Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: sterowanie wtryskiwaczy plusem
PostLink | Napisane: 2012-02-08, 20:19 

Dołączył(a): 2011-11-21, 17:45
Posty: 40
Lokalizacja: toruń

Pomógł: 0 razy

Auto: vw golf IV gti 1.8t
Elektronika: stag 300+
Wtryskiwacze: valtek :-)
Reduktor: alaska :-))
Dysze: ?
Pojemność: 1800
Moc: 150
Kod Nadwozia: 1J
Kod Silnika: AUM
Rok Produkcji: 2002
witam!mam instalecje lpg staga 300 w golfie 4 2.8 v6 i podczas zabawy z programenm z wlasnej glupoty zaznaczylem funkcje sterowanie wtryskiwaczy plusem silnik zgasl i nie chce odpali,czy spalilem sterownik silnika lub wtryskiwacze czy cos innego tym manewrem?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: sterowanie wtryskiwaczy plusem
PostLink | Napisane: 2012-02-08, 20:52 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-28, 15:23
Posty: 3165
Lokalizacja: Mississauga-Koszalin

Pomógł: 79 razy

Auto: Mitsusubi Gal
Elektronika: G3
Wtryskiwacze: MJ
Reduktor: OCOTECK
Dysze: BRAK
Pojemność: DWA I POL
Moc: 115
Kod Nadwozia: jw
Kod Silnika: jw
Rok Produkcji: 99
jak mozesz to polacz sie ze sterownikiem i zmien to spowrotem potem zdejmij kleme z aku i poczekaj chwilke podlacz spowrotem i zobacz czy odpali jak nie to albo uwaliles sterownik LPG albo Pb


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: sterowanie wtryskiwaczy plusem
PostLink | Napisane: 2012-02-08, 20:59 

Dołączył(a): 2011-11-21, 17:45
Posty: 40
Lokalizacja: toruń

Pomógł: 0 razy

Auto: vw golf IV gti 1.8t
Elektronika: stag 300+
Wtryskiwacze: valtek :-)
Reduktor: alaska :-))
Dysze: ?
Pojemność: 1800
Moc: 150
Kod Nadwozia: 1J
Kod Silnika: AUM
Rok Produkcji: 2002
polaczylem sie odrazu ze strownikiem lpg i odhaczylem to i nie chce odpalic,czyli co spalilem sobie sterownik pb to by byla lipa to nie zrobiliby zadnego zabezpieczenie albo komunikatu przy probie wlaczenia tej funkcji sterowania wtryskiwaczy plusem jezeli po zaznaczeniu tego odrazu sterownik by sie mogl spalic teraz jestem zalamany tym moze jeszcze jakies sugestje raz jak go krecilem to jakby odpalil i obroty mial chyba z 300 i zgasl i go juz zostawilem


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: sterowanie wtryskiwaczy plusem
PostLink | Napisane: 2012-02-08, 21:05 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-28, 15:23
Posty: 3165
Lokalizacja: Mississauga-Koszalin

Pomógł: 79 razy

Auto: Mitsusubi Gal
Elektronika: G3
Wtryskiwacze: MJ
Reduktor: OCOTECK
Dysze: BRAK
Pojemność: DWA I POL
Moc: 115
Kod Nadwozia: jw
Kod Silnika: jw
Rok Produkcji: 99
prawdopodobnie zalalo go gazem bo zobaczyl czasy zedu140ms stawiam ze teraz zejdziesz do auta i odpali jak zacznie chodzic na wolnych to dodaj troszke gazu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: sterowanie wtryskiwaczy plusem
PostLink | Napisane: 2012-02-08, 21:21 

Dołączył(a): 2011-11-21, 17:45
Posty: 40
Lokalizacja: toruń

Pomógł: 0 razy

Auto: vw golf IV gti 1.8t
Elektronika: stag 300+
Wtryskiwacze: valtek :-)
Reduktor: alaska :-))
Dysze: ?
Pojemność: 1800
Moc: 150
Kod Nadwozia: 1J
Kod Silnika: AUM
Rok Produkcji: 2002
dzieki madmax7777,chyba sie napije dzis,po dlugim kreceniu odpalil i byl naprawde zalany potrzymalem go na obrotach podwyzszonych i pracuje ok,czyli co sie stalo dokladnie jak to wlaczylem o co tam chodzi ,i jak mi odpalil to znaczy ze nic nic nie moglem uszczodzic tym ani sterownika ani wtryskow pb czy czegokolwiek ??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: sterowanie wtryskiwaczy plusem
PostLink | Napisane: 2012-02-08, 21:25 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2010-01-04, 18:22
Posty: 7360
Lokalizacja: okol. Czestochowy

Pomógł: 450 razy

Auto: Golf3
Elektronika: Stag4+
Wtryskiwacze: Dragon
Reduktor: IG1 ST
Dysze: 1,80
Pojemność: 1781
Moc: 90
Kod Nadwozia: 1H1
Kod Silnika: ADZ
Rok Produkcji: 1995
Spalić to się nic nie powinno, chociaż jak masz Alaskę w tym aucie to raczej o auto nie dbasz, więc żadna strata by była.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: sterowanie wtryskiwaczy plusem
PostLink | Napisane: 2012-02-08, 21:33 

Dołączył(a): 2011-11-21, 17:45
Posty: 40
Lokalizacja: toruń

Pomógł: 0 razy

Auto: vw golf IV gti 1.8t
Elektronika: stag 300+
Wtryskiwacze: valtek :-)
Reduktor: alaska :-))
Dysze: ?
Pojemność: 1800
Moc: 150
Kod Nadwozia: 1J
Kod Silnika: AUM
Rok Produkcji: 2002
nie alaski nie mam,sa dwa zavoli zeta n polaczone ,tak kupilem i wtryski wiem ze slabe sa to jednoomowe valteki to jak nic nie moglem spalic uszkodzic tym co zrobilem to kamien z serca silnik to 2.8 v6 golf 4 2002r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: sterowanie wtryskiwaczy plusem
PostLink | Napisane: 2012-02-08, 21:38 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-28, 15:23
Posty: 3165
Lokalizacja: Mississauga-Koszalin

Pomógł: 79 razy

Auto: Mitsusubi Gal
Elektronika: G3
Wtryskiwacze: MJ
Reduktor: OCOTECK
Dysze: BRAK
Pojemność: DWA I POL
Moc: 115
Kod Nadwozia: jw
Kod Silnika: jw
Rok Produkcji: 99
marcinn1 napisał(a):
dzieki madmax7777,chyba sie napije dzis,po dlugim kreceniu odpalil i byl naprawde zalany potrzymalem go na obrotach podwyzszonych i pracuje ok,czyli co sie stalo dokladnie jak to wlaczylem o co tam chodzi ,i jak mi odpalil to znaczy ze nic nic nie moglem uszczodzic tym ani sterownika ani wtryskow pb czy czegokolwiek ??


nic nie uszkodziles a z silnikiem stalo sie tak jak Ty wypijesz dzis jedno piwko to jest ok a silnik poczul sie tak ze wypil 1 piwko a czuje sie tak jakby wypil 147


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: sterowanie wtryskiwaczy plusem
PostLink | Napisane: 2012-02-08, 21:56 

Dołączył(a): 2011-11-21, 17:45
Posty: 40
Lokalizacja: toruń

Pomógł: 0 razy

Auto: vw golf IV gti 1.8t
Elektronika: stag 300+
Wtryskiwacze: valtek :-)
Reduktor: alaska :-))
Dysze: ?
Pojemność: 1800
Moc: 150
Kod Nadwozia: 1J
Kod Silnika: AUM
Rok Produkcji: 2002
madmax7777 napisał(a):
marcinn1 napisał(a):
dzieki madmax7777,chyba sie napije dzis,po dlugim kreceniu odpalil i byl naprawde zalany potrzymalem go na obrotach podwyzszonych i pracuje ok,czyli co sie stalo dokladnie jak to wlaczylem o co tam chodzi ,i jak mi odpalil to znaczy ze nic nic nie moglem uszczodzic tym ani sterownika ani wtryskow pb czy czegokolwiek ??


nic nie uszkodziles a z silnikiem stalo sie tak jak Ty wypijesz dzis jedno piwko to jest ok a silnik poczul sie tak ze wypil 1 piwko a czuje sie tak jakby wypil 147

to dobrze ze nic nie uszkodzilem ,nie zrobilem zadnego zwarcia i spalilem cos juz mam nauczke zeby nic nie przelaczac w programie jak nie weim do czego to sluzy i co moze sie stac.dzieki za odpowiedzi pozdro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: sterowanie wtryskiwaczy plusem
PostLink | Napisane: 2012-02-08, 22:05 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-28, 15:23
Posty: 3165
Lokalizacja: Mississauga-Koszalin

Pomógł: 79 razy

Auto: Mitsusubi Gal
Elektronika: G3
Wtryskiwacze: MJ
Reduktor: OCOTECK
Dysze: BRAK
Pojemność: DWA I POL
Moc: 115
Kod Nadwozia: jw
Kod Silnika: jw
Rok Produkcji: 99
marcinn1 napisał(a):
to dobrze ze nic nie uszkodzilem ,nie zrobilem zadnego zwarcia i spalilem cos juz mam nauczke zeby nic nie przelaczac w programie jak nie weim do czego to sluzy i co moze sie stac

w programie jest dolaczony pdf z instrukcja obslugi warto go przeczytac ja dawno temu nauczylem sie tego ze kupujac nowe urzadzenie czytam instrukcje obslugi w wiekszosci sa tam pierdoly ale mozna znalezc zawsze cos ciekawego. i nie dotyczy to tylko instalacji lpg ale wszystkich nowych produktów agd rtf itp.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: sterowanie wtryskiwaczy plusem
PostLink | Napisane: 2012-02-08, 22:16 

Dołączył(a): 2011-11-21, 17:45
Posty: 40
Lokalizacja: toruń

Pomógł: 0 razy

Auto: vw golf IV gti 1.8t
Elektronika: stag 300+
Wtryskiwacze: valtek :-)
Reduktor: alaska :-))
Dysze: ?
Pojemność: 1800
Moc: 150
Kod Nadwozia: 1J
Kod Silnika: AUM
Rok Produkcji: 2002
a powiedz czy dobrze to sobie teraz tlumacze wtryski od gazu sa wpiete we wtryski pb w masy czyli strowanie ich a plus maja wspolny tak,i jak zmienilem na sterowanie plusem to zobaczyly zamiast pulsowania sygnalu z masy ciagly plus jako streujacy i otworzyly sie wszystkie na max bez pulsowania icisnienie z reduktora poszlo przez wszystkie wtryski lpg w kolektor i go momentalnie zalalo tak ze odrazu sam zgasl ??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: sterowanie wtryskiwaczy plusem
PostLink | Napisane: 2012-02-08, 22:31 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-28, 15:23
Posty: 3165
Lokalizacja: Mississauga-Koszalin

Pomógł: 79 razy

Auto: Mitsusubi Gal
Elektronika: G3
Wtryskiwacze: MJ
Reduktor: OCOTECK
Dysze: BRAK
Pojemność: DWA I POL
Moc: 115
Kod Nadwozia: jw
Kod Silnika: jw
Rok Produkcji: 99
dokladnie tak jak piszesz sterownik jeszcze probowal to zrealizowac ale silnik sobie juz z tym nie poradzil rzadko spotyka sie takie silniki ale opcje ta mozna bardzo fajnie wykorzystac na torze gdzie auto jest po modach Pb i potrzebny mu dodatkowy zastrzyk mocy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: sterowanie wtryskiwaczy plusem
PostLink | Napisane: 2012-02-08, 23:00 

Dołączył(a): 2011-11-21, 17:45
Posty: 40
Lokalizacja: toruń

Pomógł: 0 razy

Auto: vw golf IV gti 1.8t
Elektronika: stag 300+
Wtryskiwacze: valtek :-)
Reduktor: alaska :-))
Dysze: ?
Pojemność: 1800
Moc: 150
Kod Nadwozia: 1J
Kod Silnika: AUM
Rok Produkcji: 2002
ok dzieki


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: cezar1125 i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO