Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: poszukuje regulacji stag 300 anglia
PostLink | Napisane: 2008-06-09, 12:58 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-06-09, 12:54
Posty: 6
Lokalizacja: UK/ leicester

Pomógł: 0 razy

Auto: galant 2.0 gls 99 rok
Elektronika: stag 300
Wtryskiwacze: magi jac
jestem szczęśliwym posiadaczem galanta gls 2.0 99rok (wersja angielska)
mieszkam w angli lecz instalacje zakładałem w Polsce (Stag 300) poszukuje kontaktu do osoby prywatnej lub firmy gdzie mógłbym zrobić regulacje. za jakiekolwiek informacje z góry dziękuje. a może ktoś mi powie jak długo mogę jeździć bez takowej regulacji ?
a może ktos wie czy gaz polski rożni sie od angielskiego ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2008-06-09, 13:38 
zalozyciel
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-01-18, 00:07
Posty: 22594
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 397 razy

Auto: BMW 740i Renault Mégane 2
Elektronika: LR Omegas / Francuska
Wtryskiwacze: Med / Delphi EJBR01801Z
Reduktor: 2x IG1 MAGG / Delphi
Dysze: biale / 8dziur
Pojemność: 4400 / 1462
Moc: 358 / 82
Kod Nadwozia: E38 / BM0/1
Kod Silnika: M62B44 / K9K 722
Chyba najlepszym rozwiązaniem dla ciebie będzie zakup kabelka , laptopa sądzę że masz , a co to do jazdy bez regulacji to by sie nic nie stało , zrób co któreś tankowanie odcinek 50km ale tylko na benzynie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2008-06-09, 15:05 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-06-09, 12:54
Posty: 6
Lokalizacja: UK/ leicester

Pomógł: 0 razy

Auto: galant 2.0 gls 99 rok
Elektronika: stag 300
Wtryskiwacze: magi jac
dzięki z tankowaniem tak robie ze czasami przelanczam na paliwo i jade jakies 20 mil na paliwie slyszalem ze czasami warto tak zrobic no chba nawet dlatego zeby cos tam dzialalo zawsze...co ma dzilac od paliwa..

z kablem i programem juz myślałem by kupic tylko mam wielkie obawy bo jezeli podepnę wiem ze mozna sobie niezle namieszać i wrezultacie niebede mogl sie wtedy z tym pozbierac. Wiem ze mozna wszystko poczytać co i jak lecz naprawdę wolal bym dostawac jakies wskazuwki krok po kroku od specjalisty co trzeba zrobic.. moze ty a moze ktos jezeli kupie już podpięcie pod laptopa i zainstaluje program mi pomze. co wy na to?

moze zrobimy z mojego przykladu tu na forum konkretny temat regulacji staga 300 od poczatku dla innych użytkowników czekam na dalsze informacje wdzieczy za kazdą wskazówkę pablo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2008-06-09, 15:09 
zalozyciel
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-01-18, 00:07
Posty: 22594
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 397 razy

Auto: BMW 740i Renault Mégane 2
Elektronika: LR Omegas / Francuska
Wtryskiwacze: Med / Delphi EJBR01801Z
Reduktor: 2x IG1 MAGG / Delphi
Dysze: biale / 8dziur
Pojemność: 4400 / 1462
Moc: 358 / 82
Kod Nadwozia: E38 / BM0/1
Kod Silnika: M62B44 / K9K 722
zapraszam na PW , namiary znajdziesz na dole


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: II generacja+blos
PostLink | Napisane: 2008-10-13, 16:17 

Dołączył(a): 2008-09-17, 18:38
Posty: 8
Lokalizacja: warszawa

Pomógł: 0 razy

Auto: AUDI A6 AVANT
Elektronika: KME NEVO
Wtryskiwacze: HERKULES
Reduktor: BRAK
Dysze: BRAK
Pojemność: 2700
Moc: 286
Kod Nadwozia: 4B0
Kod Silnika: BES
Rok Produkcji: 2003
Witam
Jestem tu nowy więc chciałbym wszystkich przywitać i pozdrowić.

Mój problem polega na tym że nie przełącza się na gaz,
tzn przy dodaniu gazu włącza się gaz, ale po sekundzie z powrotem wraca na benzynę.
po podłączeniu kabla zauważyłem w tym momencie bardzo ubogą mieszankę, czyli wogóle
nie ma gazu?
instalka taka jak w podpisie,
reduktor niedawno regenerowany,
wymieniony filtr gazu,
butla pełna gazu,
Czy to jest wina elektrozaworu?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2008-10-13, 16:19 
zalozyciel
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-01-18, 00:07
Posty: 22594
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 397 razy

Auto: BMW 740i Renault Mégane 2
Elektronika: LR Omegas / Francuska
Wtryskiwacze: Med / Delphi EJBR01801Z
Reduktor: 2x IG1 MAGG / Delphi
Dysze: biale / 8dziur
Pojemność: 4400 / 1462
Moc: 358 / 82
Kod Nadwozia: E38 / BM0/1
Kod Silnika: M62B44 / K9K 722
sprawdź brązowy kabel sygnału obrotów , wszystkie masy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2008-10-13, 16:30 

Dołączył(a): 2008-09-17, 18:38
Posty: 8
Lokalizacja: warszawa

Pomógł: 0 razy

Auto: AUDI A6 AVANT
Elektronika: KME NEVO
Wtryskiwacze: HERKULES
Reduktor: BRAK
Dysze: BRAK
Pojemność: 2700
Moc: 286
Kod Nadwozia: 4B0
Kod Silnika: BES
Rok Produkcji: 2003
brązowy tzn ten wchodzący w centralke,
masy sprawdzałem i dociskałem, ale sprawdzę jeszcze raz,


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO