Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 111 ]  Przejdź na stronę  | 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Ustawienie instalacji po wymianie wtryskiwaczy na HANA
PostLink | Napisane: 2012-01-14, 19:26 

Dołączył(a): 2010-09-05, 17:55
Posty: 176
Lokalizacja: Skarżysko-Kam

Pomógł: 0 razy

Auto: Audi A6 2.8 Quattro
Elektronika: KME DIEGO G3
Wtryskiwacze: HANA H2000 B
Reduktor: KME SILVER
Dysze: brak
Pojemność: 2800
Moc: 193 km
Kod Silnika: ACK
Rok Produkcji: 1997
Witam .
Pozwoliłem sobie złożyć nowy temat dotyczący ustawienia instalacji Diego G3 na wtryskiwaczach HANA zielonych.
A więc parę informacji.
Instalacja LPG i samochód jak w podpisie.
W tym tygodniu zakupiłem HANKI i założyłem do samochodu
A tu wynik z wstępnych ustawień.
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Proszę o informacje co należy poprawić w ustawieniach .
Na razie nie ma aż tak wielkiego szału po wymianie z Magic jet.
Dodatkowo potrafi zgasnąć jak jest zimny podczas przełączania na gaz .
Korekta po temperaturze gazu jest ustawiona MAŁA
Temperatura przełączania ustawiona jest na 30st.
Po tym fakcie wyskakuje błąd E1044
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us


Ustawienia przełączania tak wyglądają
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Dodam jeszcze że czasy na max bucie były TB18ms a TG 20ms
Zastanawia mnie czy TG są nie za długie i czy nie nastąpi zapętlenie wtryskiwaczy.
Mile widziane sugestie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ustawienie instalacji po wymianie wtryskiwaczy na HANA
PostLink | Napisane: 2012-01-14, 20:52 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-07-04, 20:27
Posty: 3190
Lokalizacja: Rzeszów

Pomógł: 49 razy

Auto: Saab 9-5 AERO/Subaru OBK
Elektronika: Tech 516/Stag Q-box
Wtryskiwacze: HANA niebieska/AC W03
Reduktor: 2xACR01/ACR01
Dysze: brak/?
Pojemność: 2300/3630
Moc: ok. 235KM, 360Nm/260KM
Kod Nadwozia: YS3E/BS
Kod Silnika: B235E po modach/EZ36D
Rok Produkcji: 2002/2015
No przecież masz jak byk napisane, ze nastąpiło zapętlenie (właśnie ten błąd). A skoro zapętla to podnieś ciśnienie bo i tak na niskim układ działa.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ustawienie instalacji po wymianie wtryskiwaczy na HANA
PostLink | Napisane: 2012-01-14, 21:09 

Dołączył(a): 2010-09-05, 17:55
Posty: 176
Lokalizacja: Skarżysko-Kam

Pomógł: 0 razy

Auto: Audi A6 2.8 Quattro
Elektronika: KME DIEGO G3
Wtryskiwacze: HANA H2000 B
Reduktor: KME SILVER
Dysze: brak
Pojemność: 2800
Moc: 193 km
Kod Silnika: ACK
Rok Produkcji: 1997
jareki007 napisał(a):
No przecież masz jak byk napisane, ze nastąpiło zapętlenie (właśnie ten błąd). A skoro zapętla to podnieś ciśnienie bo i tak na niskim układ działa.

Ale ten błąd wystąpił w czasie przełączania na gaz widać tam nawet w parametrach zamrożonych- temperatura reduktora 31,6st a nie podczas jazdy z maksymalnym obciążeniem


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ustawienie instalacji po wymianie wtryskiwaczy na HANA
PostLink | Napisane: 2012-01-14, 21:22 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-07-04, 20:27
Posty: 3190
Lokalizacja: Rzeszów

Pomógł: 49 razy

Auto: Saab 9-5 AERO/Subaru OBK
Elektronika: Tech 516/Stag Q-box
Wtryskiwacze: HANA niebieska/AC W03
Reduktor: 2xACR01/ACR01
Dysze: brak/?
Pojemność: 2300/3630
Moc: ok. 235KM, 360Nm/260KM
Kod Nadwozia: YS3E/BS
Kod Silnika: B235E po modach/EZ36D
Rok Produkcji: 2002/2015
Przy jakich obrotach miałeś te czasy co podałeś? Dla 20 ms zapętlenie będziesz miał przy 6000 rpm. Bo może to wcale nie jest zapętlenie.
Jak masz jakiś problem przy przełączaniu to spróbuj ustawić aby wtryski załączały się po kolei co 3 sek. np. To pomaga, szczególnie jak się wtryski kleją. Dodatkowo możesz programowe rozgrzewanie ustawić.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ustawienie instalacji po wymianie wtryskiwaczy na HANA
PostLink | Napisane: 2012-01-15, 10:17 

Dołączył(a): 2010-09-05, 17:55
Posty: 176
Lokalizacja: Skarżysko-Kam

Pomógł: 0 razy

Auto: Audi A6 2.8 Quattro
Elektronika: KME DIEGO G3
Wtryskiwacze: HANA H2000 B
Reduktor: KME SILVER
Dysze: brak
Pojemność: 2800
Moc: 193 km
Kod Silnika: ACK
Rok Produkcji: 1997
Czasy 20ms miałem przy 6000obr.
Co do błędu to może wyskakuje jak samochód zgaśnie a napięcie na sterownik jest cały czas podawane.
Zastanawiam się czy lepiej nie było wziąć hanek czerwonych.
Nie ma nikogo kto by mi pomógł dobrze ustawić instalacje na Hanach.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ustawienie instalacji po wymianie wtryskiwaczy na HANA
PostLink | Napisane: 2012-01-15, 10:38 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-02-17, 15:21
Posty: 4950
Lokalizacja: Z Miasta

Pomógł: 7 razy
ZBANOWANY

Co to znaczy KME SILVER po uszczelnieniumasz to w opisie, bo jeśli reduktor seria to możesz stroić i tak nic z tego nie będzie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ustawienie instalacji po wymianie wtryskiwaczy na HANA
PostLink | Napisane: 2012-01-15, 10:50 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-07-04, 20:27
Posty: 3190
Lokalizacja: Rzeszów

Pomógł: 49 razy

Auto: Saab 9-5 AERO/Subaru OBK
Elektronika: Tech 516/Stag Q-box
Wtryskiwacze: HANA niebieska/AC W03
Reduktor: 2xACR01/ACR01
Dysze: brak/?
Pojemność: 2300/3630
Moc: ok. 235KM, 360Nm/260KM
Kod Nadwozia: YS3E/BS
Kod Silnika: B235E po modach/EZ36D
Rok Produkcji: 2002/2015
Zapytaj Adama Rogowskiego, ma taki sam silnik w swoim aucie. Bo faktycznie jak masz za wydajne wtryski to podniesienie ciśnienia zrobi dobrze na górze ale zepsuje dół i odwrotnie. Jeżeli się okaże, że jednak powinny być czerwone to może uda Ci się z kimś zamienić. Dasz ogłoszenie i zobaczysz co będzie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ustawienie instalacji po wymianie wtryskiwaczy na HANA
PostLink | Napisane: 2012-01-15, 11:13 

Dołączył(a): 2010-09-05, 17:55
Posty: 176
Lokalizacja: Skarżysko-Kam

Pomógł: 0 razy

Auto: Audi A6 2.8 Quattro
Elektronika: KME DIEGO G3
Wtryskiwacze: HANA H2000 B
Reduktor: KME SILVER
Dysze: brak
Pojemność: 2800
Moc: 193 km
Kod Silnika: ACK
Rok Produkcji: 1997
chemik211 napisał(a):
Co to znaczy KME SILVER po uszczelnieniumasz to w opisie, bo jeśli reduktor seria to możesz stroić i tak nic z tego nie będzie

Zostały wymienione szpilki na oddzielne śruby po obu stronach ,był na forum opis.
Ponieważ zdarzało się czuć gaz z reduktora.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ustawienie instalacji po wymianie wtryskiwaczy na HANA
PostLink | Napisane: 2012-01-15, 11:29 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2010-01-04, 18:22
Posty: 7360
Lokalizacja: okol. Czestochowy

Pomógł: 450 razy

Auto: Golf3
Elektronika: Stag4+
Wtryskiwacze: Dragon
Reduktor: IG1 ST
Dysze: 1,80
Pojemność: 1781
Moc: 90
Kod Nadwozia: 1H1
Kod Silnika: ADZ
Rok Produkcji: 1995
Błąd o zapętleniu dotyczy wtryskiwaczy benzynowych, a nie gazowych, czyli sterownik słabo czyta te czasy. Szału nie ma po wymianie MJ na Hana, bo jedne i drugie traktujesz jakby to były Valteki. Na wolnych obrotach benzyna ma czasy ~4 ms, a gaz masz wtedy ~6ms, po co tak długi? Jedne i drugie wtryskiwacze poprawnie by działały przy ustawieniu czasów 1:1.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ustawienie instalacji po wymianie wtryskiwaczy na HANA
PostLink | Napisane: 2012-01-15, 12:18 

Dołączył(a): 2010-09-05, 17:55
Posty: 176
Lokalizacja: Skarżysko-Kam

Pomógł: 0 razy

Auto: Audi A6 2.8 Quattro
Elektronika: KME DIEGO G3
Wtryskiwacze: HANA H2000 B
Reduktor: KME SILVER
Dysze: brak
Pojemność: 2800
Moc: 193 km
Kod Silnika: ACK
Rok Produkcji: 1997
Daro71 napisał(a):
Błąd o zapętleniu dotyczy wtryskiwaczy benzynowych, a nie gazowych, czyli sterownik słabo czyta te czasy. Szału nie ma po wymianie MJ na Hana, bo jedne i drugie traktujesz jakby to były Valteki. Na wolnych obrotach benzyna ma czasy ~4 ms, a gaz masz wtedy ~6ms, po co tak długi? Jedne i drugie wtryskiwacze poprawnie by działały przy ustawieniu czasów 1:1.

Więc dlatego się pytam jak ustawić żeby było najlepiej .
Nie jestem fachowcem tylko amatorem który trochę kuma .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ustawienie instalacji po wymianie wtryskiwaczy na HANA
PostLink | Napisane: 2012-01-15, 12:59 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2010-01-04, 18:22
Posty: 7360
Lokalizacja: okol. Czestochowy

Pomógł: 450 razy

Auto: Golf3
Elektronika: Stag4+
Wtryskiwacze: Dragon
Reduktor: IG1 ST
Dysze: 1,80
Pojemność: 1781
Moc: 90
Kod Nadwozia: 1H1
Kod Silnika: ADZ
Rok Produkcji: 1995
Z odczytami czasów wtrysku benzyny zobacz czy jest zaznaczona opcja "Duża czułość..." jeśli jest to ją odznacz, a jeśli nie jest to zaznacz może będzie lepiej.
W ustawieniach "Przesunięcie" ustawiłbym bliżej 0, możliwe, że będzie trzeba wtedy podnieść ciśnienie na reduktorze, tak żeby maksymalne czasy gazu nie były dłuższe niż benzyny, bo jak masz dla benzyny 18ms to niewiele zapasu zostaje, a trzeba jeszcze dodać czas zamknięcia wtryskiwacza, który dla Hana jest ~1,2ms czyli przy 6000 obr/min mając "okienko" 20 ms maksymalny czas wtrysku gazu to 18,8ms ale dokładność sterowników gazu jest taka sobie i lepiej na styk nie ustawiać.


Załączniki:
Komentarz: opcja czułości
diego001.jpeg
diego001.jpeg [ 106.81 KiB | Przeglądane 4922 razy ]
Komentarz: przesunięcie
diego002.jpeg
diego002.jpeg [ 93.31 KiB | Przeglądane 4922 razy ]
Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ustawienie instalacji po wymianie wtryskiwaczy na HANA
PostLink | Napisane: 2012-01-15, 14:41 

Dołączył(a): 2010-09-05, 17:55
Posty: 176
Lokalizacja: Skarżysko-Kam

Pomógł: 0 razy

Auto: Audi A6 2.8 Quattro
Elektronika: KME DIEGO G3
Wtryskiwacze: HANA H2000 B
Reduktor: KME SILVER
Dysze: brak
Pojemność: 2800
Moc: 193 km
Kod Silnika: ACK
Rok Produkcji: 1997
Zaznaczona jest doża czułość .
A przesunięcie ustawić na 0.8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ustawienie instalacji po wymianie wtryskiwaczy na HANA
PostLink | Napisane: 2012-01-15, 14:56 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2010-01-04, 18:22
Posty: 7360
Lokalizacja: okol. Czestochowy

Pomógł: 450 razy

Auto: Golf3
Elektronika: Stag4+
Wtryskiwacze: Dragon
Reduktor: IG1 ST
Dysze: 1,80
Pojemność: 1781
Moc: 90
Kod Nadwozia: 1H1
Kod Silnika: ADZ
Rok Produkcji: 1995
To wyłącz dużą czułość, bo może zakłócenia powodują błędy w odczycie czasów, a przesunięcie ja bym ustawił na 0, Hana i wcześniej MJ zdążą w tym silniku.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ustawienie instalacji po wymianie wtryskiwaczy na HANA
PostLink | Napisane: 2012-01-15, 14:59 

Dołączył(a): 2010-09-05, 17:55
Posty: 176
Lokalizacja: Skarżysko-Kam

Pomógł: 0 razy

Auto: Audi A6 2.8 Quattro
Elektronika: KME DIEGO G3
Wtryskiwacze: HANA H2000 B
Reduktor: KME SILVER
Dysze: brak
Pojemność: 2800
Moc: 193 km
Kod Silnika: ACK
Rok Produkcji: 1997
a ciśnienie w programie zostawić na 0.8bar czy zmienić .
a na reduktorze podnieść


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ustawienie instalacji po wymianie wtryskiwaczy na HANA
PostLink | Napisane: 2012-01-15, 15:02 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2010-01-04, 18:22
Posty: 7360
Lokalizacja: okol. Czestochowy

Pomógł: 450 razy

Auto: Golf3
Elektronika: Stag4+
Wtryskiwacze: Dragon
Reduktor: IG1 ST
Dysze: 1,80
Pojemność: 1781
Moc: 90
Kod Nadwozia: 1H1
Kod Silnika: ADZ
Rok Produkcji: 1995
Ciśnienie w programie powinno być takie jakie jest w czasie normalnej jazdy, najczęściej trochę mniej niż na wolnych obrotach.
Co do podnoszenia ciśnienia na reduktorze to napisałem o tym, bo jak przesunięcie ustawisz na 0 to skrócisz czasy i wtedy może być za mało gazu, ale to trzeba przy ustawianiu w czasie jazdy zobaczyć.


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 111 ]  Przejdź na stronę  | 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
fryzjer dla psa Wałbrzych - Wózek do bram Prog-Greg - AdWords Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO