Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Montaż Mondeo 2.5T Wrocław i okolice
PostLink | Napisane: 2022-03-10, 21:10 

Dołączył(a): 2019-07-08, 20:32
Posty: 10

Pomógł: 0 razy

Przymierzam się do zamontowania instalacji w Fordzie Mondeo Mk IV 2.5T (silnik HUBA- Volvo B5254).
Jeśli mamy chętnych to prosiłbym o podanie proponowanej instalacji,ceny oraz terminów w prywatnej wiadomości.

Pozdrawiam :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Montaż Mondeo 2.5T Wrocław i okolice
PostLink | Napisane: 2022-05-27, 07:47 

Dołączył(a): 2022-05-27, 07:27
Posty: 4
Lokalizacja: Poznań

Pomógł: 0 razy

Auto: Ford Mondeo MK4 2,5T ST
Elektronika: brak
Wtryskiwacze: brak
Reduktor: brak
Dysze: brak
Pojemność: 2500
Moc: 260
Kod Nadwozia: Kombi
Kod Silnika: HUBA
Rok Produkcji: 2009
Cześć, też planuje montaż LPG do 2,5T 260km.
Ktoś coś poleci?
Reduktor szukać do 300km? do 400?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Montaż Mondeo 2.5T Wrocław i okolice
PostLink | Napisane: 2022-05-27, 07:48 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-09-25, 14:42
Posty: 3880
Lokalizacja: Wieliczka/Montaż,serwis,poprawy(przeróbki Landi Renzo,BRC,Tartarini)tel.506 78 29 89

Pomógł: 313 razy

Auto: Renault Megane III RS
Pojemność: 2.0T
Moc: 250
Kod Silnika: F4RT
Rok Produkcji: 2010
Magic III Power wystarczy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Montaż Mondeo 2.5T Wrocław i okolice
PostLink | Napisane: 2022-05-27, 08:14 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-10-04, 10:47
Posty: 24578
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 1505 razy

Auto: Volvo S80
Elektronika: Stag 300 Plus
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: Nordic XP
Dysze: 2.5
Pojemność: 2.0
Moc: 180
Kod Nadwozia: P2
Kod Silnika: B5204T5
Rok Produkcji: 2005
wczoraj wymieniałem magica który generował takie ciśnienie że zrzucało węże ciśnienia i podciśnienia oraz uszkodziło mapsensor, dobrze że nie puszczał do chłodzenia

a podobno ten nowy poprawiony, przebieg 30 tys


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Montaż Mondeo 2.5T Wrocław i okolice
PostLink | Napisane: 2022-05-27, 10:03 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-12-18, 10:11
Posty: 21070
Lokalizacja: Suwałki

Pomógł: 1670 razy

Auto: e39 540i/megane/206
Elektronika: 328/nano/224
Wtryskiwacze: yeti/SuperB/barracuda
Reduktor: Kme twin/alex ?/magic3
Dysze: -/-/1,8mm
Pojemność: 4398/2,0/1,4
Moc: 286/180/75
Kod Silnika: M62B44/F4Rt/KFW
Rok Produkcji: 1997/2009/2004
Marcin L, zdarza się. Sam używam w dwóch autach obecnie. Redkktor, który grzeje jak wściekły, trzyma zadane ciśnienie zajefajnie, ale jak sie zabrudzi, to lubi mieć przerosty.... i potrafi sie zaciąć regulator w pozycji otwartej..... W moim przekonaniu nie ma alternatywy dla jednej sztuki w mocnym aucie.


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
fryzjer dla psa Wałbrzych - AdWords Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO