Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Reduktor landi renzo li02. Regeneracja czy nowy?
PostLink | Napisane: 2014-01-06, 17:52 

Dołączył(a): 2014-01-06, 16:54
Posty: 32
Lokalizacja: Puławy

Pomógł: 1 razy

Auto: vw polo 6n2
Elektronika: KME NEVO
Wtryskiwacze: AC W01
Reduktor: landi renzo li02
Pojemność: 1400
Moc: 75
Kod Silnika: aua
Rok Produkcji: 2001
Witam!

Podczas ostatniej wymiany uszczelek kolanek wodnych reduktora (spod jednego ciekł płyn) gazownik powiedział mi że membrany już nie halo i trzeba będzie w niedługim czasie je wymienić ale stwierdził, że samych membran się nie opłaca i że najlepiej cały reduktor na nowy. Pojeździłem trochę po innych serwisach, poczytałem w necie i są rożne opinie. Jedni mówią że można wymienić membrany na nowe, wyregulować i będzie jak nowy a inni że najlepiej kupić nowy reduktor i mieć spokój. Nowy reduktor to koszt około 250 zł + wymiana( ewentualnie wymienię sam więc pozostaje tylko wyregulować) Membrany oryginalne to koszt około 80 zł. Znalazłem serwis, w którym wymienia mi je za 50zł. Sam wolę się tego nie podejmować bo nigdy tego nie robiłem i nie chce czegoś zepsuć, wole zapłacić te 50 zł żeby zrobił mi to ktoś kto się na tym zna. I teraz mam pytanie do was: co wybrać? Regeneracja czy kupno nowego? Czy ktoś z forumowiczów regenerował tego typu reduktor? Jeśli tak to jak się sprawował po regeneracji? Może macie jakieś fotki z prac?

pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktor landi renzo li02. Regeneracja czy nowy?
PostLink | Napisane: 2014-01-06, 18:06 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-12-27, 17:19
Posty: 659
Lokalizacja: łódzkie

Pomógł: 69 razy

Auto: VW
Elektronika: STAG 300
Wtryskiwacze: Keihin
Reduktor: AC
to już zależy od finansów jakie chcesz przeznaczyć.....
regenerowałem kiedyś taki reduktor.. jak narazie klient jeździ więc chyba jest ok.. a było to ponad rok temu....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Reduktor landi renzo li02. Regeneracja czy nowy?
PostLink | Napisane: 2014-01-06, 18:20 

Dołączył(a): 2014-01-06, 16:54
Posty: 32
Lokalizacja: Puławy

Pomógł: 1 razy

Auto: vw polo 6n2
Elektronika: KME NEVO
Wtryskiwacze: AC W01
Reduktor: landi renzo li02
Pojemność: 1400
Moc: 75
Kod Silnika: aua
Rok Produkcji: 2001
Chodzi o to, że nie chce bez potrzeby wydawać pieniędzy. Skoro w reduktorze zużyciu ulegają praktycznie tylko membrany i uszczelki to wystarczy je wymienić i reduktor jak nowy. No chyba, że nie mam racji..
Znalazłem też na allegro taki reduktor po regeneracji :http://allegro.pl/reduktor-parownik-landi-renzo-li02-po-regeneracji-i3835893671.html Gość mówi, że sprawdzał go w swoim samochodzie i wszystko dobrze chodzi.
Jak na razie nikt nie licytuje więc może uda się go kupić po taniości i będzie to lepsza opcja niż kupno i wymiana membran. Co o tym sądzicie? kowal5: skoro mówisz, że jeździ ponad rok to chyba regeneracja się opłaca co nie?


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
AdWords Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO