę silnika 122KM bez turbo i przystępną cenę.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktor ze zintegrowanym filtrem i elektrozaworem
PostLink | Napisane: 2011-12-17, 16:36 

Dołączył(a): 2010-06-05, 18:28
Posty: 1760
Lokalizacja: Suwałki

Pomógł: 41 razy

Auto: Suzuki SX4
Elektronika: DiegoG3
Wtryskiwacze: BARRACUDA
Reduktor: KME SILVER FZ 1.10
Dysze: BRAK(4,1)
Pojemność: 1998
Moc: 140
Kod Silnika: J20A
Rok Produkcji: 2007
zavoli zeta - prosty jak konstrukcja cepa.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktor ze zintegrowanym filtrem i elektrozaworem
PostLink | Napisane: 2011-12-17, 17:29 
#Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-11-20, 20:10
Posty: 1474
Lokalizacja: wawa

Pomógł: 3 razy

Auto: opel corsa/fiat panda
Elektronika: stag,premium/stag,plus
Wtryskiwacze: Hana C /Matrix344
Reduktor: Alaska :)/Alaska :)
Dysze: 2.0/2.2
Pojemność: 1200/1224
Moc: 75/60
Kod Nadwozia: F08/ZFA169000
Kod Silnika: Z12XE/188A4000
Rok Produkcji: 2003/2003
karwoś napisał(a):
zavoli zeta - prosty jak konstrukcja cepa.


tylko że niezgodny z zamówieniem


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktor ze zintegrowanym filtrem i elektrozaworem
PostLink | Napisane: 2011-12-17, 17:48 
#Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-12-29, 17:01
Posty: 2024
Lokalizacja: Augustów

Pomógł: 19 razy

Auto: Honda Civic VIII, VII
Elektronika: Optima Nano, Tech Duo
Wtryskiwacze: Barracuda, Yeti
Reduktor: KME Tur, Zeta N
Dysze: brak
Pojemność: 1799cm, 1600cm
Moc: 140KM, 110KM
Kod Nadwozia: FD7, EU8
Kod Silnika: R18A2, D16V1
Rok Produkcji: 2011, 2004
Wymieniałem dziś filtr w IG1. PORAŻKA!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktor ze zintegrowanym filtrem i elektrozaworem
PostLink | Napisane: 2011-12-18, 12:04 

Dołączył(a): 2011-03-29, 14:24
Posty: 3631
Lokalizacja: LEGIONOWO

Pomógł: 157 razy

Auto: MERCEDES B-KLASE
Elektronika: ZENIT
Reduktor: TOMASETTO
Pojemność: 2,0
Moc: 136
Kod Nadwozia: W245
Rok Produkcji: 2008
mozna scorpiona tylko po co się później męczyć.
zavolak i podgiąć miedź to chyba najlepsze rozwiązanei.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktor ze zintegrowanym filtrem i elektrozaworem
PostLink | Napisane: 2011-12-21, 20:01 

Dołączył(a): 2010-06-05, 18:28
Posty: 1760
Lokalizacja: Suwałki

Pomógł: 41 razy

Auto: Suzuki SX4
Elektronika: DiegoG3
Wtryskiwacze: BARRACUDA
Reduktor: KME SILVER FZ 1.10
Dysze: BRAK(4,1)
Pojemność: 1998
Moc: 140
Kod Silnika: J20A
Rok Produkcji: 2007
Ja mam zavoli n i do niego wkrecony elektrozawór - prosto i bez klopotów - wymiana filtra tez prosta.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktor ze zintegrowanym filtrem i elektrozaworem
PostLink | Napisane: 2011-12-21, 21:58 

Dołączył(a): 2011-09-24, 14:17
Posty: 268
Lokalizacja: podlaskie

Pomógł: 5 razy

Auto: Citroen Berlingo
Elektronika: Optima
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: Shark 1200mbar
Dysze: 2,2
Pojemność: 1,6
Moc: 90
Rok Produkcji: 2011
Shark 1200


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktor ze zintegrowanym filtrem i elektrozaworem
PostLink | Napisane: 2011-12-22, 08:35 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-07-04, 20:27
Posty: 3190
Lokalizacja: Rzeszów

Pomógł: 49 razy

Auto: Saab 9-5 AERO/Subaru OBK
Elektronika: Tech 516/Stag Q-box
Wtryskiwacze: HANA niebieska/AC W03
Reduktor: 2xACR01/ACR01
Dysze: brak/?
Pojemność: 2300/3630
Moc: ok. 235KM, 360Nm/260KM
Kod Nadwozia: YS3E/BS
Kod Silnika: B235E po modach/EZ36D
Rok Produkcji: 2002/2015
AC R01, będzie spory zapas i cena 230 zł w Megapolu jest jak dla mnie całkiem ok. Zavoli kosztuje 170 zł za N-kę i 190 zł za S-kę, różnica niewielka moim zdaniem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktor ze zintegrowanym filtrem i elektrozaworem
PostLink | Napisane: 2011-12-22, 09:13 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-03-16, 22:10
Posty: 2728
Lokalizacja: Gdańsk

Pomógł: 330 razy

Auto: A4 / Bravo II / Passat B8
Elektronika: SkyMax2/Qbox+
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: M3 / M3
Dysze: bez
Pojemność: 1800 / 1400 / 2000
Moc: 235 / 150 / 190
Kod Nadwozia: B7 Avant Q/ 198 / CB
Kod Silnika: BFB / A1.000 / DFHA
Rok Produkcji: 2005 / 2008 / 2019
jareki007 napisał(a):
AC R01, będzie spory zapas i cena 230 zł w Megapolu jest jak dla mnie całkiem ok. Zavoli kosztuje 170 zł za N-kę i 190 zł za S-kę, różnica niewielka moim zdaniem.

W nagazie AC R01 jest za niecałe 200zł.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktor ze zintegrowanym filtrem i elektrozaworem
PostLink | Napisane: 2011-12-22, 09:47 

Dołączył(a): 2011-09-24, 14:17
Posty: 268
Lokalizacja: podlaskie

Pomógł: 5 razy

Auto: Citroen Berlingo
Elektronika: Optima
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: Shark 1200mbar
Dysze: 2,2
Pojemność: 1,6
Moc: 90
Rok Produkcji: 2011
W temacie jest mowa o reduktorze ze zintegrowanym filtrem i elektrozaworem.
Gdzie w ACR1 i Zavoli jest filtr i elektrozawór??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktor ze zintegrowanym filtrem i elektrozaworem
PostLink | Napisane: 2011-12-22, 09:57 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-07-04, 20:27
Posty: 3190
Lokalizacja: Rzeszów

Pomógł: 49 razy

Auto: Saab 9-5 AERO/Subaru OBK
Elektronika: Tech 516/Stag Q-box
Wtryskiwacze: HANA niebieska/AC W03
Reduktor: 2xACR01/ACR01
Dysze: brak/?
Pojemność: 2300/3630
Moc: ok. 235KM, 360Nm/260KM
Kod Nadwozia: YS3E/BS
Kod Silnika: B235E po modach/EZ36D
Rok Produkcji: 2002/2015
Nie ma ale moim zdaniem lepszym rozwiązaniem jest zewnętrzny EZ. Z moich obserwacji wynika, że w takim układzie EZ jest mniej narażony na zacinanie. Zapewne ma to związek z dużym gradientem temperatur w obrębie reduktora i wytrącającym się z gazu syfem z tego powodu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktor ze zintegrowanym filtrem i elektrozaworem
PostLink | Napisane: 2012-01-04, 23:31 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-11-14, 20:05
Posty: 793
Lokalizacja: Radom

Pomógł: 16 razy

Auto: MB CLK200/MB CL500/CorsaC
Elektronika: Tech 214/ Tech 318/T 304
Wtryskiwacze: Hd544/Barracudy/Reg
Reduktor: Zavoli S/2xSilver/Alaska
Dysze: 2,0/brak/1,8
Pojemność: 1998/4996/998
Moc: 136/306/60
Kod Nadwozia: W208/W215/
Kod Silnika: M111/M113/Z10XE
Rok Produkcji: 2000/2002/2002
PFil napisał(a):
zavolak i podgiąć miedź to chyba najlepsze rozwiązanei.

Możesz jaśniej, co chcesz w nim podginać??


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
AdWords Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO