Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Citroen C5 V6 mk1
PostLink | Napisane: 2019-07-11, 18:07 

Dołączył(a): 2019-04-14, 18:30
Posty: 2

Pomógł: 0 razy

Auto: Citroen C5
Elektronika: Stag 300 Plus
Wtryskiwacze: Magic Jet
Reduktor: Magic 3
Pojemność: 2946
Moc: 207
Kod Silnika: ES9J4S
Rok Produkcji: 2001
Witam! Jestem posiadaczem Citroena C5 3.0 V6 207km z 2001r. z 4-biegowym automatem i instalacją LPG. Jako, że planuję nim jeszcze trochę pojeździć zastanawiam się nad "odnowieniem" instalacji, gdyż obecna posiada prawie 11 lat, wtryski i listwa wtryskowa MagicJet mają problemy ze szczelnością, reduktor Magic 3 i sterownik STAG300 PLUS sprawują się w miarę OK, jednak w porównaniu do mojego poprzedniego auta pod maską jest niezłe Spaghetti. Tutaj pojawia się moje pytanie do użytkowników takowego silnika, jakie podzespoły warto zakupić, tak aby to miało ręce i nogi i było w miarę rozsądnej cenie. Przede wszystkim zależy mi na jakości i trwałości instalacji. Za wszelkie sugestie, bądź zdjęcia rozmieszczenia elementów pod maską będę bardzo wdzięczny i z góry dziękuję.
Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Citroen C5 V6 mk1
PostLink | Napisane: 2019-07-11, 18:32 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-12-18, 10:11
Posty: 15342
Lokalizacja: Suwałki

Pomógł: 1212 razy

Auto: e39 540i/206
Elektronika: lpgtech 328/lpgtech duo
Wtryskiwacze: yeti/yeti
Reduktor: Kme twin/zavoli
Dysze: brak/2mm
Pojemność: 4398/1,4
Moc: 286/88
Kod Silnika: M62B44
Rok Produkcji: 1997/2004
Wyryski barracuda, reszty nie zmieniaj, lub reduktor na nowego magica, jesli ten ma swoje juz zrobione.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Citroen C5 V6 mk1
PostLink | Napisane: 2019-07-11, 19:05 

Dołączył(a): 2019-04-14, 18:30
Posty: 2

Pomógł: 0 razy

Auto: Citroen C5
Elektronika: Stag 300 Plus
Wtryskiwacze: Magic Jet
Reduktor: Magic 3
Pojemność: 2946
Moc: 207
Kod Silnika: ES9J4S
Rok Produkcji: 2001
Dziękuję za odpowiedź. Co do wtrysków, znalazłem dwa typy:
https://jacus.pl/listwa-wtryskowa-alex- ... p-616.html
https://jacus.pl/listwa-wtryskowa-alex- ... -1457.html
Czy te pierwsze wystarczą do mojego silnika, czy ewentualnie lepiej dołożyć do tych drugich, zakładając, że przy ewentualnej zmianie samochody, przełożyłbym je do czegoś mocniejszego.
Co do montażu tego na samochodzie myślałem nad czymś takim: z reduktora wychodzi przewód gazowy, kawałek dalej montuję trójnik na dwa filtry, dalej z filtrów na listwy wtryskowe potrójne takie jak te, których linki wkleiłem. Jeśli się mylę to proszę o korektę, gdyż moje doświadczenia z modernizacją gazu do tej pory dotyczyły 4-cylindrowego silnika VAG i z V-ką nie miałem jeszcze do czynienia.
Jeszcze jedna sprawa, w chwili obecnej z jednej listwy wtryskowej idą dwa kable do wiązki biegnącej do sterownika, a z drugiej listwy wychodzą, ale są ucięte, zaizolowane i oplątane dookoła węża gazu, czy tak powinno być?
I jeszcze jedno, mam nadzieję, że ostatnie ;) Do wyżej podlinkowanych listew wtryskowych Barracuda muszę dokupić dysze, czy nie?
Z góry dziękuję za odpowiedź :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Citroen C5 V6 mk1
PostLink | Napisane: 2019-07-11, 23:31 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-12-18, 10:11
Posty: 15342
Lokalizacja: Suwałki

Pomógł: 1212 razy

Auto: e39 540i/206
Elektronika: lpgtech 328/lpgtech duo
Wtryskiwacze: yeti/yeti
Reduktor: Kme twin/zavoli
Dysze: brak/2mm
Pojemność: 4398/1,4
Moc: 286/88
Kod Silnika: M62B44
Rok Produkcji: 1997/2004
Bartek13x napisał(a):
Do wyżej podlinkowanych listew wtryskowych Barracuda muszę dokupić dysze, czy nie?

dysze są w komplecie, ale dla Cienbie potrzebne 115 i one będą ok bez dysz.
Bartek13x napisał(a):
Jeszcze jedna sprawa, w chwili obecnej z jednej listwy wtryskowej idą dwa kable do wiązki biegnącej do sterownika, a z drugiej listwy wychodzą, ale są ucięte, zaizolowane i oplątane dookoła węża gazu, czy tak powinno być?

nie wiem o czym piszesz.
Bartek13x napisał(a):
Co do montażu tego na samochodzie myślałem nad czymś takim: z reduktora wychodzi przewód gazowy, kawałek dalej montuję trójnik na dwa filtry,

po co? dajesz zasilanie z reduktora na dwa krućce. Masz magic 3 compact? Jakie to ma spadki?

I nie żadne listwy, a montaż pojedynczy.
viewtopic.php?f=17&t=34338&hilit=citroen+v6&view=unread#unread


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO