Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę  | 1, 2  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Regeneracja Prins VSI
PostLink | Napisane: 2013-12-16, 17:52 

Dołączył(a): 2013-12-16, 17:30
Posty: 21
Lokalizacja: Łódź

Pomógł: 0 razy

Auto: BMW E39 540iA
Elektronika: Prins
Wtryskiwacze: Keihin
Reduktor: Prins
Dysze: ??
Pojemność: 4400
Moc: 286KM
Kod Nadwozia: ??
Kod Silnika: M62B44
Rok Produkcji: 1996
Witam,
chcę, a raczej muszę kupić zestaw regeneracyjny mojego reduktora, bo membrana jest już sparciała i lekko spękana (zobaczyłem przy czyszczeniu iglicy).
Ale nie mogę ogarnąć na allegro jaki zestaw jest odpowiedni do mojego reduktora,
numery mojego reduktora to: 180/10003, D/36/C5/29
Jak wpisywałem w googla to wychodziło mi, że to reduktor typu H, ale na allegro zestawy naprawcze dla reduktorów typu H mają jedną membranę i taki zestaw ma numer 180/10025.
Ale ja rozbierałem mój reduktor i są tam 2 membrany, jedna taka jak w zestawie 180/10025, i druga uszczelniająca część przez którą przepływa płyn chłodzący z silnika.

Moglibyście mi pomóc, bo nie ogarniam już jaki mam w końcu typ reduktora i jaką membranę mam zakupić.

Ewentualnie może na jakiejś stronie są podane typy reduktorów i ich specyfikacje bo na stronie prinsa nic nie mogę znaleźć.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Regeneracja Prins VSI
PostLink | Napisane: 2013-12-16, 18:35 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-12-27, 17:19
Posty: 659
Lokalizacja: łódzkie

Pomógł: 69 razy

Auto: VW
Elektronika: STAG 300
Wtryskiwacze: Keihin
Reduktor: AC
zadzwoń do sprzedawcy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Regeneracja Prins VSI
PostLink | Napisane: 2013-12-16, 18:56 

Dołączył(a): 2009-06-17, 20:53
Posty: 4411
Lokalizacja: Nowy Sącz

Pomógł: 440 razy

Auto: Toyota Corolla 1.4 VVTI
Elektronika: PRINS (VSI-1)
Wtryskiwacze: KEIHIN-pomarańczowe
Reduktor: PRINS (2 membrany)
Pojemność: 1398
Moc: 96.5
Kod Nadwozia: E12
Kod Silnika: 4 ZZ
Rok Produkcji: 2004
KamillO540 napisał(a):
Ale ja rozbierałem mój reduktor i są tam 2 membrany,

Więc kupuj zestaw z 2 membranami.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Regeneracja Prins VSI
PostLink | Napisane: 2013-12-16, 21:55 

Dołączył(a): 2013-12-16, 17:30
Posty: 21
Lokalizacja: Łódź

Pomógł: 0 razy

Auto: BMW E39 540iA
Elektronika: Prins
Wtryskiwacze: Keihin
Reduktor: Prins
Dysze: ??
Pojemność: 4400
Moc: 286KM
Kod Nadwozia: ??
Kod Silnika: M62B44
Rok Produkcji: 1996
No niby proste, ale jedyna aukcja z membranami wyglądającymi tak jak w moim reduktorze jest.....bez numeru telefonu:/ A na pozostałych aukcjach, niby są 2 membrany ale jest napisane, że to membrany do parownika typu C,D,E i membrana jest płaska, a u mnie ma takie uwypuklenie na środku.

Mam dokładnie taki parownik http://www.motonews.pl/forum/?op=fvt&t=176108

A powiedzcie jeszcze, jaki interfejs zakupić?
1, http://allegro.pl/interfejs-do-instalac ... 41225.html
2,http://allegro.pl/interfejs-lpg-rs232-com-do-wszystkich-prins-vsi-i3804517667.html

Czy może na USB?
http://allegro.pl/interfejs-lpg-usb-do- ... 17691.html

Wolałbym na USB bo w moim lapku nie ma RS232 ale jak te z USB są do niczego to pożyczę od kogoś laptopa z wejściem RS232.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Regeneracja Prins VSI
PostLink | Napisane: 2013-12-16, 23:10 

Dołączył(a): 2009-06-17, 20:53
Posty: 4411
Lokalizacja: Nowy Sącz

Pomógł: 440 razy

Auto: Toyota Corolla 1.4 VVTI
Elektronika: PRINS (VSI-1)
Wtryskiwacze: KEIHIN-pomarańczowe
Reduktor: PRINS (2 membrany)
Pojemność: 1398
Moc: 96.5
Kod Nadwozia: E12
Kod Silnika: 4 ZZ
Rok Produkcji: 2004
U mnie jest dokładnie taki sam jak w tym linku. Rozbierałem go raz do czyszczenia, ale to było parę lat temu i nie kojarzę już, czy tam było uwypuklenie czy nie, ale w linku na jednym zdjęciu są dwie płaskie membrany.
Co interfejsu, to mam z RS232, ale mam też przejściówkę RS232<>USB i też działa. Jak nie masz RS, to bierz z USB, na pewno do niego będzie dołączona płyta ze sterownikami, ale można też je ściągnąć z internetu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Regeneracja Prins VSI
PostLink | Napisane: 2013-12-16, 23:23 

Dołączył(a): 2013-12-16, 17:30
Posty: 21
Lokalizacja: Łódź

Pomógł: 0 razy

Auto: BMW E39 540iA
Elektronika: Prins
Wtryskiwacze: Keihin
Reduktor: Prins
Dysze: ??
Pojemność: 4400
Moc: 286KM
Kod Nadwozia: ??
Kod Silnika: M62B44
Rok Produkcji: 1996
Dzięki, podczas przeglądania zdjęć tych zestawów naprawczych zauważyłem, że te zestawy różnią się zaworkiem regulującym ciśnienie.
Wrzucam fotki dla potomnych.
W parowniku dwu-membranowym jest taki
Obrazek
A w parownikach jedno-membranowych jest taki
Obrazek


Interfejs kupię na USB skoro piszesz, że działa.

A napisz mi jeszcze, czy warto kupić zestaw naprawczy 2membrany + oringi na "kolanka" w parowniku, czy lepiej kupić pełen zestaw razem z zaworkiem, iglicą i nowymi kolankami?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Regeneracja Prins VSI
PostLink | Napisane: 2013-12-16, 23:29 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-03-29, 18:32
Posty: 3288
Lokalizacja: Będzin / Czeladź 889-992-019

Pomógł: 206 razy

Auto: Seat Arosa/Volvo V40
Elektronika: Tech 224/Tech 324 OBD
Wtryskiwacze: Barracuda/Barracuda 130
Reduktor: Alaska/PRINS
Dysze: 1.8/bez
Pojemność: 1400/1.9 T4
Moc: 60/200+
Kod Nadwozia: 6HZ/
Kod Silnika: AUD/B4194T
Rok Produkcji: 2001/2000
Kup pełen zestaw , zaworek , iglica też się zużywają .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Regeneracja Prins VSI
PostLink | Napisane: 2013-12-16, 23:39 

Dołączył(a): 2013-12-16, 17:30
Posty: 21
Lokalizacja: Łódź

Pomógł: 0 razy

Auto: BMW E39 540iA
Elektronika: Prins
Wtryskiwacze: Keihin
Reduktor: Prins
Dysze: ??
Pojemność: 4400
Moc: 286KM
Kod Nadwozia: ??
Kod Silnika: M62B44
Rok Produkcji: 1996
Ok, dzięki za porady, zaraz pozamawiam co potrzeba.

A jakie oprogramowanie najlepsze do Prinsa dla Win7?
Ściągnąłem jakiś "Prins 2.5.1" ale nie chce się zainstalować na Win7 64bit.

A jeszcze jedno, pełne zestawy mają płaską membranę, a nie z wypukłością na środku. Czy to może jakoś wpłynąć na pracę parownika?
U mnie teraz jest taka jak na zdjęciu niżej, czy to ma duże znaczenie?
Obrazek

http://allegro.pl/prins-vsi-komplet-nap ... 78631.html
Na aukcji jest napisane, że to oryginalny zestaw VSI.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Regeneracja Prins VSI
PostLink | Napisane: 2013-12-17, 22:16 

Dołączył(a): 2009-04-12, 20:29
Posty: 1473
Lokalizacja: Świbie

Pomógł: 41 razy

Auto: BMW e46
Elektronika: PRINS
Wtryskiwacze: KEIHIN
Reduktor: PRINS
Dysze: niebieski
Pojemność: 1,9l
Moc: 118
Kod Nadwozia: ..
Kod Silnika: ..
Rok Produkcji: 2000
możesz montować z wypukłością lub bez
na oryginałach będzie wytłoczone logo prins-a


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Regeneracja Prins VSI
PostLink | Napisane: 2013-12-21, 16:14 

Dołączył(a): 2013-12-16, 17:30
Posty: 21
Lokalizacja: Łódź

Pomógł: 0 razy

Auto: BMW E39 540iA
Elektronika: Prins
Wtryskiwacze: Keihin
Reduktor: Prins
Dysze: ??
Pojemność: 4400
Moc: 286KM
Kod Nadwozia: ??
Kod Silnika: M62B44
Rok Produkcji: 1996
Panowie, przyszedł mi już komplet naprawczy do reduktora, wymieniłem wszystko i jest ok, kupiłem też interfejs na USB i nie mogę ogarnąć połączenia ze sterownikiem LPG:/

Mam dokładnie ten interfejs http://allegro.pl/interfejs-lpg-usb-do- ... 10522.html

Na początku był problem ze sterownikami, znalazłem jakieś sterowniki FT230X basic UART, ale czy to na 100% dobre sterowniki to nie wiem, w menadżerze urządzeń pokazuje, że sprzęt działa poprawnie.

Zainstalowałem sobie program Prins 2.5.1 + wpisałem nazwę, serial itp znalezione na necie i niestety program nie reaguje tzn normalnie się włącza, ale niezależnie od tego czy kabel podpięty do samochodu czy nie nic nie działa.

Szukałem na necie tego problemu ale nic nie znalazłem, bo żadnego błędu nawet nie wyświetla.

Moglibyście podrzucić jakieś wskazówki jak to zainstalować i odpalić? bo muszę sprawdzić i ustawić ciśnienie gazu na reduktorze.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Regeneracja Prins VSI
PostLink | Napisane: 2013-12-21, 19:22 

Dołączył(a): 2010-01-07, 20:44
Posty: 549
Lokalizacja: Olsztyn

Pomógł: 11 razy

Auto: Renault Vel Satis 3.5
Elektronika: Tech 326 OBD
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: Romano
Pojemność: 3500
Moc: 245
Kod Nadwozia: BJ0V
Kod Silnika: V4Y
Rok Produkcji: 2005
Ustawiles numer portu com w programie, zgodnie z tym na ktorym masz go w windowsie (menedzer urzadzen) ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Regeneracja Prins VSI
PostLink | Napisane: 2013-12-22, 02:03 

Dołączył(a): 2013-12-16, 17:30
Posty: 21
Lokalizacja: Łódź

Pomógł: 0 razy

Auto: BMW E39 540iA
Elektronika: Prins
Wtryskiwacze: Keihin
Reduktor: Prins
Dysze: ??
Pojemność: 4400
Moc: 286KM
Kod Nadwozia: ??
Kod Silnika: M62B44
Rok Produkcji: 1996
Sprawdzałem wszystkie porty COM i niestety nic nie działa. Przy wybraniu numeru portu, do którego podpięty jest interfejs ( w moim przypadku COM3) w Prins 2.5.1 zapala się zielona lampka w zakładce "indicators" obok Port: COM3
Ale mimo to nic nie działa, nie pokazuje ciśnienia ani innych wartości.

Program raczej poprawnie skonfigurowany, bo na górnym pasku okna, obok nazwy programu mam 3 gwiazdki, czyli program odblokowany.

W samochodzie wszystko sprawne bo byłem rok temu u gazowników i normalnie się połączyli.

Więc albo nie działa interfejs, albo coś nie tak ze sterownikami FT230X basic UART.
Próbowałem instalować sterowniki VCP i D2XX dedykowane do FT230X i nic to nie dało, chociaz moim zdaniem oba te sterowniki to to samo (te same oznaczenia, rozmiar plików itp itd).

Moze ktoś mógłby podesłać jakiś 100% działający sterownik portu USB dla interfejsów tego typu?
Bo jak nie sterownik to interfejs jest do kitu, chyba ze ten interfejs nie działa akurat z moim typem softu w sterowniku LPG, więc nasuwa mi się pytanie czy wersja softu w sterowniku LPG ma wpływ na to czy program będzie działał czy nie? Instalacja ma juz z 8lat więc nowa nie jest.


Edit:
Przed chwilą kombinowałem ze sterownikami i wskazówka ciśnienia LPG zaczęła migać mi na czerwono i zółto, a w polach, w których pokazują się wartości czasów wtrysków itp itd zamiast "empty" pojawiły się zera, ale niestety po podłączeniu do auta nic się nie zmieniło, po wyłączeniu i włączeniu programu wskazówka ciśnienia znów jest czarna, a w polach pojawił się napis "empty"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Regeneracja Prins VSI
PostLink | Napisane: 2013-12-22, 10:06 

Dołączył(a): 2010-01-07, 20:44
Posty: 549
Lokalizacja: Olsztyn

Pomógł: 11 razy

Auto: Renault Vel Satis 3.5
Elektronika: Tech 326 OBD
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: Romano
Pojemność: 3500
Moc: 245
Kod Nadwozia: BJ0V
Kod Silnika: V4Y
Rok Produkcji: 2005
Mam ten kabel identycznego producenta do BRC, a same sterowniki sciagnalem ze strony techa - działa i wszystkie diody ladnie pracują.

http://www.lpgtech.pl/wp-content/upload ... r_v130.zip


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Regeneracja Prins VSI
PostLink | Napisane: 2013-12-22, 13:19 

Dołączył(a): 2013-12-16, 17:30
Posty: 21
Lokalizacja: Łódź

Pomógł: 0 razy

Auto: BMW E39 540iA
Elektronika: Prins
Wtryskiwacze: Keihin
Reduktor: Prins
Dysze: ??
Pojemność: 4400
Moc: 286KM
Kod Nadwozia: ??
Kod Silnika: M62B44
Rok Produkcji: 1996
Wiecie co, ten interfejs jest jakiś trefny chyba, wczoraj w nocy jeszcze komp go widział w porcie usb, po odinstalowaniu sterowników pojawiał się wykrzyknik że brak sterowników itp itd, odpiąłem interfejs na noc od komputera teraz podłączam i w ogóle go nie wykrywa, ani na Win7, ani na XP, ani też na laptopie (do którego wcześniej nie podłączałem).
Nie mam pojęcia o co z tym chodzi, ale interfejs od BMW wykrywają wszystkie porty bez problemów, a tego od PRINSa żaden....

Jutro zadzwonię do sprzedawcy z reklamacją, bo nie wiem o co z tym chodzi.

Interfejs chyba nie mógł się spalić przez brak sterownika czy coś w tym stylu?



Czy ktoś z forumowiczów używa interfejsu VIAKENa, do prinsa i mógłby potwierdzić jego poprawne działanie? Ten interfejs który mam prawdopodobnie zwrócę bo teraz zauważyłem, że jak potrząsam tą czarną "kostką" z elektroniką to tak jakby w środku coś maleńkiego latało, może jakiś lut się urwał czy coś, nie mam pojęcia ale tak raczej nie powinno być.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Regeneracja Prins VSI
PostLink | Napisane: 2013-12-31, 12:50 

Dołączył(a): 2009-07-08, 18:06
Posty: 25
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 0 razy

Auto: Honda accord tourer
Pojemność: 2000
Moc: 155
Kod Silnika: K20A6
Rok Produkcji: 2003
Witam

KamillO540

Ja mam identyczny interfejs z linku i zadzialal po zainstalowaniu sterownikow od niech ze strony.

http://ccy.com.pl/infusions/pro_downloa ... php?did=72


a interfejs to

http://allegro.pl/interfejs-lpg-usb-do- ... 10522.html


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę  | 1, 2  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
AdWords Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO