Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Wpięcie reduktora w układ wody A Klasa W168
PostLink | Napisane: 2020-08-05, 07:30 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-03, 15:22
Posty: 299
Lokalizacja: Skierniewice/Wa-wa

Pomógł: 1 razy

Auto: Mercedes E200 Kompressor
Elektronika: Stag QNext Plus
Wtryskiwacze: Barracuda 130nl
Reduktor: KME GOLD GT
Dysze: b.d.
Pojemność: 1800
Moc: 183
Kod Nadwozia: WDB211041.....
Kod Silnika: M271
Rok Produkcji: 2008
Witam wszystkich.
Proszę podpowiedzcie gdzie mogę się wpiąć z reduktorem w obieg wody w A klasie z silnikiem 1.9.
Wiem że szeregowo do nagrzewnicy. Tylko to jest taki makaron że głowa mnie boli.
Może już to robiliście.
Zdjęcie silnika poglądowe + schematy z EPC.

z góry dziękuję za wskazówki.


Załączniki:
getImage2.php.png
getImage2.php.png [ 22.83 KiB | Przeglądane 2246 razy ]
getImage.php.png
getImage.php.png [ 27.26 KiB | Przeglądane 2246 razy ]
getImage1.php.png
getImage1.php.png [ 33.7 KiB | Przeglądane 2246 razy ]
W168.jpg
W168.jpg [ 185.41 KiB | Przeglądane 2246 razy ]
Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wpięcie reduktora w układ wody A Klasa W168
PostLink | Napisane: 2020-08-05, 13:42 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-03, 15:22
Posty: 299
Lokalizacja: Skierniewice/Wa-wa

Pomógł: 1 razy

Auto: Mercedes E200 Kompressor
Elektronika: Stag QNext Plus
Wtryskiwacze: Barracuda 130nl
Reduktor: KME GOLD GT
Dysze: b.d.
Pojemność: 1800
Moc: 183
Kod Nadwozia: WDB211041.....
Kod Silnika: M271
Rok Produkcji: 2008
A może reduktor wpiąć zamiast tego mostku co na foto.


Załączniki:
lpg.jpg
lpg.jpg [ 181.22 KiB | Przeglądane 2231 razy ]
Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wpięcie reduktora w układ wody A Klasa W168
PostLink | Napisane: 2020-08-05, 15:17 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-24, 14:43
Posty: 37850
Lokalizacja: Zamość

Pomógł: 3894 razy

Auto: Xantia HA
Elektronika: Stag 4+
Wtryskiwacze: MJ-FX
Reduktor: Zavoli
Dysze: 2,3
Pojemność: 2000
Moc: 136
Kod Silnika: XU10J4R
Rok Produkcji: 1998
nie możesz znaleźć dwóch rur do nagrzewnicy?


Załączniki:
P1010427.JPG
P1010427.JPG [ 663.94 KiB | Przeglądane 2221 razy ]
Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wpięcie reduktora w układ wody A Klasa W168
PostLink | Napisane: 2020-08-05, 15:57 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-03, 15:22
Posty: 299
Lokalizacja: Skierniewice/Wa-wa

Pomógł: 1 razy

Auto: Mercedes E200 Kompressor
Elektronika: Stag QNext Plus
Wtryskiwacze: Barracuda 130nl
Reduktor: KME GOLD GT
Dysze: b.d.
Pojemność: 1800
Moc: 183
Kod Nadwozia: WDB211041.....
Kod Silnika: M271
Rok Produkcji: 2008
To te co zaznaczyłem na foto. Tylko połączone są między sobą cienką rurką. I teraz, czy zamiast tej cienkiej rurki mogę wpiąć reduktor?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wpięcie reduktora w układ wody A Klasa W168
PostLink | Napisane: 2020-08-05, 16:03 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-24, 14:43
Posty: 37850
Lokalizacja: Zamość

Pomógł: 3894 razy

Auto: Xantia HA
Elektronika: Stag 4+
Wtryskiwacze: MJ-FX
Reduktor: Zavoli
Dysze: 2,3
Pojemność: 2000
Moc: 136
Kod Silnika: XU10J4R
Rok Produkcji: 1998
1wheler napisał(a):
czy zamiast tej cienkiej rurki mogę wpiąć reduktor?


na cienkiej rurce to sobie możesz grzanie fotela zrobić :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wpięcie reduktora w układ wody A Klasa W168
PostLink | Napisane: 2020-08-05, 21:10 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2013-06-16, 20:20
Posty: 12421
Lokalizacja: ul. Pukowca 15, Katowice, tel. 500 222 759, 516 217 579

Pomógł: 773 razy

Auto: A8 D3 W12 Volvo S60
Elektronika: Q-Max 6x2/Q-Max 6
Wtryskiwacze: Barracuda/Barracuda
Reduktor: Gold GT x2/ACR 250
Dysze: bez/bez
Pojemność: 6.0 W12/2.5 T
Moc: 450/210
Kod Silnika: BHT/B5254T2
Rok Produkcji: 2005/2006
dawno temu, jak przytulaliśmy auta "z ulicy", wpadło do mnie E36, że mu coś trze pod autem i wraca na Pb. Miedź wisiała na..... wielozaworze i Alasce - wpiętej w przepustnicę.... :lol:
Do dziś mam ten obraz przed oczami.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wpięcie reduktora w układ wody A Klasa W168
PostLink | Napisane: 2020-08-05, 22:59 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-12-20, 20:58
Posty: 8541
Lokalizacja: Kalisz / Kuczewola 888 462 007

Pomógł: 403 razy

Auto: Aódi a4b6/ Mazda 6
Elektronika: Q-Box Basic/SKY DIRECT
Wtryskiwacze: AC-W03 BFC/ AC-W03
Reduktor: Kanapka Gold GT/ GOLD GT
Dysze: BRAK/2.7
Pojemność: 1781/2488
Moc: 320KM\192
Kod Nadwozia: 8E2/GJ
Kod Silnika: AVJ/PY
Rok Produkcji: 2001/2013
może masz za małe doświadczenie w branży( ale raczej się mylę hahaha) wpięcie wody w przepustnice jest ok w tym modelu. Mimo małego przekroju węża przepływ jest ok. i bez problemu ogrzewa reduktor. Jak coś jest z pozoru głupie i działa to chyba głupie nie jest.

Wysłane z STAGA 500


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wpięcie reduktora w układ wody A Klasa W168
PostLink | Napisane: 2020-08-06, 06:43 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-24, 14:43
Posty: 37850
Lokalizacja: Zamość

Pomógł: 3894 razy

Auto: Xantia HA
Elektronika: Stag 4+
Wtryskiwacze: MJ-FX
Reduktor: Zavoli
Dysze: 2,3
Pojemność: 2000
Moc: 136
Kod Silnika: XU10J4R
Rok Produkcji: 1998
no dobrze a jakie są zalety takiego podłączenia wobec "klasycznego" ?
bo wg mnie już samo dopasowywanie średnic jest łopotliwe


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wpięcie reduktora w układ wody A Klasa W168
PostLink | Napisane: 2020-08-06, 17:47 

Dołączył(a): 2008-04-02, 15:03
Posty: 7734
Lokalizacja: Kraków

Pomógł: 349 razy

Auto: Fiat Sedici
Elektronika: KING
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: TUR
Pojemność: 1586
Moc: 107
Kod Silnika: M16A
Rok Produkcji: 2006
1wheler napisał(a):
To te co zaznaczyłem na foto. Tylko połączone są między sobą cienką rurką. I teraz, czy zamiast tej cienkiej rurki mogę wpiąć reduktor?

Może to być dobry pomysł, tylko wymienić trójniki na takie do gazu, żeby przekroje były odpowiednie.
Mirosław napisał(a):
no dobrze a jakie są zalety takiego podłączenia wobec "klasycznego" ?

Pewnie chodzi o łatwiejszy dostęp do węży.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wpięcie reduktora w układ wody A Klasa W168
PostLink | Napisane: 2020-08-06, 17:55 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-24, 14:43
Posty: 37850
Lokalizacja: Zamość

Pomógł: 3894 razy

Auto: Xantia HA
Elektronika: Stag 4+
Wtryskiwacze: MJ-FX
Reduktor: Zavoli
Dysze: 2,3
Pojemność: 2000
Moc: 136
Kod Silnika: XU10J4R
Rok Produkcji: 1998
mcjezioro napisał(a):
Mirosław napisał(a):
no dobrze a jakie są zalety takiego podłączenia wobec "klasycznego" ?

Pewnie chodzi o łatwiejszy dostęp do węży.

no nie wiem, bo węże dla reduktora nie koniecznie dobrze będą się układały z tego miejsca
jak montowałem w tym aucie to wychodziło mi inaczej, może jeden z trójników dałoby się użyć
ale nawet nie pomyślałem by walczyć ze zdjęciem tych fabrycznych zacisków

ja jednak zrozumiałem, ze zachowujemy obecne trójniki i wpinamy się w tę cienką rurkę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wpięcie reduktora w układ wody A Klasa W168
PostLink | Napisane: 2020-08-06, 18:01 

Dołączył(a): 2008-04-02, 15:03
Posty: 7734
Lokalizacja: Kraków

Pomógł: 349 razy

Auto: Fiat Sedici
Elektronika: KING
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: TUR
Pojemność: 1586
Moc: 107
Kod Silnika: M16A
Rok Produkcji: 2006
Źle zrozumiałem Twoje pytanie. Myślałem że dotyczyło wpięcia w przepustnice w BMW.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wpięcie reduktora w układ wody A Klasa W168
PostLink | Napisane: 2020-08-10, 07:42 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-03, 15:22
Posty: 299
Lokalizacja: Skierniewice/Wa-wa

Pomógł: 1 razy

Auto: Mercedes E200 Kompressor
Elektronika: Stag QNext Plus
Wtryskiwacze: Barracuda 130nl
Reduktor: KME GOLD GT
Dysze: b.d.
Pojemność: 1800
Moc: 183
Kod Nadwozia: WDB211041.....
Kod Silnika: M271
Rok Produkcji: 2008
mcjezioro napisał(a):
1wheler napisał(a):
To te co zaznaczyłem na foto. Tylko połączone są między sobą cienką rurką. I teraz, czy zamiast tej cienkiej rurki mogę wpiąć reduktor?

Może to być dobry pomysł, tylko wymienić trójniki na takie do gazu, żeby przekroje były odpowiednie.
Mirosław napisał(a):
no dobrze a jakie są zalety takiego podłączenia wobec "klasycznego" ?

Pewnie chodzi o łatwiejszy dostęp do węży.


Dokładnie mi o to chodziło.
Wpięcie trójnikami do wody w miejsce tych cienkich rureczek.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wpięcie reduktora w układ wody A Klasa W168
PostLink | Napisane: 2020-08-12, 11:11 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-03, 15:22
Posty: 299
Lokalizacja: Skierniewice/Wa-wa

Pomógł: 1 razy

Auto: Mercedes E200 Kompressor
Elektronika: Stag QNext Plus
Wtryskiwacze: Barracuda 130nl
Reduktor: KME GOLD GT
Dysze: b.d.
Pojemność: 1800
Moc: 183
Kod Nadwozia: WDB211041.....
Kod Silnika: M271
Rok Produkcji: 2008
Mam jeszcze zagwozdkę, gdzie wpiąć ze sterownika LPG (stag 300) kabel od obrotów.
Do sterowania silnikiem jest moduł MSM, na cewkę zespoloną wychodzi kabel 3 PIN (żółto/zielony; brązowy; czarno/żółty)
pod jeden z tych przewodów wpiąć obroty?


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
AdWords Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO