Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: J.J.KARASIŃSCY S.C., Krakowska 14
PostLink | Napisane: 2014-05-19, 23:06 

Dołączył(a): 2013-05-19, 20:39
Posty: 393
Lokalizacja: Mazowieckie

Pomógł: 1 razy

Auto: Ford S-MAX
Elektronika: Stag Qbox Plus
Wtryskiwacze: Hana zielone
Reduktor: ACR01
Dysze: bez
Pojemność: 2000
Moc: 145
Kod Silnika: Duratec FFV DOHC
Rok Produkcji: 2009
Witam,
chcę zamontować LPG do MAXA byłem u tego gazownika i jeśli chodzi o instalacje to zaproponował to nad czym sam się zastanawiałem
sterownik - STAG Qbox lub 300 Premium
reduktor - AC 150 lum KME Silver
wtryski pojedynczo - Hana
przewody - Faro i Parker
wkrętki na kolektorze
filtr fazy ciekłej przy reduktorze
wlew LPG przy PB
butla pod autem

Z tego wszystkiego mi niekoniecznie podoba się:
wkrętki na kolektorze ja wołałbym by one były w głowicy (dodatkowy koszt 200 zł) jak dla mnie to idzie na łatwiznę i można podejrzewać ze nie ściąga kolektora ale może się mylę
filtr fazy ciekłej przy reduktorze ja wolał bym by ten filtr z elektrozaworem był zlokalizowany koło zbiorniczka z płynem hamulcowym (łatwiejszy dostęp przy wymianie filtra) i tu wydaję mi się, że wciskał mi bajeczkę, a konkretnie, że na odcinku filtr fazy ciekłej - reduktor po dłuższym postoju ubywa gaz i przy przejściu na LPG następuje nierówna praca silnika "hehłanie" bo musi się uzupełnić gaz w tym odcinku.

Po tym co mi powiedział trochę się zastanawiam czy faktycznie zakładać tam instalacje LPG.


I tu pytanie Czy zakładał ktoś tam instalacje i jak się sprawuje?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: J.J.KARASIŃSCY S.C., Krakowska 14
PostLink | Napisane: 2015-07-21, 16:20 

Dołączył(a): 2013-12-20, 20:37
Posty: 14
Lokalizacja: Warszawa, Włochy

Pomógł: 1 razy

Auto: BMW e90 320i
Elektronika: AC STAG 300 - 4 Premium
Wtryskiwacze: HANA H2000 Zielone
Reduktor: AC R01 v3
Pojemność: 2000
Moc: 150
Kod Silnika: n46
Rok Produkcji: 2005
Nie polecam montaż gazu u Jacka Krasińskiego w Warszawie, na al. Krakowska 14. Na gazie się P. Jacek nie zna, bo przez 1,5 roku ustawiał mi tak auto, ze co chwile wracałem bo szarpało po odpaleniu na gazie, albo obroty falowały albo check engine się świecił. Auto czasem potrafiło zgasnąć.
Cała sprawa prawie trafiła do sądu, ponieważ ostatnie nasze spotkania kończyły się krzykami. Dałem sobie spokój, i zrezygnowałem z usług tego partacza.

A oto cytat z maila który wysłałem do Przedstawicielstwa sieci STAG , którzy są tylko wizytówką partaczy, a żadnego wpływu na nich nie mają. Mail wysłany parę dni po montażu instalacji, razem z dokumentacją zdjęciową.

Cytuj:
1) Plastikowe opiłki pod kolektorem ssącym świadczą o tym że kolektor nie był demontowany przed wierceniem otworów.(Przed montażem Pan Jacek Krasiński zapewniał że kolektor zostanie zdemontowany, jednak wiercenie otworów na dysze gazowe zostały wykonane bez demontażu kolektora ssącego.)
2) Opaski zaciskowe które się znajdują po obydwu stronach rury łączącej silnik z filtrem powietrza nie zostały zakręcone po montażu instalacji.
3) Dwie śruby za pomocą których jest mocowana listwa wtryskowa nie zostały zakręcone po montażu.
4) Kable od wtryskiwaczy benzynowych zostały bez izolacji parcianej, fabrycznie są mocowane na listwie wtryskowej, po montażu okazały się pod listwą.
5) Plastik nad nogami kierowcy źle założony.
6) Oparcie kanapy tylnej nie zamyka się z powodu źle zamontowanej butli gazowej.
7) Przewody wentylacyjne butli gazowej zamontowane wbrew życzenia klienta.
8) Po montażu instalacji gazowej pojawiło się szarpanie silnika na benzynie, szarpie na zimnym silniku.
9) Instalacja jest skonfigurowana w taki sposób że silnik od 6tys obr. jest zasilany benzyną. Według innego autoryzowanego serwisu firmy STAG – auto powinno być zasilane gazem w całym zakresie obrotów.
10) Pod czas pierwszego przeglądu okresowego po 1000km sprawdzona została szczelność systemu jedynie pod maską samochodu, nie zostały sprawdzone przewody gazowe, mocowanie zbiornika gazowego oraz jego szczelność. W książce gwarancyjnej zaznaczone zostały wszystkie punkty sprawdzenia systemu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: J.J.KARASIŃSCY S.C., Krakowska 14
PostLink | Napisane: 2015-11-30, 21:25 

Dołączył(a): 2014-04-27, 00:03
Posty: 339
Lokalizacja: Lodz/Warszawa

Pomógł: 2 razy

Auto: Saab 9-5
Elektronika: KME NEVO
Wtryskiwacze: AC w02bf
Reduktor: KME Twin
Pojemność: 2300
Moc: 270
Rok Produkcji: 2002
Potwierdzam to, co kolega wyzej napisal.
Wedlug mnie to sa amatorzy, ktorzy stwarzaja dobre pozory. I tym bardziej nie wiem, jak to mozliwe, ze maja autoryzacje Staga.
Po czasie, majac juz pewne rozeznanie i jakas tam niewielka wiedze, wiem, ze oni po prostu nie potrafia stroic auta. Po wiecej informacji odsylam do dzialu 'warsztaty nie polecane'.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: J.J.KARASIŃSCY S.C., Krakowska 14
PostLink | Napisane: 2015-11-30, 21:33 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2014-09-10, 19:01
Posty: 1336
Lokalizacja: PŁOCK

Pomógł: 99 razy

Auto: Mondeo III/206CC
Elektronika: Tech 224/Tech 224
Wtryskiwacze: YETI/Barracuda
Reduktor: Magic III/MagicIII
Dysze: 2,8/2,5
Pojemność: 2000/2000
Moc: 146/136
200zl dodatkowo fiu fiu ,widzę łaskę robią.Wiercą nie sciagajac widac.ja osobiście daje w głowice tak jest lepiej uważam


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO