Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Zimowy gaz a ciśnienie na reduktorach
PostLink | Napisane: 2021-12-04, 17:40 

Dołączył(a): 2009-06-24, 21:23
Posty: 1560
Lokalizacja: instalacje gazowe stag , Lublin, kontakt: PW

Pomógł: 77 razy

Auto: A4 B7
Elektronika: Qnext
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: AC R01 250
Dysze: brak
Pojemność: 1800
Moc: ~220
Kod Nadwozia: 8E
Kod Silnika: BFB
Rok Produkcji: 2006
Witam Państwa :)

Jak tam wasze obserwacje po pierwszych przymrozkach i tankowaniu zimowego gazu na stacjach ?
Głównie chodzi o ciśnienie przy bucie i zrzucanie na benzynę przy teoretycznie mocnych reduktorach, są problemy ? czy brak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zimowy gaz a ciśnienie na reduktorach
PostLink | Napisane: 2021-12-04, 18:48 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-12-18, 10:11
Posty: 23764
Lokalizacja: Suwałki

Pomógł: 1919 razy

Auto: e39 540i/megane/206
Elektronika: 328/nano/224
Wtryskiwacze: yeti/barracuda/barracuda
Reduktor: Kme twin/magic3p/magic3c
Dysze: -/-/1,8mm
Pojemność: 4398/2,0/1,4
Moc: 286/180/75
Kod Silnika: M62B44/F4Rt/KFW
Rok Produkcji: 1997/2009/2004
w tym sezonie u mnie jeszcze brak.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zimowy gaz a ciśnienie na reduktorach
PostLink | Napisane: 2021-12-13, 23:48 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 29507
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 1309 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: ~310
Kod Silnika: B6294T
Mrozy mizerne, więc póki co jest spoko.

_________________
Hamownia, chiptuning, serwis DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zimowy gaz a ciśnienie na reduktorach
PostLink | Napisane: 2021-12-23, 16:58 

Dołączył(a): 2017-12-28, 14:37
Posty: 279
Lokalizacja: Puławy

Pomógł: 8 razy

Auto: Audi A4 b6
Elektronika: Stag 4Qbox
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: Magic III Power
Dysze: brak
Pojemność: 1800
Moc: ~250
Kod Silnika: AVJ
Rok Produkcji: 2002
Od połowy zawartości butli potrafi zrzucić na benzynę. Spadki z 1,4b do 0,7b, a nawet 0,5 to norma przy pełnym bucie na 2 i 3-cim biegu. Na wyższych biegach jest lepiej. Na pełnej butli spadki przez ułamek sekundy do ciśnienia 0,8-0,9b, a tak to około 1,0-1,1 trzyma przy pełnym ogniu.
Czy filtr fl02 z podstawką 4x12 jest tutaj wąskim gardłem? Auto z profilu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zimowy gaz a ciśnienie na reduktorach
PostLink | Napisane: 2021-12-23, 17:04 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 29507
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 1309 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: ~310
Kod Silnika: B6294T
może masz butlę "do jazdy na wstecznym" zamontowaną

_________________
Hamownia, chiptuning, serwis DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zimowy gaz a ciśnienie na reduktorach
PostLink | Napisane: 2021-12-23, 17:19 

Dołączył(a): 2017-12-28, 14:37
Posty: 279
Lokalizacja: Puławy

Pomógł: 8 razy

Auto: Audi A4 b6
Elektronika: Stag 4Qbox
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: Magic III Power
Dysze: brak
Pojemność: 1800
Moc: ~250
Kod Silnika: AVJ
Rok Produkcji: 2002
Struna napisał(a):
może masz butlę "do jazdy na wstecznym" zamontowaną

Nie, instalacja założona przez fachową rękę.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zimowy gaz a ciśnienie na reduktorach
PostLink | Napisane: 2021-12-23, 17:41 

Dołączył(a): 2018-10-10, 16:19
Posty: 463
Lokalizacja: Jawor

Pomógł: 34 razy

Auto: Audi A3
Elektronika: Stag 300-4 ISA2
Wtryskiwacze: Barracuda 115nl
Reduktor: Shark adapt @1.0
Dysze: 2.7
Pojemność: 1781
Moc: 180
Kod Nadwozia: 8L
Kod Silnika: AGU
Rok Produkcji: 1998
Jak będziesz miał te pół butli to dobij do pełna kompresorem powietrza, z 8bar i wtedy sprawdź, będziesz miał odpowiedź czy to wina prężności lpg czy gdzieś masz wąskie gardlo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zimowy gaz a ciśnienie na reduktorach
PostLink | Napisane: 2022-01-07, 18:01 

Dołączył(a): 2017-12-28, 14:37
Posty: 279
Lokalizacja: Puławy

Pomógł: 8 razy

Auto: Audi A4 b6
Elektronika: Stag 4Qbox
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: Magic III Power
Dysze: brak
Pojemność: 1800
Moc: ~250
Kod Silnika: AVJ
Rok Produkcji: 2002
przem88 napisał(a):
Czy filtr fl02 z podstawką 4x12 jest tutaj wąskim gardłem? Auto z profilu.

Sprawa raczej wyjaśniona. Założyłem 2xcertools bulpren na próbę i spadki z 1,4b bardzo sporadycznie do około 1,15 przy pełnym ogniu, a tak to trzyma 1,2-1,3. Przed wymianą na pełnej butli przy -1 ciśnienie spadało do 0,8b. Latem miałem większe spadki na fl02 niż teraz na obecnych filtrach.
Wynika z tego, że ten filtr jest wąskim gardłem przy mocach 200+.


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
AdWords Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO