Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: nowy i nie doświadczony pytanie o afr
PostLink | Napisane: 2019-12-29, 14:48 

Dołączył(a): 2019-12-29, 14:30
Posty: 4
Lokalizacja: strzelin

Pomógł: 0 razy

Auto: opel astra h
Elektronika: esgi2
Wtryskiwacze: ac w02
Reduktor: npl
Pojemność: 1800
Moc: 125
Kod Silnika: x18xe
Rok Produkcji: 2005
sonda innovate szeroko pasmowa w tłumiku afr na bezynie na wolnych obrotach 15 , 3 przy kopaniu w gaz 15 , 0 i niżej nie spada

a na gazie na wolnych 14.9 przy kopaniu w gaz tak 14.8 , 14,7

i teraz moje pytanie czy ten silnik az tak dobrze trzyma parametry i nie zejdzie przy dodaniu gazu na afr dajmy na to do 13,5 ponieważ ja chce jechać

i drugie pytanie jaki afr dobrać

ja wiem ze to może inna technologia i lata świetlne ale gaźniki w suzuki bandit 1200 ustawiam na afr 13, 5 pracuje mega równo dolane paliwem ale to silnik chłodzony powietrzem i olejem tak niby lubi ,gdy dodaje sie gazu na wolnych afr jeszcze spada nie chce robic głowicy w astrze aby nie wypaliło gniazd tak moze być ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: nowy i nie doświadczony pytanie o afr
PostLink | Napisane: 2019-12-29, 14:58 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 26949
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 1083 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: ~310
Kod Silnika: B6294T
Porównaj długość wydechy auta vs motocykla - "czytając" spaliny na wykocie w aucie nie zdążysz zobaczyć wzbogacenia.
Inna sprawa, że generalnie auto ma target 14,7 i takie chce utrzymać.

_________________
Hamownia, chiptuning, serwis DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: nowy i nie doświadczony pytanie o afr
PostLink | Napisane: 2019-12-29, 15:06 

Dołączył(a): 2008-04-02, 15:03
Posty: 7175
Lokalizacja: Kraków

Pomógł: 319 razy

Auto: Saab 9-3
Elektronika: Tech One
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: Magic
Pojemność: 1998
Moc: 200+
Kod Nadwozia: sport sedan
Kod Silnika: B207L
Rok Produkcji: 2004
Ten silnik przechodzi normalnie w OL i wzbogaca. Co prawda nie wiem jak dokładnie w tym modelu, ale na wyższych obrotach na pewno powinien dolać.
Pierwsze pytanie, to czy auto jest sprawne (sonda, przepływka, itd.)?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: nowy i nie doświadczony pytanie o afr
PostLink | Napisane: 2019-12-29, 15:13 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 26949
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 1083 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: ~310
Kod Silnika: B6294T
On mówi o kopnięciu gazu raczej na postoju...

_________________
Hamownia, chiptuning, serwis DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: nowy i nie doświadczony pytanie o afr
PostLink | Napisane: 2019-12-29, 15:21 

Dołączył(a): 2019-12-29, 14:30
Posty: 4
Lokalizacja: strzelin

Pomógł: 0 razy

Auto: opel astra h
Elektronika: esgi2
Wtryskiwacze: ac w02
Reduktor: npl
Pojemność: 1800
Moc: 125
Kod Silnika: x18xe
Rok Produkcji: 2005
nie na postoju , w czasie jazdy i to tak dosc ostro

udało mi się dopaść taką samą astrę i zrobię testa zobaczę co się dzieje


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: nowy i nie doświadczony pytanie o afr
PostLink | Napisane: 2019-12-29, 16:40 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 26949
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 1083 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: ~310
Kod Silnika: B6294T
Jak w czasie jazdy to daj nogę w podłogę i kręć powyżej 4 krpm.

_________________
Hamownia, chiptuning, serwis DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: nowy i nie doświadczony pytanie o afr
PostLink | Napisane: 2019-12-29, 22:56 

Dołączył(a): 2019-12-29, 14:30
Posty: 4
Lokalizacja: strzelin

Pomógł: 0 razy

Auto: opel astra h
Elektronika: esgi2
Wtryskiwacze: ac w02
Reduktor: npl
Pojemność: 1800
Moc: 125
Kod Silnika: x18xe
Rok Produkcji: 2005
juz pisze testy testy testy i mianowicie dróga kuzyna astra h ten sam silnik 1,8 afr na pb przy delikatnej jeździe 15,0 /15,3 trochę ubogo ale trzyma sie jak zła widocznie jak jest tak w dwóch samochodach to tak ma być

na lpg w dwóch samochodach afr 14,8 14,7 czyli super ale zauważyłem ze przy momentalnym dodaniu pedału gazu afr pokazuje sie dosłownie na sekundę w wpada nawet na 12,5 czasami na 13,5 {napisze po swojemu } ale autko jak by wiedziało ze przy tych obrotach takie duże dawki paliwa sie nie spalą wiec obcina paliwo do afr 14,7 i dopiero przyspiesza

są to ułamki sekund i czasami sonda afr tego w końcowym tłumiku nie widzi tym bardziej ze tłumik jest długi a sterownik szybko myśli

strojenie udane w 100% dwie linie pb / lpg pokrywają sie jestem zadowolony dziękuje za pomoc


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: nowy i nie doświadczony pytanie o afr
PostLink | Napisane: 2019-12-30, 07:48 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-12-18, 10:11
Posty: 17881
Lokalizacja: Suwałki

Pomógł: 1406 razy

Auto: e39 540i/megane/206
Elektronika: 328/nano/224
Wtryskiwacze: yeti/baramunda/barracuda
Reduktor: Kme twin/magic3/magic3
Dysze: -/-/1,8mm
Pojemność: 4398/2,0/1,4
Moc: 286/180/75
Kod Silnika: M62B44/F4Rt/KFW
Rok Produkcji: 1997/2009/2004
A podłączałeś się jakimś skanerem? Rozróżniasz CL od OL? Te motory dość szybko przechodzą w OL i wtedy AFR potrafi zejść.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: nowy i nie doświadczony pytanie o afr
PostLink | Napisane: 2019-12-30, 16:18 

Dołączył(a): 2019-12-29, 14:30
Posty: 4
Lokalizacja: strzelin

Pomógł: 0 razy

Auto: opel astra h
Elektronika: esgi2
Wtryskiwacze: ac w02
Reduktor: npl
Pojemność: 1800
Moc: 125
Kod Silnika: x18xe
Rok Produkcji: 2005
własnie nie mam jak sprawdzić ! można kupić jakiś skaner za w miarę dobrą kasę zobaczył bym jak to wygląda po korektach


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: nowy i nie doświadczony pytanie o afr
PostLink | Napisane: 2019-12-30, 18:05 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 26949
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 1083 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: ~310
Kod Silnika: B6294T
2005 rok to byle ELM ogarnie

_________________
Hamownia, chiptuning, serwis DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji - Fundacja Wrócić na drogę

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO