Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Prius 2 vs 3
PostLink | Napisane: 2021-09-05, 22:09 

Dołączył(a): 2021-09-03, 21:12
Posty: 8

Pomógł: 0 razy

Auto: prius 2-3
Witam Szanowne Grono!
Prosiłbym o podpowiedź. Zamierzam zakupić Priusa 2 lub 3. Który lepiej i bardziej bezproblemowo zniesie jazdę na gazie ?
Wiem że, i w jednym i drugim się da. Podstawą będzie wybór dobrego zakładu a nie cena instalacji.
Prius 3 ma hydrauliczną regulacje luzów jeśli dobrze doczytałem a jak jest w Priusie 2?
Proszę mnie poprawić jeśli się mylę.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Prius 2 vs 3
PostLink | Napisane: 2021-09-06, 07:18 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-24, 14:43
Posty: 36585
Lokalizacja: Zamość

Pomógł: 3705 razy

Auto: Xantia HA
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: MJ-FX
Reduktor: Zavoli
Dysze: 2,3
Pojemność: 2000
Moc: 136
Kod Silnika: XU10J4R
Rok Produkcji: 1998
silnik 2ZE-FXE 1.8 po roku 2009 hydraulika
silnik 1NZ-FXE 1.5 2003-2009 szklanki


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Prius 2 vs 3
PostLink | Napisane: 2021-09-06, 21:19 

Dołączył(a): 2021-09-03, 21:12
Posty: 8

Pomógł: 0 razy

Auto: prius 2-3
Dzięki kolego, krótko mówiąc jeśli auto będzie dużo jeździło prawie same miasto to lepiej szukać P3?
Przeglądałem wątek o polecanych zakładach w Warm- Maz. i są wpisy dotycząc Olsztyna i akurat tu mieszkam, ale sprzed 6 lat ciężko określić na ile aktualne. Jest zakład mocno polecany nie jakoś strasznie...strasznie daleko?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Prius 2 vs 3
PostLink | Napisane: 2021-09-06, 21:35 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-24, 14:43
Posty: 36585
Lokalizacja: Zamość

Pomógł: 3705 razy

Auto: Xantia HA
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: MJ-FX
Reduktor: Zavoli
Dysze: 2,3
Pojemność: 2000
Moc: 136
Kod Silnika: XU10J4R
Rok Produkcji: 1998
Stiwen napisał(a):
lepiej szukać P3?

lepiej szukać zadbanego egzemplarza, silnik to nie wszystko w aucie
a już używana głowica w 1,5 to żadne pieniądze gdyby trzeba było ją wymienić ... w razie "zaniedbania"
zaś regenerowana do 1,5 powinna być tańsza
https://www.olx.pl/d/oferta/glowica-toy ... c3a8853625


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Prius 2 vs 3
PostLink | Napisane: 2021-09-07, 22:29 

Dołączył(a): 2021-09-03, 21:12
Posty: 8

Pomógł: 0 razy

Auto: prius 2-3
Czy można zakładać że największe ewentualne szkody wywołane przez gaz to wymiana głowicy? Oczywiście z grubsza, silniki kończą się również jeżdżąc na samej benzynie. Zakładamy że dbam prawidłowo o instalacje i silnik (regulacje i wymiany zgodnie z zaleceniami) Regulacja hydrauliczna i wygląd skłania mnie bardziej ku P3 ale jeśli temat leży głównie w ewentualnej wymianie głowicy to może i P2 wystarczy... Zakup zadbanych egzemplarzy to różnica w kwocie około 8-10tysi. A autko ma służyć do pracy a nie lansu... i bądź tu mądry.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Prius 2 vs 3
PostLink | Napisane: 2021-09-08, 07:34 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-24, 14:43
Posty: 36585
Lokalizacja: Zamość

Pomógł: 3705 razy

Auto: Xantia HA
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: MJ-FX
Reduktor: Zavoli
Dysze: 2,3
Pojemność: 2000
Moc: 136
Kod Silnika: XU10J4R
Rok Produkcji: 1998
Stiwen napisał(a):
ewentualne szkody wywołane przez gaz to wymiana głowicy?

więcej nie jesteś w stanie popsuć :D nie kontrolując okresowo mieszanki i luzów


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Prius 2 vs 3
PostLink | Napisane: 2021-09-08, 11:24 

Dołączył(a): 2012-06-19, 08:17
Posty: 2112
Lokalizacja: Kraków

Pomógł: 64 razy

Auto: Toyota Yaris 03/03TS
Elektronika: Basic/Basic
Wtryskiwacze: Barr115/AC W031
Reduktor: AC R02/AC R02
Dysze: 1.7mm/1.7mm
Pojemność: 998/1497
Moc: 68/105
Kod Silnika: 1SZ-FE/1NZ-FE
Rok Produkcji: 2003/2003
Można jeszcze upalić tłok. Jak będą bardzo siadać luzy to mam coś na to :-D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Prius 2 vs 3
PostLink | Napisane: 2021-09-08, 18:37 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-24, 14:43
Posty: 36585
Lokalizacja: Zamość

Pomógł: 3705 razy

Auto: Xantia HA
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: MJ-FX
Reduktor: Zavoli
Dysze: 2,3
Pojemność: 2000
Moc: 136
Kod Silnika: XU10J4R
Rok Produkcji: 1998
psooya napisał(a):
Można jeszcze upalić tłok.

w Priusie na Taxi to chyba jak pojedzie na Le Mans, przez 24 godziny :>


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Prius 2 vs 3
PostLink | Napisane: 2021-09-08, 21:34 

Dołączył(a): 2012-06-19, 08:17
Posty: 2112
Lokalizacja: Kraków

Pomógł: 64 razy

Auto: Toyota Yaris 03/03TS
Elektronika: Basic/Basic
Wtryskiwacze: Barr115/AC W031
Reduktor: AC R02/AC R02
Dysze: 1.7mm/1.7mm
Pojemność: 998/1497
Moc: 68/105
Kod Silnika: 1SZ-FE/1NZ-FE
Rok Produkcji: 2003/2003
Sprawdzimy niedługo w 1NZ jak sie mają zawory. W MZcie sie udało i tlok przytopić :-D
Pamiętaj ze taxi nie osiąga wiecej jak 90kmh a to spora różnica jak robisz 100kkm rocznie po mieście a co innego po trasach z autostradami.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Prius 2 vs 3
PostLink | Napisane: 2021-09-08, 21:51 

Dołączył(a): 2021-09-03, 21:12
Posty: 8

Pomógł: 0 razy

Auto: prius 2-3
no ładnie rozgryźliście moje zamiary względem sposobu wykorzystania auta...no bo jeśli nie Prius to co ? na Octavie przynajmniej w środku nie mogę patrzeć i mało też se nie liczą jak nie zajechany egzemplarz. Krótko mówiąc nie ograniczać się tylko do aut z hydrauliczną regulacją, tak?
Chodzi mi jeszcze po głowie Astra "J" 1.6 (beż hydrauliki)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Prius 2 vs 3
PostLink | Napisane: 2021-09-08, 22:05 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-24, 14:43
Posty: 36585
Lokalizacja: Zamość

Pomógł: 3705 razy

Auto: Xantia HA
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: MJ-FX
Reduktor: Zavoli
Dysze: 2,3
Pojemność: 2000
Moc: 136
Kod Silnika: XU10J4R
Rok Produkcji: 1998
psooya napisał(a):
Pamiętaj ze taxi nie osiąga wiecej jak 90kmh a to spora różnica jak robisz 100kkm rocznie po mieście a co innego po trasach z autostradami.

a co ja mam pamiętać, przecież zwracałem uwagę, że silnik nie jest piłowany


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Prius 2 vs 3
PostLink | Napisane: 2021-09-08, 22:53 

Dołączył(a): 2012-06-19, 08:17
Posty: 2112
Lokalizacja: Kraków

Pomógł: 64 razy

Auto: Toyota Yaris 03/03TS
Elektronika: Basic/Basic
Wtryskiwacze: Barr115/AC W031
Reduktor: AC R02/AC R02
Dysze: 1.7mm/1.7mm
Pojemność: 998/1497
Moc: 68/105
Kod Silnika: 1SZ-FE/1NZ-FE
Rok Produkcji: 2003/2003
Ojej. A jak bedzie piłowany czy pałowany albo po prostu eksploatowany przez czlowieka a nie emeryta to jak bedzie i który pierwszy umrze? Zrobisz to chociaż tak, żeby nie umieralo?


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
AdWords Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO