Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: V-tec nie daje się połączyć ze sterownikiem
PostLink | Napisane: 2010-08-11, 19:05 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-10-04, 10:47
Posty: 23478
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 1403 razy

Auto: Volvo S80
Elektronika: Stag 300 Plus
Wtryskiwacze: Barracuda 115
Reduktor: Zavoli N
Dysze: 2.6
Pojemność: 2.0
Moc: 180
Kod Nadwozia: I
Kod Silnika: B5204T5
Rok Produkcji: 2005
Jak w temacie - znajomy ma w aucie sterownik V-tec więc zdobyłem program, podłączyłem się i....nie chce się łączyć.

Program niby działa, kabel jest na COM (na USB też się nie łączył) więc powinno być OK a jednak nie jest - nie widzi sterownika.

Co może być przyczyną ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2010-08-11, 21:26 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-04-19, 18:01
Posty: 6979
Lokalizacja: Zbrosławice

Pomógł: 173 razy

Tyyyy... Ale weź napisz, o jaki sterownik chodzi?? :mrgreen:

A.. ok.. Zwariowałem, myślałem, że chodzi o hondę i anonimowy sterownik LPG, a to sekwencja V-tec. To nie pomogę.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2010-08-11, 23:17 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-24, 14:43
Posty: 35619
Lokalizacja: Zamość

Pomógł: 3594 razy

Auto: Xantia HA
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: MJ-FX
Reduktor: Zavoli
Dysze: 2,3
Pojemność: 2000
Moc: 136
Kod Silnika: XU10J4R
Rok Produkcji: 1998
Piny właściwe w interfejsie?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2010-08-12, 07:37 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-10-04, 10:47
Posty: 23478
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 1403 razy

Auto: Volvo S80
Elektronika: Stag 300 Plus
Wtryskiwacze: Barracuda 115
Reduktor: Zavoli N
Dysze: 2.6
Pojemność: 2.0
Moc: 180
Kod Nadwozia: I
Kod Silnika: B5204T5
Rok Produkcji: 2005
co do pinów właśnie nie jestem pewny ale wg tych producentów

http://allegro.pl/item1177533397_interf ... 1wtyk.html

http://allegro.pl/item1181701410_interf ... mocja.html

powinna pasować taka sama wtyczka jak do KME i starych wersji Staga.

Mam oryginalne interfejsy produkcji AC zawierający taką wtyczkę, więc teoretycznie powinno pasować.. tym bardziej że tym kablem obsłużyłem też Versusa, który jest praktycznie identyczny a także KME, OMVL....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2010-08-12, 08:06 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-24, 14:43
Posty: 35619
Lokalizacja: Zamość

Pomógł: 3594 razy

Auto: Xantia HA
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: MJ-FX
Reduktor: Zavoli
Dysze: 2,3
Pojemność: 2000
Moc: 136
Kod Silnika: XU10J4R
Rok Produkcji: 1998
Można jedynie podejrzewać, że coś ze sterownikiem jest źle o ile da się wykluczyć problemy z poziomem napięć interfejsu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2010-08-12, 08:22 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-10-04, 10:47
Posty: 23478
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 1403 razy

Auto: Volvo S80
Elektronika: Stag 300 Plus
Wtryskiwacze: Barracuda 115
Reduktor: Zavoli N
Dysze: 2.6
Pojemność: 2.0
Moc: 180
Kod Nadwozia: I
Kod Silnika: B5204T5
Rok Produkcji: 2005
Czyli mówisz że warto spróbować z innym interfejsem niż oryginalny Staga ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2010-08-12, 16:53 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-24, 14:43
Posty: 35619
Lokalizacja: Zamość

Pomógł: 3594 razy

Auto: Xantia HA
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: MJ-FX
Reduktor: Zavoli
Dysze: 2,3
Pojemność: 2000
Moc: 136
Kod Silnika: XU10J4R
Rok Produkcji: 1998
Spróbuj z innym fejsem, nawet na prowizorycznym połaczeniu jakimiś drutami. Chodzi o to, że niby sterowniki i fejsy mają pracować w jakimś standardzie napięciowym ale wiadomo jak to jest. Coś ma za niskie nap. na wyjściu albo coś inne nap. progowe na zadziałanie i są kłopoty.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2010-08-12, 17:45 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-10-04, 10:47
Posty: 23478
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 1403 razy

Auto: Volvo S80
Elektronika: Stag 300 Plus
Wtryskiwacze: Barracuda 115
Reduktor: Zavoli N
Dysze: 2.6
Pojemność: 2.0
Moc: 180
Kod Nadwozia: I
Kod Silnika: B5204T5
Rok Produkcji: 2005
OK, skombinuję inny kabel (tym razem nie od AC) i zobaczę jak się zachowa.

[ Dodano: 2010-08-19, 16:57 ]
Niestety, dałem inny kabel (bez żadnych "kostek" pośrodku) i mimo to się nie łączy....

[ Dodano: 2010-10-15, 09:53 ]
Problem rozwiązany - potrzebna była wersja oprogramowania 2,0 o której istnieniu chyba nikt nie wiedział poza producentem - wszystko się połączyło, auto pięknie wyregulowane, idzie jak burza :)

Co ciekawe, Silver przy 170 koniach i 6 cylindrach generuje max 0,25 bara spadku nawet przy kręceniu do odcinki. Czerwone Valteki też dały radę :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO