Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 57 ]  Przejdź na stronę  | 1, 2, 3, 4  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Ford S-MAX 2.0L Duratec FFV DOHC (145PS)
PostLink | Napisane: 2014-01-19, 18:19 

Dołączył(a): 2013-05-19, 20:39
Posty: 392
Lokalizacja: Mazowieckie

Pomógł: 1 razy

Auto: Ford S-MAX
Elektronika: Stag Qbox Plus
Wtryskiwacze: Hana zielone
Reduktor: ACR01
Dysze: bez
Pojemność: 2000
Moc: 145
Kod Silnika: Duratec FFV DOHC
Rok Produkcji: 2009
Witam,
Jakie polecacie komponenty do instalacji w w/w aucie

Reduktor:
- ZAVOLI ZETA N czy S
- AC-R01 150 (z tego co czytałem tu na forum są z nim jakieś problemy)
- KME Silver

Sterownik:
- STAG-300 premium (czy w tym silniku są potrzebne bajery typu łącze z OBD lub System Autoadaptacji)
- STAG-300 ISA2 (podobnie jak wyżej ale tylko System Autoadaptacji)
- STAG-4 plus

Wtryskiwacze pojedyncze jak najbliżej (gdzie montować na głowicy przy wtryskach benzyny czy na kolektorze ssącym)
- HANA 2000 TYP B (CZERWONY) - 26-39 KM/CYL
- HANA 2000 TYP A (ZIELONY) - 33-50 KM/CYL
- MATRIX HS.211.20 -40KM/CYL

czy niżej wymienione komponenty maja drugorzędne znaczenie czy trzeba zwracać na któryś większą uwagę:
- zawór odcinający
- wielozawór
- wlew gazu mocowany przy PB
- czujniki ciśnienia/temperatury
- filtr fazy lotnej
- przewody miedziane i gumowe
- zbiornik LPG pod podłogą (wycinając schowek) 680x180 lub jak da rade 680x200 albo nawet 680x220


Instalację planuję montować na przełomie kwiecień - maj na obecna chwilę sprawdzam auto na benzynie czy nic złego się nie dzieje.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ford S-MAX 2.0L Duratec FFV DOHC (145PS)
PostLink | Napisane: 2014-01-19, 18:33 
zalozyciel
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-01-18, 00:07
Posty: 22587
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 397 razy

Auto: BMW 740i Renault Mégane 2
Elektronika: LR Omegas / Francuska
Wtryskiwacze: Med / Delphi EJBR01801Z
Reduktor: 2x IG1 MAGG / Delphi
Dysze: biale / 8dziur
Pojemność: 4400 / 1462
Moc: 358 / 82
Kod Nadwozia: E38 / BM0/1
Kod Silnika: M62B44 / K9K 722
ja polecam nie montować w tym aucie , te silniki na benzynie są już problematyczne


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ford S-MAX 2.0L Duratec FFV DOHC (145PS)
PostLink | Napisane: 2014-01-19, 19:25 

Dołączył(a): 2013-05-19, 20:39
Posty: 392
Lokalizacja: Mazowieckie

Pomógł: 1 razy

Auto: Ford S-MAX
Elektronika: Stag Qbox Plus
Wtryskiwacze: Hana zielone
Reduktor: ACR01
Dysze: bez
Pojemność: 2000
Moc: 145
Kod Silnika: Duratec FFV DOHC
Rok Produkcji: 2009
Z tego co mi wiadomo to jedyny minus jaki występuje to sprawdzanie luzów zaworowych tak co 30tyś i jeśli występują to ich korekcja poprzez wymianę szklanek.
Jeśli się mylę to mnie poprawcie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ford S-MAX 2.0L Duratec FFV DOHC (145PS)
PostLink | Napisane: 2014-01-20, 08:49 

Dołączył(a): 2010-01-15, 10:19
Posty: 1062
Lokalizacja: Jastrzebie-Zdrój

Pomógł: 33 razy

Auto: SKODA SUPERB DACIA DUSTER
Elektronika: LPDI VIALE STAG Q-BOX
Pojemność: 1800 1600
Moc: 185 PS 115PS
Rok Produkcji: 2014 2016
Tak jak Nikodem pisze silnik porażka i ma swoje humory ale zdarzają sie rodzynki które na LPG robią na prawde duże przebiegi bez problemowo .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ford S-MAX 2.0L Duratec FFV DOHC (145PS)
PostLink | Napisane: 2014-01-20, 08:55 
zalozyciel
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-01-18, 00:07
Posty: 22587
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 397 razy

Auto: BMW 740i Renault Mégane 2
Elektronika: LR Omegas / Francuska
Wtryskiwacze: Med / Delphi EJBR01801Z
Reduktor: 2x IG1 MAGG / Delphi
Dysze: biale / 8dziur
Pojemność: 4400 / 1462
Moc: 358 / 82
Kod Nadwozia: E38 / BM0/1
Kod Silnika: M62B44 / K9K 722
z racji tego iż tego auta nie kupiłeś tylko hipotetycznie pytasz

odpowiem NIE KUPUJ tego dziadostwa !


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ford S-MAX 2.0L Duratec FFV DOHC (145PS)
PostLink | Napisane: 2014-01-20, 09:58 

Dołączył(a): 2010-07-14, 14:08
Posty: 387
Lokalizacja: Kraków

Pomógł: 8 razy

Auto: Ford Mondeo
Elektronika: Stag Q
Wtryskiwacze: Hana2000 Zielone
Reduktor: AC R01
Pojemność: 2000
Moc: 145
Kod Silnika: ?
Rok Produkcji: 2012
A może coś bardziej merytorycznie? Zwłaszcza w porównaniu do innych 2…3 latków.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ford S-MAX 2.0L Duratec FFV DOHC (145PS)
PostLink | Napisane: 2014-01-20, 11:07 

Dołączył(a): 2010-09-13, 08:34
Posty: 3288
Lokalizacja: Gliwice

Pomógł: 228 razy

Auto: Ford Ka/Tarpan Honker
Pojemność: 1299/2417
Moc: 60/70
Kod Nadwozia: RB/FSR
Kod Silnika: J4P/4C90
Rok Produkcji: 1998/1991
Albo już kup sobie...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ford S-MAX 2.0L Duratec FFV DOHC (145PS)
PostLink | Napisane: 2014-01-20, 12:04 

Dołączył(a): 2013-05-19, 20:39
Posty: 392
Lokalizacja: Mazowieckie

Pomógł: 1 razy

Auto: Ford S-MAX
Elektronika: Stag Qbox Plus
Wtryskiwacze: Hana zielone
Reduktor: ACR01
Dysze: bez
Pojemność: 2000
Moc: 145
Kod Silnika: Duratec FFV DOHC
Rok Produkcji: 2009
Nikodem napisał(a):
z racji tego iż tego auta nie kupiłeś tylko hipotetycznie pytasz odpowiem NIE KUPUJ tego dziadostwa !

Na jakiej podstawie stwierdziłeś, że nie posiadam auta?


Silnik w tym aucie to wersja FlexiFuel i można tankować E85 ponoć ma wzmocnione zawory w porównaniu do wersji 2.0i.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ford S-MAX 2.0L Duratec FFV DOHC (145PS)
PostLink | Napisane: 2014-01-20, 17:44 
zalozyciel
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-01-18, 00:07
Posty: 22587
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 397 razy

Auto: BMW 740i Renault Mégane 2
Elektronika: LR Omegas / Francuska
Wtryskiwacze: Med / Delphi EJBR01801Z
Reduktor: 2x IG1 MAGG / Delphi
Dysze: biale / 8dziur
Pojemność: 4400 / 1462
Moc: 358 / 82
Kod Nadwozia: E38 / BM0/1
Kod Silnika: M62B44 / K9K 722
dobo napisał(a):
Nikodem napisał(a):
z racji tego iż tego auta nie kupiłeś tylko hipotetycznie pytasz odpowiem NIE KUPUJ tego dziadostwa !

Na jakiej podstawie stwierdziłeś, że nie posiadam auta?


Silnik w tym aucie to wersja FlexiFuel i można tankować E85 ponoć ma wzmocnione zawory w porównaniu do wersji 2.0i.



brak uzupełnionego profilu - nie ma w nim auta wniosek - nie posiadasz


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ford S-MAX 2.0L Duratec FFV DOHC (145PS)
PostLink | Napisane: 2014-01-20, 18:58 

Dołączył(a): 2013-05-19, 20:39
Posty: 392
Lokalizacja: Mazowieckie

Pomógł: 1 razy

Auto: Ford S-MAX
Elektronika: Stag Qbox Plus
Wtryskiwacze: Hana zielone
Reduktor: ACR01
Dysze: bez
Pojemność: 2000
Moc: 145
Kod Silnika: Duratec FFV DOHC
Rok Produkcji: 2009
dobo napisał(a):
Instalację planuję montować na przełomie kwiecień - maj na obecna chwilę sprawdzam auto na benzynie czy nic złego się nie dzieje.
A wystarczy czytać do końca posty.


Ale nie o to w tym poście chodzi, a o dobranie jak najlepszej instalacji do tego silnika by tak jak pisał croma1 "zdarzają się rodzynki które na LPG robią na prawdę duże przebiegi bez problemowo" by tak właśnie było.
Najważniejsze aby dbać o instalacje i sprawdzać te nieszczęsne luzy na zaworach by nie wypalały się gniazda, co do lubryfikacji to czytałem opinie, że jest dobra ale w związkach homoseksualnych wiec nie zamierzam jej montować.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ford S-MAX 2.0L Duratec FFV DOHC (145PS)
PostLink | Napisane: 2014-01-21, 18:45 

Dołączył(a): 2014-01-20, 18:57
Posty: 1
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka/Warszawa

Pomógł: 0 razy

Auto: Mondeo Mk4
Pojemność: 2000
Moc: 145
Rok Produkcji: 2009
Zakupilem Mondeo z tym samym silnikiem z 2009 roku i również przymierzam się do założenia instalacji lpg.C Czytajac forum i inne portale dotyczące różnych komponentów instalacji mój wybór oscylował wokół przedstawionych propozycji.Czy moglby ktoś napisać jakie wybrać podzespoły/których kategorycznie unikać przy montażu w tym samochodzie/silniku ? Dziekuje i Pozdrawiam :)

P.S. Lubryfikacje także odrzucam a co do reszty nie mam jeszcze wystarczającej wiedzy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ford S-MAX 2.0L Duratec FFV DOHC (145PS)
PostLink | Napisane: 2014-01-21, 19:57 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-10-29, 18:39
Posty: 20902
Lokalizacja: Lublin-Snopków 56A Tel 609258834

Pomógł: 2160 razy

Auto: Opel Zafira,,,Renault Cli
Elektronika: STAG 4QBOX,,,Stag 4+
Wtryskiwacze: Hana zielone,,AC W-03
Reduktor: Zavoli-N...AC R-02
Dysze: bez dyszek 1,7
Pojemność: 1800---1,2
Moc: 140KM 58km
Kod Nadwozia: COSMO 3D
Kod Silnika: Z18XER ?????
Rok Produkcji: 2006 2001
samen, Napisz na PW do kolegi
nikodem-u3.html
On ci wytłumaczy co i jak i o co biega...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ford S-MAX 2.0L Duratec FFV DOHC (145PS)
PostLink | Napisane: 2014-01-21, 23:26 
zalozyciel
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-01-18, 00:07
Posty: 22587
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 397 razy

Auto: BMW 740i Renault Mégane 2
Elektronika: LR Omegas / Francuska
Wtryskiwacze: Med / Delphi EJBR01801Z
Reduktor: 2x IG1 MAGG / Delphi
Dysze: biale / 8dziur
Pojemność: 4400 / 1462
Moc: 358 / 82
Kod Nadwozia: E38 / BM0/1
Kod Silnika: M62B44 / K9K 722
jak coś zapraszam wyślij na pw numer to oddzwonię


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ford S-MAX 2.0L Duratec FFV DOHC (145PS)
PostLink | Napisane: 2014-03-16, 14:15 

Dołączył(a): 2013-05-19, 20:39
Posty: 392
Lokalizacja: Mazowieckie

Pomógł: 1 razy

Auto: Ford S-MAX
Elektronika: Stag Qbox Plus
Wtryskiwacze: Hana zielone
Reduktor: ACR01
Dysze: bez
Pojemność: 2000
Moc: 145
Kod Silnika: Duratec FFV DOHC
Rok Produkcji: 2009
Pytanie za 100 punktów montował ktoś wtryski LPG w miejsce wtrysku PB takimi przelotkami?
Zastanawiam się jak by to się sprawowało zamiast wkrętek nie trzeba nigdzie wiercić wtrysk gazu pod takim samym kątem co benzyna.

Obrazek

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ford S-MAX 2.0L Duratec FFV DOHC (145PS)
PostLink | Napisane: 2014-03-16, 19:08 

Dołączył(a): 2009-01-02, 19:00
Posty: 3969
Lokalizacja: Bolęcin k/Chrzanowa

Pomógł: 212 razy

Auto: Skoda Octavia, Volvo XC70
Elektronika: VSI Prins, StagQmaxPlus
Wtryskiwacze: Keihin, Barracuda130
Reduktor: VSI Prins, VSI Prins
Dysze: -/-
Pojemność: 2000, 2500
Moc: 115, 210
Rok Produkcji: 1999, 2005
Temat był poruszany na forum, poszukaj. Generalnie można to odpuścić bo lubi generować dodatkowe problemy z pracą na benzynie.


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 57 ]  Przejdź na stronę  | 1, 2, 3, 4  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: mitchel i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO