Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Zalewa się gdy zimny.
PostLink | Napisane: 2018-03-27, 15:28 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2015-07-31, 15:47
Posty: 6407
Lokalizacja: Łódź

Pomógł: 705 razy

Auto: Skoda Felicja MPI
Elektronika: KME BingoS-4
Wtryskiwacze: Mikser 32mm
Reduktor: Lovato RGE90
Pojemność: 1300
Moc: 68
Kod Nadwozia: TMB
Kod Silnika: AMH
Rok Produkcji: 1997
Twoje rozwiązanie problemu
tryszawy napisał(a):
tutaj chodzi tylko i wyłącznie o różną gęstość gazu i jego kaloryczność.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zalewa się gdy zimny.
PostLink | Napisane: 2018-03-27, 15:32 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-10-29, 18:39
Posty: 21112
Lokalizacja: Lublin-Snopków 56A Tel 609258834

Pomógł: 2181 razy

Auto: Zafira C,,,Renault Cli
Elektronika: STAG 4QBOX,,,Stag 4+
Wtryskiwacze: Barracudy,,AC W-03
Reduktor: AC R-01...AC R-02
Dysze: bez dyszek 1,7
Pojemność: 1,4T---1,2
Moc: 140KM 58km
Kod Nadwozia: TOURER 3D
Kod Silnika: ?????
Rok Produkcji: 2018 2001
kaczors51 napisał(a):
Mikser mam podobny, lecz inny typ bo tubinowy. Takie coś:

To to jeden karabin, tylko inne naboje..
kaczors51 napisał(a):
Parownik zamontowany w aucie mam identyczny jak na zdjęciu, z tą różnicą że mam przełożoną tą klapę od emmy, ponieważ tam jest zrobione wyjście na kompensacje

Tak jak pisałem wyżej AT-07 nie jest do tego auta...
kaczors51 napisał(a):
A ten parownik kiedyś przy niej chodził i kurcze nie pamiętam szczerze mówiąc jak to chodziło na niedogrzanym silniku, w każdym razie to chyba staroć, ma pękniętą membranę więc nie mogę podmienić, jednak gdyby ktoś podzieliłby się opinią tego parownika to jestem gotowy go zregenerować.


Ten akurat w tym acie fajnie się sprawuje, polecam regenerację..
kaczors51 napisał(a):
kabli WN nie ruszałem bo nie mają przebicia, jednak będę musiał je wymienić tak profilaktycznie,

Tego bym nie ruszał, są sprawne o ile auto nie szarpie - strzela w dolot..
kaczors51 napisał(a):
jednak nie sądzę że tutaj jest problem


ja także, stawiam na reduktor


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zalewa się gdy zimny.
PostLink | Napisane: 2018-03-27, 15:55 

Dołączył(a): 2018-03-25, 21:38
Posty: 9

Pomógł: 0 razy

Auto: Audi 80
Reduktor: tomasetto at07
Pojemność: 2309
Moc: 133
Kod Silnika: NG
Rok Produkcji: 1992
Okej w takim razie zamawiam zestaw do regeneracji do emmy, zregeneruję i zobaczę co to będzie się dziać.

A tak trochę poza tematem, lepiej mieć podłączony parownik równolegle czy szeregowo przed nagrzewnicą ? Jakie są wady i zalety tych rozwiązań ? Czytałem trochę o tym i każdy chwalił to co ma u siebie...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zalewa się gdy zimny.
PostLink | Napisane: 2018-03-27, 15:57 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-10-29, 18:39
Posty: 21112
Lokalizacja: Lublin-Snopków 56A Tel 609258834

Pomógł: 2181 razy

Auto: Zafira C,,,Renault Cli
Elektronika: STAG 4QBOX,,,Stag 4+
Wtryskiwacze: Barracudy,,AC W-03
Reduktor: AC R-01...AC R-02
Dysze: bez dyszek 1,7
Pojemność: 1,4T---1,2
Moc: 140KM 58km
Kod Nadwozia: TOURER 3D
Kod Silnika: ?????
Rok Produkcji: 2018 2001
kaczors51 napisał(a):
lepiej mieć podłączony parownik równolegle czy szeregowo przed nagrzewnicą ?

Jeżeli sytuacja pozwala to szeregowo najlepsze rozwiązanie...
kaczors51 napisał(a):
Jakie są wady i zalety tych rozwiązań ?

Zaleta taka że reduktor bardzo szybko się nagrzewa
kaczors51 napisał(a):
Czytałem trochę o tym i każdy chwalił to co ma u siebie...





za dużo czytasz


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zalewa się gdy zimny.
PostLink | Napisane: 2018-03-27, 16:10 

Dołączył(a): 2018-03-25, 21:38
Posty: 9

Pomógł: 0 razy

Auto: Audi 80
Reduktor: tomasetto at07
Pojemność: 2309
Moc: 133
Kod Silnika: NG
Rok Produkcji: 1992
Okej, dzięki wielkie :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zalewa się gdy zimny.
PostLink | Napisane: 2018-04-03, 13:30 

Dołączył(a): 2018-03-25, 21:38
Posty: 9

Pomógł: 0 razy

Auto: Audi 80
Reduktor: tomasetto at07
Pojemność: 2309
Moc: 133
Kod Silnika: NG
Rok Produkcji: 1992
Jestem po regeneracji parownika emmegas i jak się okazuje był to strzał w dziesiątkę :D Było co prawda problemów z regeneracją ( trzeba było podprostować dźwigienkę, ponieważ "podkładka" membrany dotykała obudowy co powodowało ciągłe podawanie gazu) jednak efekt końcowy jest zadowalający, auto przestało się zalewać na niedogrzanym silniku. Przy obecnej temperaturze zewnętrznej zrobiłem dziś próbę i odpaliłem auto z lpg, zapaliło oczywiście od strzała i bez problemu. Po zgaszeniu silnika na zimnym idzie go normalnie uruchomić, co przy parowniku tomasetto wiązało się z męczeniem rozrusznika. W każdym razie dzięki za pomoc :D ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zalewa się gdy zimny.
PostLink | Napisane: 2018-04-03, 13:34 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-21, 16:06
Posty: 20206
Lokalizacja: Wyszków

Pomógł: 1255 razy

Auto: Audi 100 avant quattro
Elektronika: Tech 328
Wtryskiwacze: barakuda
Reduktor: KME gold c1.2
Dysze: 2.4
Pojemność: 2771
Moc: 174km
Kod Nadwozia: 4a5
Kod Silnika: AAH
Rok Produkcji: 1993
kaczors51 napisał(a):
Po zgaszeniu silnika na zimnym idzie go normalnie uruchomić, co przy parowniku tomasetto wiązało się z męczeniem rozrusznika. W każdym razie dzięki za pomoc :D ;)



odkręć dekiel od tomassetto i zobacz czy się dzwigienka nie wypieła z membrany.

i czy bypass szczelny ,zakręcony.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zalewa się gdy zimny.
PostLink | Napisane: 2018-04-05, 19:30 

Dołączył(a): 2018-03-25, 21:38
Posty: 9

Pomógł: 0 razy

Auto: Audi 80
Reduktor: tomasetto at07
Pojemność: 2309
Moc: 133
Kod Silnika: NG
Rok Produkcji: 1992
Dźwigienka na swoim miejscu, a bypass musiał być trochę odkręcony bo bez niego auto spadało z obrotów i bardzo falowało.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zalewa się gdy zimny.
PostLink | Napisane: 2018-04-05, 20:28 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-21, 16:06
Posty: 20206
Lokalizacja: Wyszków

Pomógł: 1255 razy

Auto: Audi 100 avant quattro
Elektronika: Tech 328
Wtryskiwacze: barakuda
Reduktor: KME gold c1.2
Dysze: 2.4
Pojemność: 2771
Moc: 174km
Kod Nadwozia: 4a5
Kod Silnika: AAH
Rok Produkcji: 1993
kaczors51 napisał(a):
bypass musiał być trochę odkręcony bo bez niego auto spadało z obrotów i bardzo falowało.

ale za to Ci zalewało kolektor ssacy i nie mogłeś zapalić


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zalewa się gdy zimny.
PostLink | Napisane: 2018-04-06, 08:27 

Dołączył(a): 2018-03-25, 21:38
Posty: 9

Pomógł: 0 razy

Auto: Audi 80
Reduktor: tomasetto at07
Pojemność: 2309
Moc: 133
Kod Silnika: NG
Rok Produkcji: 1992
Z zakręconym podobna sytuacja była. Nie wiem czemu tak robił, ważne że obecny parownik prawidłowo pracuje


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO